ronnyracingteam Ronny Himself 1 April 2009 #441 wheely_king said: Wie van de Jog mannen heeft toevallig een setje gebruikte race banden over, tt91/tt92 of sava's? Click to expand... Ik heb nog een setje tt92 over (deze zijn wel KAAL gereden aan de rechter kant, Linker kant gaat nog)
wheely_king said: Wie van de Jog mannen heeft toevallig een setje gebruikte race banden over, tt91/tt92 of sava's? Click to expand... Ik heb nog een setje tt92 over (deze zijn wel KAAL gereden aan de rechter kant, Linker kant gaat nog)
ronnyracingteam Ronny Himself 1 April 2009 #442 ZipSP Tuning said: Medisch goed gekeurd Inschijving nu volledag rond 10-11-12-13 april Juvaincourt (frankrijk) Lekker trainen Click to expand... 10? ben jij er dan al zo vroeg? op 10April is er niets te doen he! Buiten voor de mensen die een beetje willen bijbruinen want het gaat schitterend weer worden........
ZipSP Tuning said: Medisch goed gekeurd Inschijving nu volledag rond 10-11-12-13 april Juvaincourt (frankrijk) Lekker trainen Click to expand... 10? ben jij er dan al zo vroeg? op 10April is er niets te doen he! Buiten voor de mensen die een beetje willen bijbruinen want het gaat schitterend weer worden........
MSSH Senior SF-Eindbaas 1 April 2009 #443 Hij wil op tijd zijn zodat die zijn tentje op een mooie plek kan opzetten
ronnyracingteam Ronny Himself 1 April 2009 #445 Hazo dat wist ik niet dat er vrijdag ook gereden kan worden. Mja dat haal ik toch niet!
Rayman is Laat Well-Known Member 1 April 2009 #446 wheely_king said: Wie van de Jog mannen heeft toevallig een setje gebruikte race banden over, tt91/tt92 of sava's? Click to expand... Moet ik ff voor je kijken, misschien heb ik nog wel wat ergens liggen...
wheely_king said: Wie van de Jog mannen heeft toevallig een setje gebruikte race banden over, tt91/tt92 of sava's? Click to expand... Moet ik ff voor je kijken, misschien heb ik nog wel wat ergens liggen...
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 1 April 2009 #448 Vet dat het in de kleuren van je scooter is :W Alleen jammer van die sticker? achterop.
ThundeRRacing van Donderen Timmy 1 April 2009 #449 Tinne said: Vet dat het in de kleuren van je scooter is :W Alleen jammer van die sticker? achterop. Click to expand... is gespoten eikel
Tinne said: Vet dat het in de kleuren van je scooter is :W Alleen jammer van die sticker? achterop. Click to expand... is gespoten eikel
ThundeRRacing van Donderen Timmy 1 April 2009 #451 EW said: Dat maakt het extra jammer :+ Click to expand...
Arnoud Arend! 1 April 2009 #452 Als je een eerlijk antwoord van mij wilt. Ik vind het model van de helm wel mooi, maar de bassie en adriaan kleuren kennen we onderhand wel en de lijnen zien er ook erg eenvoudig uit.
Als je een eerlijk antwoord van mij wilt. Ik vind het model van de helm wel mooi, maar de bassie en adriaan kleuren kennen we onderhand wel en de lijnen zien er ook erg eenvoudig uit.
ronnyracingteam Ronny Himself 1 April 2009 #453 Foto's http://www.bikesnplanes.be/motos_2race.html amai, ziet er hard uit:
ZipSP Tuning #33 1 April 2009 #455 ronnyracingteam said: 10? ben jij er dan al zo vroeg? op 10April is er niets te doen he! Buiten voor de mensen die een beetje willen bijbruinen want het gaat schitterend weer worden........ Click to expand... Ik wil er zowiezo optijd zijn ja. Maar zover mij bekend kan er gewoon dagelijks getraint worden. Alleen zal je moeten wisselen met karts. Zo was het vorig jaar ook.
ronnyracingteam said: 10? ben jij er dan al zo vroeg? op 10April is er niets te doen he! Buiten voor de mensen die een beetje willen bijbruinen want het gaat schitterend weer worden........ Click to expand... Ik wil er zowiezo optijd zijn ja. Maar zover mij bekend kan er gewoon dagelijks getraint worden. Alleen zal je moeten wisselen met karts. Zo was het vorig jaar ook.
ThundeRRacing van Donderen Timmy 1 April 2009 #456 ronnyracingteam said: Foto's http://www.bikesnplanes.be/motos_2race.html amai, ziet er hard uit: Click to expand... wel mooi geparkeerd haha
ronnyracingteam said: Foto's http://www.bikesnplanes.be/motos_2race.html amai, ziet er hard uit: Click to expand... wel mooi geparkeerd haha
ronnyracingteam Ronny Himself 1 April 2009 #457 idd, mooie schuiver. Ha, handjes zwaaien. Ik ga voor juvaincourt proberen zaterdag verlof te krijgen Kom ik zaterdag ook nog wat rondjes draaien
idd, mooie schuiver. Ha, handjes zwaaien. Ik ga voor juvaincourt proberen zaterdag verlof te krijgen Kom ik zaterdag ook nog wat rondjes draaien
Pronk Pronk Racing Service 1 April 2009 #458 ThundeRRacing said: is gespoten eikel Click to expand... Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk
ThundeRRacing said: is gespoten eikel Click to expand... Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk
ThundeRRacing van Donderen Timmy 1 April 2009 #459 Pronk said: Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk Click to expand... vuile fucker:henko:
Pronk said: Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk Click to expand... vuile fucker:henko:
RoP#52 Well-Known Member 1 April 2009 #460 Pronk said: Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk Click to expand... Gelukkig zie je die achterkant van de helm ook niet zo vaak, meestal ziet ie de achterkant van andermans helmen
Pronk said: Vind de helm zelf heel erg mooi, de lijnen eigenlijk ook wel, alleen die achterkant verneukt het echt behoorlijk Click to expand... Gelukkig zie je die achterkant van de helm ook niet zo vaak, meestal ziet ie de achterkant van andermans helmen