RR tuned Aerox!

Bedankt voor de complimenten allemaal! :)

De riem is sterk genoeg, er zit nog een kleine veiligheidmarge op, dit is allemaal berekend.

En sander, we gebruiken geen blokkenbank, waarom neem je dat aan?

Maargoed, ik moet er nu vandoor, want er zit zo'n jongen met een gele jas en een witte kraag op me te wachten <] 8)
 
Shane said:
RR tuning heeft een bank in een aanhangwagen gebouwd..

ziet er erg vet uit.. die overbrenging.. ben benieuwd..

Nee de bank past in een aanhanger maar staat normaal gewoon in het testhok @ RR thuis en als de bank naar Johan's huis gaat ,vervoeren ze hem in een aanhanger ;) (blijft bij johan thuis ook wel eens in de aanhanger staan, en wordt er dus getest op de aanhanger)....
 
Idd Sibo, meestal staat hij bij Roderick, maar als we de Sonic gaan testen staat hij vaak bij mij, meer ruimte en worden ook bijna niet gestoord. Het enige is dat het veel herrie maakt, zie dit http://www.euronet.nl/users/joopsol/MOV04175.MPG
De testbank is verrijdbaar gemaakt, achter hebben we een as met twee wielen en voor een zwenkwiel. Zie foto.

DSC04161.JPG

DSC03881.JPG
 
juist niet..

1 slag vd krukas is 1 slag van het achterwiel.. geblokkeerd meten..

Doordat je het toerental van de bank, gelijk zet, (dmv van een correctiefactor), kan je zien, op welk toerental, het meeste vermogen word afgegeven...
 
Als je er nu geen koppeling meer op zet, krijg je hem bijna niet meer gestart en kan je bijna niet meten, omdat je achterwiel dan altijd moet draaien.

Het is gewoon een wat zuiverdere manier van geblokkeerd meten (waar ik overigens geen problemen mee heb)
 
Back
Top