This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RR tuned Aerox!

Bedankt voor de complimenten allemaal!

De riem is sterk genoeg, er zit nog een kleine veiligheidmarge op, dit is allemaal berekend.

En sander, we gebruiken geen blokkenbank, waarom neem je dat aan?

Maargoed, ik moet er nu vandoor, want er zit zo'n jongen met een gele jas en een witte kraag op me te wachten <] 8)
 
Johan... said:
Als dit af is komt de bank naar mijn huis toe en ga ik een paar dagen testen. Ik moet en zal gewoon 23 halen met een mina evo! 8)


Hierom denk ik dat... een bank zet je niet ff achterop je fiets
 
Sander said:
Hierom denk ik dat... een bank zet je niet ff achterop je fiets

RR tuning heeft een bank in een aanhangwagen gebouwd..

ziet er erg vet uit.. die overbrenging.. ben benieuwd..
 
Shane said:
RR tuning heeft een bank in een aanhangwagen gebouwd..

ziet er erg vet uit.. die overbrenging.. ben benieuwd..

Nee de bank past in een aanhanger maar staat normaal gewoon in het testhok @ RR thuis en als de bank naar Johan's huis gaat ,vervoeren ze hem in een aanhanger (blijft bij johan thuis ook wel eens in de aanhanger staan, en wordt er dus getest op de aanhanger)....
 
ziet er allemaal nice uit....maar ben toch ook wel benieuwd naar uitdraai @ tovami....heb je btw ook een project page over de sonic?

suc6!!
 
Door die aanpassing achter heb je nu geen koppeling meer nodig ? Alleen koppelingshuis erop en gaan... ?
 
juist niet..

1 slag vd krukas is 1 slag van het achterwiel.. geblokkeerd meten..

Doordat je het toerental van de bank, gelijk zet, (dmv van een correctiefactor), kan je zien, op welk toerental, het meeste vermogen word afgegeven...
 
Als je er nu geen koppeling meer op zet, krijg je hem bijna niet meer gestart en kan je bijna niet meten, omdat je achterwiel dan altijd moet draaien.

Het is gewoon een wat zuiverdere manier van geblokkeerd meten (waar ik overigens geen problemen mee heb)