SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
even om mee te delen, ik ga volgend jaar hoogstwaarschijnlijk stage 6 cup meerijden op een runner. Ik weet dat velen van jullie dit dom vinden, maar ik vind het gewoon ownen en het is just for fun. En anders koop ik voor 2009 tegen die tijd wel een zipperd. Het lijkt me gewoon super vet. Ik ga van het weekend de scooter uit elkaar trappe en opbouwen en daarna heeeel veel trainen. Zijn hier mensen die ooit meer in veldhoven trainen? kunnen we misschien een keer afspreke?
 
en anders spreken we gewoon met veel mensen af met ze alle een weekendje emmen. of weekendje spa. vlammen barbequen en weer vlammen;)

hier in a'dam is een overdekte kartbaan(silverstone) en ben er zondag met mitchell en dempster gaan karten, voor de grap gevraagd of we in de winter onze brommers mochten testen op de baan. als we van te voren met de eigenaar bellen is het vast wel mogelijk.. (alleen voor de kamikaze piloten onder ons:p) wel vet die 2takt sound door de tunnel:p

iemand nog andere oplossingen??
 
en anders spreken we gewoon met veel mensen af met ze alle een weekendje emmen. of weekendje spa. vlammen barbequen en weer vlammen;)

hier in a'dam is een overdekte kartbaan(silverstone) en ben er zondag met mitchell en dempster gaan karten, voor de grap gevraagd of we in de winter onze brommers mochten testen op de baan. als we van te voren met de eigenaar bellen is het vast wel mogelijk.. (alleen voor de kamikaze piloten onder ons:p) wel vet die 2takt sound door de tunnel:p

iemand nog andere oplossingen??

in de winterstop je spul en jezelf om zo betonne paal heen vouwen en de rest van het jaar niet meer kunnen rijden is ook een goede optie ja :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top