SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
het leek alsof ik met standaard veren en lekke banden rond reed hhaha
bleek dat me subframe bout weer door de midden was:p
 
Last edited:
heey people

wie gaan er allemaal naar croix

tis wel leuk als je vermeld met wie en met wat voor scooter(stage 6/open 70


ik ga in iedergeval


mitchell/dempster. open 70 hok van me broer


..........
..........
.........
.........
 
Volgens mij rijden er geen nederlanders. Jos, edwin, fred e.d zijn wel naar adria, maar doen niet mee. Er waren uiteraard problemen met het verkrijgen van een licentie.
 
MANNEN HULP NODIG>

Tijdens de vakantie van onze snelle kok, martijn van Rijn is zijn racer gestolen uit HOUTEN.

Als iemand iets weet mail maar ff naar alexkalden@Gmail.com

bedankt

Alex

Waarschijnlijk is ie al uit elkaar gehaald en zijn de onderdelen 'eerlijk' verdeeld onder een aantal antillianen.

Zwaar klote voor Martijn, ik hou mn ogen iig open.
 
denk dat je toch aardig staat te kijken als er een plaatselijke medelander met jouw kappensetje op straat rijd
 
Adria

Wij zijn inderdaad naar Adria geweest, maar konden niet deelenemen. Licentie blijft een probleem als je niet bij de SOBW hoort en de uiterste inschrijfdatum was opeens vervroegd naar eind april. Ze hebben het afgelopen jaar voor een andere opzet gekozen met ook een wedstrijf in Spanje om zo een soort van "landencup" te maken. Dit is niet geworden wat ze wilden. Ondanks niet meerijden erg leuke week gehad, beetje op de vespa's en de 4 takt zip naar Venetie. Er waren maar 16 ISC scooters, maar ze gingen hard en met 8 man tegelijk de bocht in.
Volgend jaar gaat Malossi het anders aanpakken, als het goed is krijgen we van te voren de papieren toegestuurd en kan iedereen met een KNMV licentie weer meedoen. Beetje jammer is dat mn laptop, 2 telefoons, fotocamera en mn huissleutels gejat zijn op het circuit, terwijl de motorrunners in de stad met de sleutels in het contact staan.... Gelukkig zijn wij er voor verzekerd, ik hoop dat er voor Martijn ook een oplossing te vinden is!

groetjes rianne
 
zwaar kut voor Martijn,

Als Martijn een origineel Fabio blok heeft (had) dan zijn waarschijnlijk alle onderdelen gemarkeerd. hieraan zijn eventueel onderdelen van dat blok te herkennen.
 
waaraan kan je die eigenlijk herkennen?

en zijn alle onderdelen gemarkeerd? of alleen de cil en het carter?
 
Als je even aangeeft Ge, waar die merktekens zouden zitten, is er met dit scooterforum als backup wel een kansje iets te vinden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top