SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
G*dverdeG...... :?

Zie net het programma van Veldhoven morgen;
http://www.pocketbike.be/To-Race/Programme/Programm 2Race.pdf

blijkt dat ze pas om half 3 met de tijdtrainingen beginnen.....
Had ik dus tóch, ondanks de nachtdienst van vannacht, paar uur kunnen slapen en dan meeracen.....
maar nou ligt mijn blok nog uit elkaar omdat ik er zeker van was dat ik toch niet mee kon doen.... :rolleyes:

Vannacht gaan ze écht niet vrolijk worden van mij; in Feb. al vrij gevraagd; krijg het dus niet....
Ben er nou helemaal goed ziek van.

Zo, morgen eerst de SBO sprint Sluiskil, daarna weer wat tijd/ruimte om de races weer op te pakken.

Zoals jullie misschien al hebben gelezen zoeken we nog extra hulp voor het updaten van de website en graag ook support voor tijdsmeting. Wie-o-wie wil ons hiermee helpen...

G*dverdeG...... :?

Zie net het programma van Veldhoven morgen;
http://www.pocketbike.be/To-Race/Programme/Programm 2Race.pdf

blijkt dat ze pas om half 3 met de tijdtrainingen beginnen.....
Had ik dus tóch, ondanks de nachtdienst van vannacht, paar uur kunnen slapen en dan meeracen.....
maar nou ligt mijn blok nog uit elkaar omdat ik er zeker van was dat ik toch niet mee kon doen.... :rolleyes:

Vannacht gaan ze écht niet vrolijk worden van mij; in Feb. al vrij gevraagd; krijg het dus niet....
Ben er nou helemaal goed ziek van.

komt me erg bekend voor!
mijn 1ste racejaar ging precies zo..
werk maar zeuren en zeuren!!

maar als de werkgever wilt golfen of wat dan ook, moet het hele bedrijf klaar staan...

Zo, morgen eerst de SBO sprint Sluiskil, daarna weer wat tijd/ruimte om de races weer op te pakken.

Zoals jullie misschien al hebben gelezen zoeken we nog extra hulp voor het updaten van de website en graag ook support voor tijdsmeting. Wie-o-wie wil ons hiermee helpen...

Voor updaten van de website hou ik me aanbevolen.

rare theorie , als een cilinder 0 is gaat ie niet langer mee dan 1 die D is in principe..
Jawel, een 0 cilinder kun je oprijden totdat er een D zuiger inpast. Deze kun je dus nog een paar keer vast lapen lopen/laten honen. Begin je al met een D cilinder dan heb je na enige slijtage of een klein vastlopertje een cilinder waar je geen E/F zuiger meer voor kunt kopen, oftewel een cilinder die minder lang meegaat ;)

waarschijnlijk zondag me eerste meters maken met me eigenbrommer heb er zin in!!! wie gaan er zondag nog meer trainen @ lelystad?

Ga je toch weer knallen??? Ik kijk zaterdag wel effe hoe m'n voorveer veert... Daarna naar huis, want ik wil gewoon in m'n eigen nest maffen :D

Hoe is het gisteren allemaal afgelopen in Veldhoven met de 2race kampioenschappen?

mooi dagje maar ff pech gehat tijdens de endu maar toch kunnen uitrijden

na 35minuten begaf de v snaar het juist na de piloot wissel

maar jha al bij al toch nog 7de van de scooters :)

Samen met nicolas endurance gedaan. was 5min onderweg v-snaar kapot. dus nieuw gemonteerd en nog uit kunnen rijden.

Zelf heb ik de gewone races gereden. kwali 10 de. race 1 8ste. race 2 12de na valpartijtje.

Over Lelystad. Weet niet eens of ik er wel bij kan zijn ivm werk.

Status
Not open for further replies.
Back