SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Heeft iemand misschien een link naar het belgische regelement?
Kom echt niet wijs uit de site van pocketbike.be.
Ik wil namelijk even kijken hoe het zitten met kappen en gewicht en dergelijke in Belgique.

gewicht dat kennen ze niet :P

Kwa kapwerk heb ik nog nooit opmerkingen gehad. zie er genoeg rijden die wat kapwerk missen vooral beenschild klepjes ect.

gewicht: minimum 55kg zonder brandstof

frame: van het gehomologeerd model, verstevigingen zijn toegestaan

kappen: (vrij maar wel volgens de definitie van een scooter) dit wil zeggen dat het nog steeds op een scooter moet lijken ==> voetenplank enz ...

in principe mogen er dus wat kapjes hier en daar ontbreken maar de scooter moet nog steeds in grote lijnen op de originele scooter lijken, ze zullen niet moeilijk doen als je het handschoenenkapje of stuurkapje niet gemonteerd hebt

polyester kappen zijn ook toegestaan!

ik mocht willen dat ik tussen al die finse dames zat die nu halfnaakt door je kamer dansen!
of is het nog niet zover? ;)

Ik mocht gvd willen dat dit zover was nu. Ik zit duidelijk in het verkeerde deel van Finland denk ik. Of je moet van heavy metal chicks houden. Maar dat is nou net niet mijn ding helaas, anders zat ik gebakken natuurlijk. Degene die hier leuk zijn moet je eerst verwijderen van een mannelijk aanhangsel waar ze al jaren aan vast zitten.

Ik ga nog wel naar Helsinki en ws naar Stockholm, ik zal m'n ogen open houden daar :p

Mochten er nog mensen zijn die enige interesse hebben in wat ik hier meemaak. Op erikwesterlaken.waarbenjij.nu is het allemaal te lezen. Daar staat ook wel een link naar een fotopagina. Ik ben wat lui, dus veel verhalen staan er nog niet op :D

Nog even wat info voor spa.

Zaterdag - trainingen over dag 40 euro incl verzekering
Zaterdag - 2uurs endurance 100 euro excl verzekering 15 euro per rijder
Zondag - wedstrijd 50 euro excl verzekering 15 euro per rijder.

Dan weet je wat je kan verwachten aan kosten.

MichielD

Regels zijn er om te overtreden :P
Maar mijn scooter staat klaar voor SBO en daar moet die 70 wegen en meer kapwerk aanwezig zijn dus ik maak mij niet druk.

Anders pak ik de 40cc bizeta minibike wel om terijden.

owja, momenteel ligt er 6cm sneeuw op het circuit

Spa centrum ziet er NU zo uit:
image.jpg

Last edited:
Mijn vering ligt bij de revisie man..:+ en me vork bij de afdraaier.. dus rijden zat er toch niet in..:D
Wel een goed weertje om de stage 6 banden te "testen" haha..:D

Mijn vering ligt bij de revisie man..:+ en me vork bij de afdraaier.. dus rijden zat er toch niet in..:D
Wel een goed weertje om de stage 6 banden te "testen" haha..:D

Stage 6 banden. HAHA.
Zo een grote grap heb ik in tijden niet gehoord. Je bedoelt gewoon de Heidenau K58 RSC met ander logotje erop :P

Over dat weer het boeit me niks. ik ga toch wel regen of geen regen. want in spa weet je het maar nooit. vorig jaar pasen lag er sneeuw op het gras en de baan was droog.

Stage 6 banden. HAHA.
Zo een grote grap heb ik in tijden niet gehoord. Je bedoelt gewoon de Heidenau K58 RSC met ander logotje erop :P

Over dat weer het boeit me niks. ik ga toch wel regen of geen regen. want in spa weet je het maar nooit. vorig jaar pasen lag er sneeuw op het gras en de baan was droog.

Zoiets bedoel je:

P1020862.JPG

Het was een geslaagde dag!

Mja nu ziet her er nat EN koud uit.
Regen rijden vind ik echt wel leuk, maar niet als het ijskoud is!

Ik ga ook zeker. (training, endurance en sprint)
Ik rijd dan ook mee voor het kampioenschap natuurlijk.

Status
Not open for further replies.
Back