SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Vind het ook wel een geslaagde opzet van de klasse. Al is het niet verkeerd als de jonge rijders ook wat meekrijgen van het onderhoud van machines. Of iig van de techniek. Verder kan je erg mooi zien waar het talent zit.

Verder zie ik dat de lijster het ook weer prima voor elkaar heeft dit jaar :)

ik heb verder weer alles bijgewerkt, en beantwoord. Mocht je vraag niet beantwoord zijn, mail hem dan graag nog een keer.

Vind het ook wel een geslaagde opzet van de klasse. Al is het niet verkeerd als de jonge rijders ook wat meekrijgen van het onderhoud van machines. Of iig van de techniek. Verder kan je erg mooi zien waar het talent zit.

Verder zie ik dat de lijster het ook weer prima voor elkaar heeft dit jaar :)

jazeker , 2 (zeer nette) scooters voor Dennis :P

ik heb verder weer alles bijgewerkt, en beantwoord. Mocht je vraag niet beantwoord zijn, mail hem dan graag nog een keer.

Kenny, kun jij zo zien of mijn medische keuring nog geldig is dit jaar of moet ik dan een mailtje sturen?

Alvast bedankt

Klotezooi... iets te hard getuned vandaag.... Zo erg zelfs dat ik mijn waterpomptandwiel met bloed, zweet en tranen heb gefixt...

Jammer dat ik alleen mn halve vingertop los moest boren :X

Gelukkig zit hij er nu weer opgelijmt, en hoop ik voor 5 april klaar te zijn....

Ben benieuwd hoe hard je rond gaat dan dit jaar, met dat vermogen moet je makkelijk kampioen kunnen worden in de stage6 basic met jouw gewicht Barry ;)

Haha, Barry heeft nog geen eens een voorveer :P

En jij geeneens een blok ...

Edit: Kut zit op jou account ...

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back