This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Race 11 Valkenswaard.....

we trappen morgenvroeg de Caddy weer aan en dan maar eens kijken hoe het gata. Ik rijd i.i.g. zonder mn rotor want ik krijg het met die klote hpi niet voor elkaar o malles pas te maken achter mn koelkap. Morgen maar eens kijken hoe anderen dit gefixt hebben

Ga jullie zien @ VW

gr Wouter
________
SunshineBabe cam
 
Last edited:
Ik ga morgen m'n scooter eerst maar es op me gemakje in orde maken voor zondag. M'n lood zat in Venlo al nie meer goed vast (11kg) en hing nog maar aan 2 boutjes, las van et frame was afgescheurd :S Verder moest ik ff me massa kabels in dikkere versies aanleggen want et ding sloeg telkens af. Verder wordt ik schijtziek van m'n Mychron 3 die nou weer geen uitlaatgastemp wil aangeven, verlengkabel nieuw uit verpakking die er mee kapt na 1x rijden. Tis me volgens mij niet gegund om op een 100% functionerende scooter te rijden dit jaar. Maar ik ben er zondag wel
 
hallo jongens, is het een onvervalste thuisrace @ valkenswaard ben ik er niet bij!!! GVD met mun ballen in Espania, heel de dag naar blote tieten kijken veel suc6 allemaal (vooral patje!! en Kervie Ook van mike knapuh ) die zit mij zelfs te vervelen in malgrat!! volgende race ben ik er weer! denk ik!
 
Lekker flippen dan ....



-:-




 
Tja tino, erg flippen!!!! maar er zijn ergere dingen!! Ben ook benieuwd hoe keesie het doet) ! zit hier met mun laptop op schoot @43 graden echt niet leuk!

enne G-one deze keer geen 50 euri
 
Beerke said:
Tja tino, erg flippen!!!! maar er zijn ergere dingen!! Ben ook benieuwd hoe keesie het doet) ! zit hier met mun laptop op schoot @43 graden echt niet leuk!

enne G-one deze keer geen 50 euri

jammer hoor, is een goede motivatie om in de tijdtraining iets extra's te geven.
vroeger in de superbike kreeg je 1 punt voor de pole.
dit maakte de kwalificatie ook een soort wedstrijdt
misschien iets voor de SOBW.
(10 punten voor de pole en 10 punten voor de snelste ronde)
ook kreeg je in de superbike als je een record aantal pole op rij had gereden een soort bonus premie.
maakt het voor het publiek wel spannender om naar te kijken.
 
Ik hoop dat het vandaag net zo gaat als gisteren, dan komt het allemaal wel goed.

vanmiddag weet ik meer.
 
Het was warm, niet echt veel super publiek heb nog wat mensen gemeet. En jammergenoeg ging er iets niet goed met patrick #94 en werd dus niet eerste . Al was het wel een hele mooi race
 
auwie alles verbrand dat worden dus slapeloze nachten Maar voor de rest... super weekend!!! *D

xxx
 
nou hier dan maar een verslagje van mijn kant:

Vrijdagavond;
naar schravendeel afgereist om bij huize v opdorp-vermaas te overnachten.

Zaterdag;
Mooi optijd opgestaan en in de bus gestapt richting Valkenswaard. Helaas werd het weer onderweg alleenmaar slechter en slechter, dus heb ik besloten niet te gaan rijden. Later op de dag werd het weer wel beter, zo ik heb me goed kunnen vermaken met het kijken naar de andere rijders.
S'avonds heerlijk gebbq'ed bij fam. Piechotta, dankuwel.
Na wat gegeten te hebben zijn we naar het zwembad gegaan aldaar een frisse duik te nemen na een wat zweterige dag. Na afloop nog met EW, rik en dani gedate met een 28jarigetravestietnegerin in 1 (kun je nagaan) wat uiteraard erg lachwekkend was. Toen nog even gedanst in de plaatselijke stamptent en totslot afgepilst bij fam. Alferink omdat jeroen Jarig was (alsnog gefeliciteerd!) totdat het half 1 was en de oogjes dicht gingen.

Zondag;
Optijd op gestaan om nog een sproeiertje te wisselen en in te schrijven, na wat slap gelul begonnen aan de vrije training. Aldaar kwam ik erachter dat na 1x het rechte stuk volgas nemen dat de temperaturen van de scooter al boven de 200 graden reikte... Sleutelen geblazen dus. Na wat geploeter hier en daar (@30 graden in leren pakkie) begonnen aan de kwali, ik had eigenlijk wel gedacht dat de scooter nu niet ineens veel beter zou zijn daarom moest mn snelste ronde al vrij aan het begin plaatsvinden. Zo gezegt zo gedaan, sturen ging perfect alleen de temperatuur zat weer behoorlijk tegen... zo liep hij ook in het 2e rondje op het rechte stuk op een hoop waarna ik de moed heb opgegeven voor deze zonnige zondag. De schade was te overzien, maar ik had geen zin om heel het ding weer op te lappen waarna hij waarschijnlijk in de wedstrijd weer op een hoop zou lopen. De rest van de dag heb ik Rik geholpen en me eigen prima vermaakt met het kijken naar mn racende teambaas en zn lieftallige aanstaande vrouw.
Oke dat was het weer, er staat nog een hoop troep op me te wachten om opgeruimd te worden. Of het goed gaat komen voor Pottendijk moet ik allemaal nog maar zien, maar ik ben zeker aanwezig.

tot dan!
-x-
 
Ik geloof dat iemand tegen me zij dat ik 15e was geworden,nadat ik 1 minuut na de hairpin stil heb gestaan. Ik ging voor Arno van de baan, heb toen 1 ronde langs de kant gestaan en sloot net achter Arno weer aan. Heb hem toen nog even na de hairpin en voor de finish voorbij gereden, maar dat maakte toch geen flikker meer uit.
In de top3 zaten Benjamin Klok,Arno Bremer en Paul de bruine (na valpartij). Ik weet niet meer precies of dit de goede volgorde is.

Ik sluit me volledig bij Gé aan:

Geen Pech is geluk genoeg.
 

Wat ging er precies fout bij jou?