SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Zo net goedgekeurd voor weer 2 jaartjes rijplezier.

Wat is overigens de rijtijd die we zondag hebben?
2*20 minuten?

Nou ik heb afgelopen 2 jaar BK pocketbike gereden.

Laatste jaar ook aantal endurance wedstrijden met de scooter.

Als ik vrij ben van werk en het financieel toelaat rij ik ook wedstrijden in het BK mee. of dit op scooter of pocketbike is hangt voor namelijk van het weer af. Bij droog scooter bij regen pocketbike.

Het is altijd leuk om in een ander deelnemers veld ervaring op te doen.

Nog even wat info voor spa.

Zaterdag - trainingen over dag 40 euro incl verzekering
Zaterdag - 2uurs endurance 100 euro excl verzekering 15 euro per rijder
Zondag - wedstrijd 50 euro excl verzekering 15 euro per rijder.

Dan weet je wat je kan verwachten aan kosten.

MichielD

Regels zijn er om te overtreden :P
Maar mijn scooter staat klaar voor SBO en daar moet die 70 wegen en meer kapwerk aanwezig zijn dus ik maak mij niet druk.

Anders pak ik de 40cc bizeta minibike wel om terijden.

Kan iedereen, nog zonder licentie gewoon vrij trainen morgen @ spa? Aangezien Emmen morgen vol zit met karts..

Heb je wel een licentie nodig voor Zondag?
Ik snap even niet hoe dat werkt allemaal.

Met die licentie word denk ik gewoon de daglicentie bedoelt a 15 euro?
Moet ik dan ook een doktersattest en alles meehebben? Nee toch hoop ik.

Zo net terug uit spa. Lekker gereden opzich, patrick en ik zijn na de middag begonnen. Eerste training was de baan nog nat dus op regenbanden, ging wel ok. Daarna was de baan opgedroogt dus maar eens vollegas op tt's zitten vlammen! 8)
Was wel leuk dagje.

Ik ben ook nog geweest zaterdag. Ff met flip en patrick gemeet. Ik was al sochtends gaan rijden in de stomende regen, wat me best goed afging. Ik heb geen 1x het asfalt gekust :W. Daarna werd het steeds droger in de midden, en hebben we uiteindelijk nog ff lekker op dunlops kunnen vlammen!

Ik ben gisteren ook geweest en de eerste meters gemaakt :)

Ook begonnen in de stromende regen eerste bocht vol op mijn plaat, je moet dus echt rustig aan doen :P. Maar daarna niet meer gevallen. Richting einde van de dag de dunlops er weer onder en de laatste manche op een droge baan kunnen rijden :)

Uiteindelijk ben ik 7e van de dag geworden van de 14 die er mee reden, niet slecht voor een 2e keer op de scootah vind ik zelf :P

Ik ben gisteren ook geweest en de eerste meters gemaakt :)

Ook begonnen in de stromende regen eerste bocht vol op mijn plaat, je moet dus echt rustig aan doen :P. Maar daarna niet meer gevallen. Richting einde van de dag de dunlops er weer onder en de laatste manche op een droge baan kunnen rijden :)

Uiteindelijk ben ik 7e van de dag geworden van de 14 die er mee reden, niet slecht voor een 2e keer op de scootah vind ik zelf :P

Geen slecht resultaat idd. Met vallen enopstaan leert men.

Over 2 weken is weer een BK wedstrijd. Ga je dan ook?

Geen slecht resultaat idd. Met vallen enopstaan leert men.

Over 2 weken is weer een BK wedstrijd. Ga je dan ook?

Jouvancour toch of hoe je het uitspreekt/typt :P

En ja dat is wel de planning. Zelfs van plan om het hele weekend te gaan dus zaterdag t/m maandag :)

Mss tot dan?

zaterdag is het geen officiele training.
Deze training gaat gewoon via de carting.(waar men dus elke zaterdag kan komen trainen).
Zondag is het net zoals @ spa 3/4 dag Vrije training
De chrono's voor de sprint zijn ook op zondag

De sprintwedstrijden worden dan maandag gereden en waren vorig rond 14h gedaan zodat iedereen op tijd kan vertrekken.

Tip, neem genoeg reserve onderdelen mee (eventueel complete scooter) het zou echt zonde zijn dat er iets mis gaat in het begin van het weekend en dat je dat niet meer kan oplossen!
Want dan heb je een heel eind naar daar gereden voor 'niets'.

Ik ben er weer zeker aanwezig, zowel met de honda nsf 100 als met de streetmagic

Status
Not open for further replies.
Back