SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Verdiep je je nooit in de techniek..wat wel/niet kan.. dit is maar roepen om te roepen dus..?

HAHA, kom op!! Jullie zijn niet mijn publiek! Denk je dat mijn tante die een kijkje op de website komt nemen zich bekommerd of mijn voorvork 5 of 2,5cm afgedraaid is, mijn blokje 19 of 20 pk heeft, Ik een team ben of alles alleen doe? Dus wat is roepen?

Maarja Robin, sorry dat ik in al mijn boeken over de racerij, wegligging en tuning niet heb gelezen dat een voorvork maar 2.5 cm afgedraaid kan worden|(

+pippi+

Dat is gelul Melf. Je hebt volgens mij nog nooit de intentie gehad om bij de SBO te gaan rijden. Daarom vind ik dus dat je hier gewoon weer zout op slakken aan het strooien bent om een discussie los te krijgen. Niet echt netjes van je.
En als je zo graag veilig en hard wilt rijden, dan koop je maar een zip. Dit doet 95% van het veld omdat ze dan dit soort mogelijkheden hebben. Je kunt je wel verschuilen achter je Neo's maar dat is jou keuze, niet die van de makers van de regels.

je hapt anders aardig goed :*

Verdiep je je nooit in de techniek..wat wel/niet kan.. dit is maar roepen om te roepen dus..?

Laat je niet te veel in over die gast joh ;)

Hij moet eerst maar is naar zijn site gaan kijken zoals bij foto's :) meer dan de helft van de pics is hij zelf niet eens :P omdat hij niet kon rijden.

Dus robinho let it go :D

Hij moet eerst maar is naar zijn site gaan kijken zoals bij foto's :) meer dan de helft van de pics is hij zelf niet eens :P omdat hij niet kon rijden.

Haha, ik was alleen benieuwt naar zijn gedachtegang er achter..
Zomaar iets roepen kan immers iedereen..

Ik weet niet waar je het over hebt hoor, heb genoeg foto's om neer te zetten maar heb alleen de mooiste genomen.

Je wilt zomaar een kant kiezen omdat wij toevallig ruzie met elkaar hebben maar dat doe je verkeerd, Richard bemoei je er niet mee.

Alvast bedankt..

Patrick

Last edited:
HAHA, kom op!! Jullie zijn niet mijn publiek! Denk je dat mijn tante die een kijkje op de website komt nemen zich bekommerd of mijn voorvork 5 of 2,5cm afgedraaid is, mijn blokje 19 of 20 pk heeft, Ik een team ben of alles alleen doe? Dus wat is roepen?

Maarja Robin, sorry dat ik in al mijn boeken over de racerij, wegligging en tuning niet heb gelezen dat een voorvork maar 2.5 cm afgedraaid kan worden|(

+pippi+

haha kom ik weer azijn pissen :D ... als het niet zo is, zet het dan ook niet op je site. staan een hoop dingen waar ik mn vraagtekens bij zet. nu weet ik dat beschijdenheid niet in amsterdam is uitgevonden, maar kommop je staat toch als persoon gigantisch voor lul als een kenner dit leest? no way dat je dan nog serieus genomen word.

maja fuck it site ziet er wel netjes uit

kijk jij liever is naar jou site, shit is k#nk#r LELIJIK ... shit ziet er uit alsof het in HTML in 5 min in elkaar is getypt in microsoft notepad. dus kom jij nou asjeblieft niet ouwehoeren!

patrick kon niet rijden omdat zn ding altijd kapot ging ... jij kon niet rijden omdat je gewoon niet kon rijden, had niks met je scooter te maken ... dus wederom niet komen ouwehoeren ouwe trekvlek

haha kom ik weer azijn pissen :D ... als het niet zo is, zet het dan ook niet op je site. staan een hoop dingen waar ik mn vraagtekens bij zet. nu weet ik dat beschijdenheid niet in amsterdam is uitgevonden, maar kommop je staat toch als persoon gigantisch voor lul als een kenner dit leest? no way dat je dan nog serieus genomen word.

maja fuck it site ziet er wel netjes uit

kijk jij liever is naar jou site, shit is k#nk#r LELIJIK ... shit ziet er uit alsof het in HTML in 5 min in elkaar is getypt in microsoft notepad. dus kom jij nou asjeblieft niet ouwehoeren!

patrick kon niet rijden omdat zn ding altijd kapot ging ... jij kon niet rijden omdat je gewoon niet kon rijden, had niks met je scooter te maken ... dus wederom niet komen ouwehoeren ouwe trekvlek

Herman je hebt weer als van ouds helemaal gelijk :)

Last edited:
haha je bent communicatief net zo sterk als op het circuit ... weet niet wat je wil bereiken? maar voor mij ben jij al lang door de mand gevallen, en daarna ook nog is door het ijs gezakt.

en dat met al die gebakke lucht die je verkoopt!

echt wel,

Ik reed gisteren na werk naar FRED motoren voor een grondplaat en wie stond daar achter de balie!?

Arnoud!

hahahaha

gister bedoel je?

verandering @ pottendijk , nu kun je hier mooiere crashes maken zodat iedereen het kan zien :)

circuit.jpg

Last edited:
het is allemaal wat...
lekker gaan janken om elkaars site!

lijkt hier meer op een breezer conventie dan een forum!
maar op de 1ste race dag is iedereen natuurlijk weer elkaars beste vriendje? :)

hello, als ik me niet vergis zitten hier ook enkele pitbike rijders, nu heb ik een vraagje over een pitbike wiel die ik in een scooter wil zetten voor de maiscrosses,

http://link.marktplaats.nl/236361020

die velg wil ik dus kopen, maar gezien de prijs is dit made in de achterwijken van taiwan. Nu verwacht en hoef ik geen superlichte topvelg oid. , maar wil er wel 1 die gewoon heel blijft. Dus, blijft deze (prijscategorie) velgen heel? :p

alvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back