- Update 22 / 24 Februari 2007 -
Vandaag dus niet de
GROTE UPDATE, maar juist weer een teleurstelling..
Ik heb dus de afgelopen week (vakantie) veel uren met me scoot door gebracht, omdat alles helemaal start klaar temaken. Hier en daar wat aangepast en ook me blok helemaal netjes gemaakt en even een begin afstelling gemaakt met sproeiers etc. Dus alles zat op zijn plaats en alles was 100% klaar.
Totdat me koelvloeistof lekte en ook dat ik hem niet kon starten omdat er geen benzine kwam. Nu weten we waarom, omdat we de vacuum waren vergeten (ik heb namelijk geen aansluiting op me carb) dus dat was weer een tegenvaller.
Maar vandaag was het ergste, ik kwam van me werk en ik zou samen met [RSC]Steven mijn scooter vanavond rijdend krijgen. Dus toen kwam steven er opeens achter dat: HEEL ME BLOK ZIT VOL MET KOELVLOEISTOF
=(. Dus ik ga morgen met me pa even beunen dat blok er onder vandaan knallen en dan helemaal schoonspuiten met WD40..
Ook de afgelopen tyd wat dingentjes gekocht, en hier wat foto's van de beundagen:
Ben overgestap op wat grotere foto's
De zielige lege doosjes haha
Het opgebouwde blok
Waterpompdeksel + [5th] muhaha.
Me TP Carterdeksel
Aerox @ Beunmodus (1)
Aerox @ Beunmodus (2)
Beunhaas opvulbuisje voor me SR Velgen
Gilera ICE Achterspatbord (+ Mina. ombouwkit)
Dus ik kijk wel weer waneer er weer een update komt, want ik verkoop liever deze rox dan dat ik er nog mee verder ga.. Maargoed,
tot de volgende keer. ltr.