RR tuned Aerox!

ABT said:
Omdat een C20 gewoon één van de beste fabrieksuitlaten is die er gemaakt is, alleen door iedereen afgeschreven is omdat er een nieuw model uit is.

Wat ik bedoelde met dat de VTM uitlaat gedateerd is is dat hij uit de tijd komt dat verondersteld werd dat 13500 tpm helemaal het einde was.

Nu wordt er de laatste jaren steeds meer vermogen uit de scooters gehaald, omdat er steeds meer mensen achter komen dat je bij 14000-14500 tpm nog steeds erg veel koppel kunt halen.

Ik had niet verwacht dat de VTM minder zou gaan scoren, aangezien mijn scooter met de C20 zijn hoogste vermogen levert bij 'lage' toeren. En de VTM zou ook rond dat toerental zou zitten.

Ik ben het zeker met je eens dat de C20 een hele goede uitlaat is. En het is ook zo dat wanneer ze bijvoorbeeld een nieuwe Yasuni pijp zouden maken, C40 ofzo, van een C20 expansie met een nieuwe demper dat iedereen de C21 weer zo afschrijven omdat de C40 weer beter zou zijn. Pure commercie...
 
We zijn de afgelopen tijd ook nog wat aan het experimenteren geweest met het 'oude' blokje van mijn Mint. Stuk of 10 verschillende uitlaten geprobeerd, maar het meeste vermogen is ook gehaald met een C20 (tot nu toe 22,6 pk ongecorrigeerd). Zo slecht is die C20 dus niet :)

Succes met je Aerox verder; misschien dat we volgend jaar wel een sprintje kunnen doen :)
 
Johan, zijn dit geblokkeerde vergelijkingen ? Of ben je met de rollen aan het spelen geweest :P Verwacht dit btw niet van je hoor, maar just curious.

De C20 is op mina nog steeds een goede allrounder idd, en dat zal het ook nog wel even blijven.

Btw... post eens wat grafiekjes :P staat wel leuk *D
 
D.J said:
Johan, zijn dit geblokkeerde vergelijkingen ? Of ben je met de rollen aan het spelen geweest :P Verwacht dit btw niet van je hoor, maar just curious.

De C20 is op mina nog steeds een goede allrounder idd, en dat zal het ook nog wel even blijven.

Btw... post eens wat grafiekjes :P staat wel leuk *D

Ja is wel geblokt gemeten, temminste op de manier hoe ik dat op mijn scooter doe, dus zware rollen en dan toerenschommelen maar :)
Maar binnenkort is de tandriem af, dan kunnen we testen zonder dat we veel info verliezen.
Zal ook ff een foto maken van het testscherm, is idd wel leuk ;)
 
mario said:
We zijn de afgelopen tijd ook nog wat aan het experimenteren geweest met het 'oude' blokje van mijn Mint. Stuk of 10 verschillende uitlaten geprobeerd, maar het meeste vermogen is ook gehaald met een C20 (tot nu toe 22,6 pk ongecorrigeerd). Zo slecht is die C20 dus niet :)

Succes met je Aerox verder; misschien dat we volgend jaar wel een sprintje kunnen doen :)

Thnx, en we kunnen idd wel ff een sprintje trekken, maar daarna moet je nog trakteren op pils he! ;)
 
Johan... said:
Thnx, en we kunnen idd wel ff een sprintje trekken, maar daarna moet je nog trakteren op pils he! ;)

Haha, ja die pils heb je idd nog tegoed :)

Eerst een sprintje dan maar...... -:-

Ciao!

Mario
 
Ghost Slider said:
Leuke Rotortjuh;) en voor de rest ok natuurlijk maar ga so verder en hoeveel pk heb je met krom spruituk gehaald? ben wel benieuwt check mijn ok eens!:0

scores die hij tot nu toe gehaald heeft zijn allemaal met krom spruitstuk.
beter eerst beetje lezen ipv enkel foto's kijken :P
 
jeeeezus wat een scores zeg!!...en wat een lelijke pijp ;)
heel netjes hoeveel nm je eruit weet te persen...
wat worden de volgende onderdelen waar je je vermogen vandaan wilt halen? ik zie t allemaal wel weer...succes verder!!
greetz Ken
 
Zeker een dikke score.
Als ik dit vermogen uit mijn evo kan halen ben ik de gelukkigste man ter wereld.

En welk type vtm is dat dan want een vriend van mij heeft er ook een (oud type 2002 geloof ik) maar die is bijna zo goed als even lang als een c20.
gr
 
johan,

wel eens met flenzen aan het testen geweest ? dit scheelde bij mijn evo iig erg veel tegenover een standaart c21 flens. dan bedoel ik niet enkel de standaart flens aanpassen, maar 1 die van ovaal netjes naar rond loopt ;)

misschien een idee voor je :*
groetjes
 
Ik heb nog enkele me flens ingekort, nog niet met vormen getest. Dit wil ik cker nog gaan doen, dus een verloop van ovaal naar rond.
Er staan nog meer dingen op de planning, alleen is er laatste tijd erg weinig tijd. We zijn namelijk erg druk met het nieuwe 80cc blok voor de sprinter. Bovendien hebben we ook nog de tuning voor klanten, wat uiteraard voor gaat.
Het doel is toch nog wel 23 pk, dan komt er een nieuw type evo op.. 8)
 
Op het moment staat de scooter in een hoekje bij Roderick thuis en gebeurt er niets mee. De cilinder is er alleen af omdat ik er nog wat in wil frezen.

Ik ben vandaag wel druk bezig geweest met een tandriem overbrenging, dit gaat goed, maar kost veel tijd om het allemaal mooi passend te maken. Hier twee foto's:

tandriem1.jpg

tandriem2.jpg


Als dit af is komt de bank naar mijn huis toe en ga ik een paar dagen testen. Ik moet en zal gewoon 23 halen met een mina evo! :P 8)
 
Back
Top