SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Uitslagen van Emmen en Veldhoven verwerkt + kampioenschap
Wat er van Lelystad staat moet nog aangepast worden.

Der was een fout gemaakt met verwerken van de uitslagen, vandaar dat ze bij organisatie het verkeerd uitgereikt hebben. Dit heb ik gister gecorrigeerd.

niet zo bijdehand doen he...was toch niet mijn fout ofwel dan maar op berghem ruilen we de bekers wel even om want lely ben ik er niet

je wist zelf natuurlijk niet dat je verkeerd in de eindstand stond ... kommop lieg tegen jezelf en niet tegen een ander

wat is dat voor een bullshit man!
jimmy heeft vanaf het begin al gezegt dat het misschien niet klopte en dat hij de uitslagen wel afwacht.en volgens mij was jij er niet bij dus heb jij geen recht van spreken lijkt me.je bent verder wel een relaxte gast maar je kan je niet overal meebemoeien he;)

jimmy heeft vanaf het begin al gezegt dat het misschien niet klopte en dat hij de uitslagen wel afwacht.en volgens mij was jij er niet bij dus heb jij geen recht van spreken lijkt me.je bent verder wel een relaxte gast maar je kan je niet overal meebemoeien he;)
Ik heb Herman nog nooit relax zien doen op het forum. Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh. Niet dat ik het hoor, ik rij altijd met oordoppen. :P
Naast de baan wel maar ook dan kan hij zich soms een beetje druk maken. :)

nu maar eens zien hoelang het duurt voordat deze "relaxte gast" een reactie geeft -:-

Ik heb Herman nog nooit relax zien doen op het forum. Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh. Niet dat ik het hoor, ik rij altijd met oordoppen. :P

nu maar eens zien hoelang het duurt voordat deze "relaxte gast" een reactie geeft -:-
En hoe oud was jij ook alweer? +pippi+

haha ik snap het wel ... ik had die fout ook verzwegen/in twijfel getrokken tot het bewezen was. maar als het dan rond is moet je niet gaan mekkeren vind ik

verder hou ik ook van jullie hoor ... jammer dat de onderstaande anaalgeneraal er weer tussen kwam anders waren het gewoon 3 top posts van 3 top gasten. maarja daar kunnen jullie niks aan doen

zal wel ff duren paul ... ik heb namelijk net al zitten schijten, morgen ben je de eerste!

Dat is echt geweldig :D
Toen ik een keer op Emmen achter m zat dacht wat ik dat toch voor een geschreeuw, was hij het hahaha :W

het is heel frustrerend om 4 a 5 meter op mensen in te remmen maar er vervolgens niet voorbij kunnen omdat ik 30 kg meer uit de bocht moest slepen ... dat probleem is gelukkig gefixt, denk dat het schreeuwen dus wel iets zal afnemen. bovendien had ik het vaak zelf niet eens door.

maja jij weet als geen ander dat ik snellere rijders er zo goed mogelijk langs laat ... ben voor jou op veldhoven zelfs bijna op mn bek gegaan vorig jaar ..

En hoe oud was jij ook alweer? +pippi+

heeft niks met leeftijd te maken in deze zaak mol ... paul is de uitzondering op de regel: dikke mensen zijn gezellige mensen

snel .... als zelfs jij een beker kan pakken tegenwoordig moet ik ook nog ff mn grammetje halen!

hahahahahahahahaha grapje!

ik heb het de laatste paar maanden heel druk gehad vanwege mn werk. ik had in principe wel kunnen gaan rijden maar wilde even vol concentratie met mn werk bezig zijn (deze tijd is je baan heel kostbaar)

ik heb al wel wat ververste materialen aangeschaft ... en de racer gaat er dit seizoen nog pktjes uit spugen op nederlands asfalt, vandaag te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mn opleiding via mn werkgever. augustus wordt ook gekkenhuis voor mij ivm vakantie van collega's dus wil in juli nog een wedstrijdje pakken. hopelijk sbo maar als ik het niet haal iets anders in de buurt (desnoods trainen)

dus bestel maar vast earplugs want volgens paul ben ik een schreeuwlelijk ... maja dat moet jij weten vaak zat met je in de knoei gezeten :P

Volgens mij heb jij al heel wat grammetjes gehaald daar in Rotterdam:D

Pof pof passssss...!

Status
Not open for further replies.
Back