SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ow?
Volgens mij zag ik je in de 2e reeks toch vallen/onderuit gereden worden? :P

Ben gisteren dus maar effe weze kijken maar toeschouwer spelen gaat me slecht af. |(
Toch paar leuke races gezien; vooral van de scooterklasse omdat ik daar wel enkele coureurs van 'ken'.
Crash van Twan in race 1, crash van Timmy in race 2, allebei buiten hun schuld om; jammer.
De Stage-6 mannen weerden zich goed maar kwamen vooral vermogen te kort in dit veld.

Op de startfoto; beide mannen mooi vooraan op de eerste rij.

De Belgische Pitbikes vielen me wat tegen; weinig deelnemers hoewel de 2 klassen toch bij elkaar reden. Ook had ik qua snelheid wat meer verwacht; op BE forum werd ons (NL) nivo als lager afgeschilderd..... kwam er gisteren niet uit..... als ik meegereden had was een top3 plaats (ook zónder peperduur Takegawa-blok) zeker geweest. +ralf+

Jammer dat ik de rondetijden van 2 weken geleden niet kan opzoeken; volgens mij was mijn snelste tijd van de dag toen 50.008 en daar kwam geen Belgische Pitbiker gisteren in de buurt. (twijfel nu of mijn tijd geen 51.008 was?? Kan iemand dat nog voor me opzoeken?)

Last edited:
Ga je toch weer knallen??? Ik kijk zaterdag wel effe hoe m'n voorveer veert... Daarna naar huis, want ik wil gewoon in m'n eigen nest maffen :D

ja kon het steeds niet aanzien .iedereen lekker vlammen en ik langs de kant kijken ,hoe me vrienden het doen !!!

waarschijnlijk zondag me eerste meters maken met me eigenbrommer heb er zin in!!! wie gaan er zondag nog meer trainen @ lelystad?

Mitch!!
is het hok al klaar??

ik kom ook wel ff spieken
ben nu officieel scootloos :D

ik moet zondag toch flink stuk fietsen. Ik fiets wel even langs lelystad om te kijken!

dempie, rij anders met mij mee ;)
scheelt je weer een km of 50!

in de auto kan je ook trainen, steeds peukies opsteken! krijg je grote biceps van

dempie, rij anders met mij mee ;)
scheelt je weer een km of 50!

in de auto kan je ook trainen, steeds peukies opsteken! krijg je grote biceps van

Ik zit liever op de fiets! als het kut weer is neem ik nog wel contact met je op:P

Open70.

Ding vanmiddag ff bekeken en ziet er allemaal weer netjes uit!
Het zal mij benieuwen of die er zondag ook nog zo vers uitziet ;)

Status
Not open for further replies.
Back