SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.

Ikzelf zou zeker mee gedaan hebben maar door het overstappen van 3 naar 4-ploegendienst (overal gaan ze minder werken... wij hebben het TE DRUK. :|) moet ik juist dán de nacht van zaterdag op zondag werken.

Kan geen vrij nemen omdat al iemand vrij is..... ben er goed ziek van. Zeker omdat Veldhoven dichtbij is én omdat het twee weken geleden zo lekker ging. :winner: (en omdat ik op een BE forum las dat ons nivo laag was....:()

Maar 's nachts werken en dan zonder te slapen te gaan racen is onverantwoord denk ik.
Ik ga dus wel kijken na de middag.
icon_confused.gif

Kan ik nog iemand van jullie aan komen moedigen??

Ja ik ga zowiezo, snap alleen niks van die belgische gedoe,
Vorige wedstrijd veldhoven verneukt dus nu ff goed gas geven als training voor lelystad

kosten. 75incl daglicentie. dit omdat inschrijfgeld ipv 50 nu 60 is.

Borging : uitlaat,voorwiel 5 bouten, rest SBO reglement volgen.

Ik kom zondag ook.

Ik heb alles al geborgt op uitlaat ophanging na ga ik zo ff fixxen
dus tot zondag dan maar

Welke klasse rijden jullie dan, Gewoon die ''scooter'' toch?

Last edited:
als je je scooter op straat probeerd en je maakt even een paar wheelies etc. dan is ie toch ingereden? :? :D

die van mij word eigenlijk alleen maar even warmgedraait om te kijken of ie goed loopt , en dan even een paar meter proberen , dan is het mij wel goed :P

Och...

Ik check de grafiek altijd effe op de testbank, 5 runs = circuit op.

Voor Lelystad ga ik niks meer doen.. Alleen zaterdag effe m'n voorveer monteren. Die heeft nu 3,5 week ondersteboven uitgelekt en zal nu wel leeg zijn... Effe schoonmaken & monteren & raceklaar 8)

is ook prima ;)
dat hele inrijden is imo volledig overbodig!
ff op temp late komen en gas erop

de juiste zuigerspeling is ook wel handig :)

en als je de stage6 racing zo uit de doos meet is ie IMO al versleten... (dus al ingereden eigenlijk :P)

bij 3 nieuwe cilinders heb ik gewoon 8 honderste gemeten!

Status
Not open for further replies.
Back