Rolf
Well-Known Member
Zo ik zal ook eens even een 'project' pagina openen.
Op mijn 15e kocht ik een SR Max Biaggi.
Na hier 3 jaar op te hebben 'gereden' kwam ik tot de beslissing dat die scooter maar eens weg moest. Het had me genoeg geld gekost aan setups etc. Maar ja, toen kwam de NRG in beeld...
Het begon allemaal vorig jaar rond de zomer. Het kriebelde weer Ondertussen had ik een auto, en dat was wel enorm handig, maar ik wilde graag weer sleutelen. Dus ging ik naar Erik, want die wilde z'n hoopje NRG dat ie van Bert! had gehad wel weer kwijt. Dus wij de zooi ingeladen, en uiteindelijk in de garage gegooit:
Jammergenoeg bleek het blok gaar (nadat ik m al helemaal opgeknapt had:'(), en het ding had geen NRG velgen erbij.
Al met al moest ik zoveel spullen nog kopen, dat ik na lange tijd wachten op de NRG van huibke over te nemen. Na nog langere tijd heb ik die 2 weken geleden eindelijk over genomen. Mijn andere frame had ik op de heenweg naar Breda (vanuit Groningen) verkocht. Jammergenoeg bleek dat ik de sleutel van de tankdop niet had meegekregen van mijn zwager, dus toen ik bij Lelystad op de terugweg al in het rood kwam van de dieselmeter, scheet ik m wel Maar op dieselnevel heb ik het gehaald
Ook hierbij zat weer heel veel extra zooi, vandaar mijn uitverkoop.
De kappen die bij de NRG van Erik zaten had ik ondertussen gespoten en de voorkap aangepast
Tijdens het lange wachten heb ik mijn setup een beetje bij elkaar gesprokkeld:
Aangezien ik alleen in het weekend er een dag mee bezig kan, schiet het nooit echt hard op, maar goed. Vanaf vorige week ben ik begonnen. Eerst ding kaal gemaakt en onderdelen netjes opgeruimd, en dit weekend blok gesplitst. Daarna begonnen met schoonmaak van het blok, en zo ligt ie er nu bij:
Verder ben ik begonnen met het aanpassen van mijn carterkap, en heb ik mijn speedfight rad geplaatst.
Zo staat de NRG op dit moment erbij:
Volgende week blok in elkaar schroeven.
Nog even de setup:
Evo 70
Bida c20
24mm mikuni rond
EVO overrange
EVO vario
vl11 membraan
25mm recht spruitstuk
Doppler krukas
Deltaclutch
Speedfight radiateur
Clutch Bell
Kartdoos
Dat was het voor nu volgens mij Volgend weekend weer update.
Op mijn 15e kocht ik een SR Max Biaggi.
Na hier 3 jaar op te hebben 'gereden' kwam ik tot de beslissing dat die scooter maar eens weg moest. Het had me genoeg geld gekost aan setups etc. Maar ja, toen kwam de NRG in beeld...
Het begon allemaal vorig jaar rond de zomer. Het kriebelde weer
Jammergenoeg bleek het blok gaar (nadat ik m al helemaal opgeknapt had:'(), en het ding had geen NRG velgen erbij.
Al met al moest ik zoveel spullen nog kopen, dat ik na lange tijd wachten op de NRG van huibke over te nemen. Na nog langere tijd heb ik die 2 weken geleden eindelijk over genomen. Mijn andere frame had ik op de heenweg naar Breda (vanuit Groningen) verkocht. Jammergenoeg bleek dat ik de sleutel van de tankdop niet had meegekregen van mijn zwager, dus toen ik bij Lelystad op de terugweg al in het rood kwam van de dieselmeter, scheet ik m wel
Ook hierbij zat weer heel veel extra zooi, vandaar mijn uitverkoop.
De kappen die bij de NRG van Erik zaten had ik ondertussen gespoten en de voorkap aangepast
Tijdens het lange wachten heb ik mijn setup een beetje bij elkaar gesprokkeld:
Aangezien ik alleen in het weekend er een dag mee bezig kan, schiet het nooit echt hard op, maar goed. Vanaf vorige week ben ik begonnen. Eerst ding kaal gemaakt en onderdelen netjes opgeruimd, en dit weekend blok gesplitst. Daarna begonnen met schoonmaak van het blok, en zo ligt ie er nu bij:
Verder ben ik begonnen met het aanpassen van mijn carterkap, en heb ik mijn speedfight rad geplaatst.
Zo staat de NRG op dit moment erbij:
Volgende week blok in elkaar schroeven.
Nog even de setup:
Evo 70
Bida c20
24mm mikuni rond
EVO overrange
EVO vario
vl11 membraan
25mm recht spruitstuk
Doppler krukas
Deltaclutch
Speedfight radiateur
Clutch Bell
Kartdoos
Dat was het voor nu volgens mij