SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
ahum:

sander.JPG

pronk:
pronk.JPG

zoo pronk :D
welk circuit was dat?

btw; als iemand nog onderdelen zoekt, me zip mag pleite ;)

ik ben wrs niet aanwezig morgen wegens 7honderste speling op krukas en gehele boit naar de ruk :)

maaar zondag sta aan de startgrind in veldhoven met geheel nieuw blokje :p

hahaha!
als zelfs belgen elkaar niet meer kunnen verstaan, gaat het wel heel erg ver..

hoe zit het met 31 mei/1 juni - Lelystad kan je dan een dag van tevoren trainen of zijn het 2 wedstrijden ?

Kwam volgens mij nog info over.... SBO is nu eerst effe bezig met sprint Sluiskil, daarna weer volop aandacht voor de rest :)

Eeehm....

Denk dat ik te laat ben om daar nog voor in te schrijven.. :'(. Heb je een site/adres/gegevens?? Anders lijkt het me echt tof & lekker in de buurt ;)

www.motorsportlifestyle.nl en daar vind je de rest. Leuk Als je ook komt, wij gaan met nog meer bekenden van ons.

groetjes Rianne

Hey dat is handig, weer een nieuwe site met circuitdagen! :) Weet jij wat het verschil is tussen groep 2 en 4 bijvoorbeeld? Aangezien er 15e prijsverschil in zit? Het is namelijk belangrijk voor ons (die motor is van ons samen) dat er meerdere groepen rijden, zodat we beiden 5x 20 minuten kunnen rijden. (er moet namelijk ivm verzekering 2x inschrijfgeld betaald worden ookal ben je maar op 1 motor)

Groep 1 is voor beginners, rijden in een groepje, dus geen eigen tijden. Groep 2 rijdt eerst in groep en de laatste keer vrij, groep 3 rijdt helemaal vrij en groep 4 is als je heel snel bent. ik geloof dat je de eerste keer in 1 moet beginnen, tenzij je circuit ervaring hebt.
Maar wij zijn pas 1x geweest. Ik ga de 8ste in groep 2 en Jos in 3.

Ok, duidelijk verhaal :) Wij moeten eigenlijk eerst de voorvork reviseren voordat we weer kunnen rijden, ff kijken of we daar binnen 2 weken al centjes voor hebben, ben bang van niet :p

Status
Not open for further replies.
Back