Race 11 Valkenswaard.....

Check deze,is 0,25 sec. later.

closerikgekerv2.jpg


-:-

PS: Hopelijk van het weekend weer zon race,alleen dan graag met #5 erbij.


g-one said:
what the fuck idd, tino stond echt op precies de juiste plek en drukte exact op het goede moment op de knop.

of reed jij weer toevallig op mijn scoottie!!!!!!!!!
 
Laat Rik dat maar niet horen. :) Die dewd rijdt toch akelig hard..........
Ik hoop op een strakke wedstrijd zonder valpartijen.
We zullen eerst maar eens kijken of de tijden van vorige keer verbeterd worden zaterdag.
Ik heb er iig weer een verbeterd cilindertje opzitten dus branden zal ie wel.En ik neem nog reserve puupke mee voor als kees zijn zipper weer in het asfalt begraaft. ;)
Een beetje meer geluk zou ook geen kwaad kunnen..............

-:-




CPI Racing Team said:
zullen we dan nr. 1 5 9 doen! is een beetje meer op volgorden dan 1 2 9 :>

groeten
 
valentino, is het ook de bedoeling dat we zelf foto's op je site kunnen uppen? vind ik wel een vet idee zo voor na de race's dat je ook makkelijk je eigen foto's kunt showen 8)
 
Kunnen we doen jah,alleen moet de bestandsgrootte dan wel beetje fatsoenlijk zijn.
Space heb ik genoeg.
En het moet met het racen te maken hebben,dus geen meetingschroot en straatgebakjes. -:-
Ik vind het op zich wel goed idee.

-:-



Niels said:
valentino, is het ook de bedoeling dat we zelf foto's op je site kunnen uppen? vind ik wel een vet idee zo voor na de race's dat je ook makkelijk je eigen foto's kunt showen 8)
 
Zullen we dat in SOBW geouwehoer algemeen verder bespreken, is wat overzichtelijker.


Gé en KErvin, gaan jullie zaterdag nog rijden?
 
dani said:
Zullen we dat in SOBW geouwehoer algemeen verder bespreken, is wat overzichtelijker.


Gé en KErvin, gaan jullie zaterdag nog rijden?

nop, misschien als het mooi weer is een stukje op de motor!
valkenswaard is het trainen niet waard, ik heb als ik een heel weekend ga rijden altijd op zaterdag een scoot die supah snel is en op zondag een stuk minder is.
vandaar dat we ze vers houden voor de zondag
 
Stukje op de motor?
Best een goed idee. :)
Jammer dat ik deze niet meer heb.................. -:-

tinobikeweb.jpg


Ging als een jekko dat ding. ;)

-:-




g-one said:
nop, misschien als het mooi weer is een stukje op de motor!
valkenswaard is het trainen niet waard, ik heb als ik een heel weekend ga rijden altijd op zaterdag een scoot die supah snel is en op zondag een stuk minder is.
vandaar dat we ze vers houden voor de zondag
 
Kerbinos said:
En mijn puntje van mn laars zie je ook nog!

ik zat er ook nog Gé :p
Ik zat tot nu toe alleen op Ramey te letten die je er zo mooi achter ziet staan :W

BART#21 said:
Lijkt mij ook wel leuk #69, #20, #24
Dat zijn pas realistische uitslagen! Hier teken ik voor :*
 
hopen walter een x niet wint in expi :D
als hij in valkenswaard minimaal 8e wordt, staat ie volgend jaar weer met nr 1 aan de start :D
hopen dat andre weer een x de overwinning pakt!

(deze x zal ik de echte Blata step maar niet meenemen ;) )
 
Melfje moet ook weereens afhaken , Emmen en Zwolle ga ik zowieso , het weer ziet er erg BBQ uit voor valkenswaard btw :) , wordt flink zweten daar :p
 
Back
Top