SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Melf, hoe waren die nsr dingen? Wordt dat wel interessant om naar te kijken of gaat dat net zoiets worden als de tzr cup +pippi+

hoe vaak heb jij dit circuit gereden? :P

om even antwoord te geven :

direct uit parc ferme...

idd...maar zo te zien is er niet heel erg veel aan de bocht verandert toch? Hij is alleen wat langer/breder/groter geworden of niet? En hij begint iets scherper geloof ik...

Volgens mij is hij ongewijzigd. Ik zie alleen een omhoog lopende 'grindbak' . Melf zal wel precies weten wat er anders is.

op dit moment niet, en je nummer krijg je pas als de papieren terug zijn.
op dit moment gaat er bij inne en mij iets prive voor alles om ons heen.
eind volgende week is alles weer bijgewerkt en verzonden.

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail gekregen en ik krijg ook geen duidelijkheid hoe ik m'n papieren moet inleveren als ik deze nog niet heb.

ik heb mijn pc nog niet hier, dus ik kan het nog niet nakijken en beantwoorden. Deze week krijg ik hem terug.

Melf, hoe waren die nsr dingen? Wordt dat wel interessant om naar te kijken of gaat dat net zoiets worden als de tzr cup +pippi+

nou , sommigen wisten niet dat ze ook plat door de bocht konden :p

maar er waren er een paar bij die toch echt wel doorreden.

ze zijn overigens niet zo irritant als de pitbike's , deze hebben een netter geluidje , niet perse storend :)

mja , gaat natuurlijk niets boven een echt 2takt geluidje ;)

er waren er zat overigens(denk zo'n 20) , dus niet een stuk of 3-4 zoals in de tzr cup (waren er nu 2 btw , en wel 1 supermotard :p)

heb toch nog wel over de 500 foto's gemaakt :)

is overigen een NSF , boeit verder niet maar dacht corrigeer even :p

je kunt iig wel zien dat er potentiele goeie coureurs al rijden.

nsf33.jpg

nsf16.jpg

over de bocht , zover ik kon zien is er aan de bocht zelf niks veranderd , alleen de heuvel erin , ook staan hier de banden op de baan , het LIJKT wel anders zo vind ik.

ik hoor mezelf nog zeggen tegen iemand van de sbo organisatie ... die nsr shit moet je nu instappen hele goeie klasse om te hebben in je organisatie.

maar daar was vast en zeker niet genoeg animo voor ... eerste training en als ik melf mag geloven al 20 rijders, goeie marktkennis heb je dan!!!!

ik hoor mezelf nog zeggen tegen iemand van de sbo organisatie ... die nsr shit moet je nu instappen hele goeie klasse om te hebben in je organisatie.

maar daar was vast en zeker niet genoeg animo voor ... eerste training en als ik melf mag geloven al 20 rijders, goeie marktkennis heb je dan!!!!

Herman, ken je de opzet van die klasse wel?
Gegarandeerd 25 rijders per wedstrijd.
De machines worden onderhouden door molenaar en worden per wedstrijd dmv loting toegewezen aan een rijder.

idd, een mooie klasse dus omdat je daar goed kunt zien wie nou echt wel wat kan en wie niet.

en ze staan ook niet perse stil hoor.

ze hebben goed geluid , niet al te veel ,en dat is goed voor een 4 takt ;)

alleen 2takten moeten lawaai maken , mja , dat noem ik meer muziek in mijn oren dan lawaai :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UzgdAE_dtH0&feature=channel_page"]YouTube - Deel II NSF Honda training in Emmen[/ame]

Status
Not open for further replies.
Back