This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
nee hoor maar pronkie is me battel maatje geworden dus kan em niet alleen laten rijden
plus stage 6 is voor beginners en wil gewoon dat hun het leuker krijgen om te rijden en niet dat altijd de bekende van aantal jaartje steeds vooraan rijden. ik rijd toch al 3jaartjes mee dus vind het een mooie tijd om over te stappen naar de grote jongens

valt mee?
aardig stukkie, maar als je net als de vorige keer ff 50 km/u haalt op de fiets moet het wel goedkomen

Voor Dempie is dat tegenwoordig niet zover meer, fanatiekeling!

wie komen er zondag allemaal al zn scooter plat vallen?

iemand toevallig nog een scooter over die ik mag plat vallen :+

Mijn voorvork is dus gaar (zip sp). Nu heb ik het scharnierende gedeelte waar de swingarm aan de monoarm zit uit elkaar gehaald en nu blijkt dat de stervormige borgclipjes die de naaldlagers op hun plek houden nergens te vinden zijn. Me dealer kan er dus niet aan komen. Iemand die mij kan helpen of weet waar ik ze wel kan kopen?

Het gaat om de roodomcirkelde clipjes:

die kan je gewoon org bij piaggio bestellen. (je dealer dan. Als hij dit niet kan dan een andere dealer zoeken.)

198513 Dit is het org piaggio nummer.

Hiermee krijg je dus een nieuw naaldlager waar die ster op vast zit.

De naaldlagers moesten geen probleem zijn. Alleen dacht is dus dat het 2 losse onderdelen waren, de naaldlager en de ster.

Nope is 1 onderdeel!

btw als je 2 dichte naaldlagers heb moet het ook prima gaan. Zonder die sterren.

Maar ze zitten er dus aan vast.

Nope is 1 onderdeel!

btw als je 2 dichte naaldlagers heb moet het ook prima gaan. Zonder die sterren.

Maar ze zitten er dus aan vast.

Inprincipe zorgt de ster ervoor dat het naaldlager er niet uit kan vallen/lopen. Dus zonder wordt lastig vrees ik.

Inprincipe zorgt de ster ervoor dat het naaldlager er niet uit kan vallen/lopen. Dus zonder wordt lastig vrees ik.

De pen in de voorvork zit geperst in de voorvork zelf zeg maar.

De lagers zitten geperst in de armen, Dus er komt alleen een rotatie kracht op.
Ken meerdere die zonder die sterren rijden

Fotodatabase is weer up and running. Gisteren @ Hengelo nog allemaal dingen aangepast om het sneller en beter te maken.

http://www.stichtingsbo.nl/
Totaal nu meer dan 2200 pix

Alleen nu nog met terugwerkende kracht nog 2009 foto's erop

Status
Not open for further replies.