This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
wil me er verders niet mee bemoeien, maar gaan we nou 40 pagina's vullen met hoe erg het wel niet is met ze blokje en hoe beun alles is? of zijn er hier mensen die 5th bullet gewoon graag in een kwaad daglicht willen zetten? het is verkeerd gedaan, klaar! poortmappen,grote foto's! wat bereik je ermee? alleen maar ellende... ga gewoon verder met je scootje en vergeet deze meuk.. of willen de mensen hier nog 2 jaar over verder lullen?

ontopic : wel een leuk dingetje! vind het ook tof dat je gewoon je vragen durft te stellen over how to en andere zaken! gaat wel goedkomen met dit dingetje
 
@Jens + Vissa + Antonrox: Poortmapje maak ik morgen wel even, nu geen zin meer in. haha.

@berre: Precies, we gaan er ook nu mee stoppen Maar op de vorige page zie je dat ik ook myn excuus aanbied aan [5th] over alle negative dingen die over hun worden gezegt etc

Tja, over die How To's.. Ik wil het gewoon graag leren en alles, dus dan vraag je maar om hulp he

@NeoS-SpeedSR: Gekocht bij de plaatselijke dealer, en die mina-ombouwkit zat erbij. Want ik zei dat het voor op me roxert was .



PERSO @ SCOOTERBASE.NET 8)

Bezoeken die hap :http://www.scooterbase.net/profiles/RSC-STREETROX/
 
Het het GEEN Perso ter verduidelijking :+

Maar komt wel goed zie ik !
Iig heb je, je lesje nu wel geleerd voortaan eerst zelf proberen gok ik
 
@ STR8ROX: Wat is het dan :? ik vind het gewoon een perso, haha.
Maar ik wil wel alles zelf doen, maar een cilinder tunen is net IETS tever boven mij niveau gegrepen

@NeoS-SpeedSR: Uhm, kwam totaal op €45. Dat is gewoon de set wat je op de foto ziet
 
Project Informatie:

Hier even wat van mijn kant . Ik ga zometeen naar [5th]Wouter, en dan word heel het blok gesplits en alles opnieuw opgebouwd (alweer ) maar dan met alles nog verser ! Schroeven, moertjes, tapeinde, lagers noem het maar op..

Ook gaan de overige dingen van me blok zoals bijv. een startmotor etc. Want die heb ik toch niet meer nodig vind ik zelf haha.

Dus hopelijk als ik vanavond terug ben dat ik dan een rijdende scooter heb Maar dan ga ik niet van uit, haha.

ltr, wesley
 
kun je dat niet zelf "Schroeven, moertjes, tapeinde, lagers noem het maar op.." nog verser?

en eens moet de eerste keer zijn, je moet het zelf ook een keer leren...
 
kun je dat niet zelf "Schroeven, moertjes, tapeinde, lagers noem het maar op.." nog verser?

en eens moet de eerste keer zijn, je moet het zelf ook een keer leren...

mee eens , tis goed als je weet hoe je eigen scoot in elkaar zit en zelf natuurlijk hebt gedaan !! tis misschien niet altijd meteen goed , maar je leert er veel van suc6 met de scoot !!
 
@Furious Beta: Tuurlijk kan ik dat zelf wel 8P maar een krukas plaatsen doe ik liever met iemand die het vaker heeft gedaan. Dus daarom ging ik naar wouter
Die heeft het me nu geleerd, dus voortaan kan ik zelf een krukas plaatsen

@Piazoo: Lees hier boven

@Martijn.: Nou en Door de ene word het wel gerespecteerd en de andere niet..



UPDATE! / UPDATE! / UPDATE! / UPDATE! / UPDATE! / UPDATE!



- Update 23 / 04 Maart 2007 -

Daar ben ik weer =D. Er is weer veel gebeurd maar ik maak nu even een samenvatting van de afgelopen week / weken. (Jullie konden dat ook al eerder lezen in me project/reactie page...

Ik had me blok terug gekregen van [5th] Bullet, helemaal getuned en in elkaar. Dus ik dacht ga lekker even alles er onder hangen en dan lekker rijden... Maar nee hoor, we kregen hem niet aan de praat. De reden was dat heel me blok vol zat met Koelvloeistof, dus dat betekende dat het blok er weer onderuit moest en helemaal worden schoon gemaakt... Dus zo gezegt zo gedaan, en dan haal je je membraam eruit en dan zie je dat heel je blok ook nog eens onderzit met vloeibare pakking..





Dus dat was wel weer een tegenslag... Maar toen zei [5th]Wouter opeens op msn tegen mij: Zullen we je blok helemaal opnieuw opbouwen (met allemaal verse bouwtjes/lagers/imbussen enzo) en dan kan ik je ook gelijk leren hoe je een krukas moet plaatsen etc. Dus dat sloeg ik dus niet af =D

Dus toen gingen we oppat met het blokje


Dus vandaag met me ouders naar weesp gereden hun mij daar afgezet en toen beunen maar. Alles ging echt vlotjes, en ik wist echt niet dat een krukas plaatsen zo makkelijk was =P haha. Want [5th]Wouter hielp me echt goed met alles, hy leerde me de kneepjes van het vak =P en hoe ik het beste dit en dat kon doen. Dus voor mij een geslaagde dag!

Hier de foto's van het verse blokje:





Ook nog wat filmpjes van [5th]Wouter zijn sprintaerox, dat ding is echt een beest met ze Malossi MHR. Toen reed hy ook byna nog 2 oudjes aan, en die gingen er gelijk maar weer vandoor. Want die vonden het helemaal niks. xD

Filmpje word nog geupload deze week...

Morgen dus me blok onder me scoot hangen (vandaag geen zin meer in) en dan kijken of het beestje wilt starten..

ltr, wesley
 
Status
Not open for further replies.