SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
... en plots kreeg ik een mailtje dat ze zich 'vergist' hebben en we wel vanaf 11u kunnen rijden. Mja.. moet dan maar ?

Eeehm.....

Ik vind het een vreemde gang van zaken, eerst zeggen dat we minder tijd hebben, dan zeggen we als SBO "" NEE ", en daarna gaan ze "water bij de wijn doen" en verplaatsen ze van 12:00 naar 11:00 uur......:?

Zeker een vreemde zaak. Maar ik zou zeggen gewoon doen, beter dan nu nog een vervanging zoeken. Berghem is tenslotte ook een leuke baan om te rijden.

Mogen we dan van 11 tot 18uur rijden? Anders word het wel een heel krap tijdschema als het van 11 tot 17uur word.

Berghem lijkt me echt een super baan om een keer te rijden. Hopelijk dat het ook een baan word die ieder jaar op de kalender komt.

Van 11 tot 18u vind ik prima te doen! Maarja jullie moeten maar zien..

BTW, ik krijg nogsteeds geen mailings binnen.. Heb al een keer wat gestuurd hierover maar is nog niks aan veranderd..

Wat Berghem betreft vind ik wel een beetje nu alles of niets.

Ik denk dat als je je hard maakt Inne dat ze de keutel wel intrekken.

Ik ga dus hoogstwaarschijnlijk ook de volgende race weer missen. Ben gister geopereerd aan mijn rechter elleboog dus lig er wel een tijdje uit. Hoop berghem weer te kunnen rijden!

Was al een keer eerder geopereerd omdat het kraakbeen daar weg was geslagen. Dat oppervlak was ruw dus bewoog niet lekker, er zat ook een onstekingshaard en de ellepijp stond niet recht in het gewricht en moest er dus goed ingezet worden. Dit is waarschijnlijk gebeurt door een val erop, en ik denk dat dat vorig jaar in spa is gebeurt, toen ging ik er nogal hard op onderuit en kon ik op de terugweg ook niet zelf schakelen :7

Berghem is bevestigd. Tijd van 11u00 tot 18u00 definitief. Dus een korte of geen middagpauze, maar we rijden er iig.

Iemand enig idee wie er instaat voor de foto's die genomen worden tijdens trainingen @ spa francorchamps op donderdag?

Status
Not open for further replies.
Back