This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
k vind je scooter er al goed tof uitzien, optic projecten zijn altijd wel leuk

alleen je "verse" blokje vind k helemaal niet zo vers, beter laat je die nog even stralen

veel succes ermee

grt jordi
 
@ Jordy pwnd !! :+

Wess ziet er goed uit !! ik hoor je wel is rijden in spijk ?

waar je zit je btw op school in spijk?
 
Hij rijdt nog niet omdat iemand ze blok verkeerd in elkaar had gezet, maar ik denk dat je hem over een tijdje wel zult horen rijden. Als het nu tenminste wel goed is gegaan.
 
@PlayBoyRox: Dankje wel man 8)

@Sandor: Zit hy verkeerd dan?

@Vasco: Jep jep nu weet ik tenminste hoe ik een krukas moet plaatsen en ook wat handige tips gehad van hem.

@vanderhaeghen: Zeker

@HeavyAerox: Wouter = BEUNER/deluxe, haha.

@VIPER POWER: MOET MOET MOET zeker weten !

@Flow: Tjaa, beunhaas he Maar maakt dat eigenlijk uit?

@J-tuning: Ik doe me best om er wat leuks van temaken Maarja, dat stralen zat er even niet in..Maar we hebben wel alles mooi schoon gemaakt met enginecleaner oid.

@Jordy: lol 8P

@STR8ROX: Jep jep, gaan we een keer sporten Ik zit op Blaise Pascal man


Project Informatie:

http://forum.scooterforum.net/forum/f40/rsc-streetrox-slaat-dood-s-135083/#post2262018

Liever daar even wat hulp aanbieden, aub :W
 
Vers blokje 8P

Heb je dat blok eerst door een sloot gehaald ofzo? Vers is wanneer die mooi gestraald is oid.

Beetje jammer van dit blok dan.

Maar goed, het is jou project :+

Aan het [5th] logo te zien zit je cilinder verkeerd om
 
Om ook maar even te reageren wat het verhaal betreft over de cilinder/pakking enzo. Ik snap zelf niet dat dit kan gebeuren aangezien ik Bullet ook me 2fast enzo toe vertrouw en dit gaat perfect, evenals de resultaten die hij boekt met andere cilinders. Maarja het is nu gelukkig goed opgelost
 
Misschien had die wel vreselijk veel gezopen de vorige avond, en helemaal geen zin om weer zo'n kutscooter blokje inelkaar te zetten...
 
Leuk allemaal hoe je het opbouwd, maar (correct me if i'm wrong) dit is toch geen project? Normaal is er iig meer voor nodig om een aerox met sr velgen tot een project om te dopen

Ik zal er wel weer helemaal naast zitten, maar egt intresant om te volgen is het niet. Probeer eens met leuke updates (niet hoe 5th alles wel niet verkloot heeft en blablabla) mensen te boeien :W

niet aanvallend bedoelt, zie het maar als opbouwende kritiek

suc6!
 
Hallo, doe ff je ogen open!

Het is iemands eerste scooter! er zit meer werk aan dan sr velgen dude
 
Hallo, doe ff je ogen open!

Het is iemands eerste scooter! er zit meer werk aan dan sr velgen dude

tis opbouwende kritiek he !! dus laten we het gezellig houden , en die jongen doet ze best en t ziet er al goed uit , t gaat met stappen voorruit , strax loopt ie ook goed en komt t allemaal goed , tenminste ik heb er vertrouwen in
 
@RobertD: haha, stralen hadden we geen tyd meer voor 8P Maar aan de binnenkant is alles wel vers

@speed-quad: We zullen het denk ik ook nooit weten maargoed, het is opgelost en ik en [5th] zijn weer reuze blij ! :W

@Vasco: haha, dat zou ook nog kunnen Want ik zag wel allemaal kratten bier staan (grapje )

@team-losi: Het zal waarschijnlijk geen SUPER project zijn omdat er geen MHR/EVO/2F4R in voorkomt Maar ik heb dit project om 2 redenen.

1: Om te kijken hoe ik het toch eigenlijk doe, omdat ik van de zomer een sprinter wil gaan bouwen
2: Dingen te leren

Dus als je het niet intressant vind, hoef je niet tekijken

@VIPER POWER: Thx don

@Piazoo: Thanks man :W Komt allemaal goed (op z'n tijd)
 
Status
Not open for further replies.