Race 11 Valkenswaard.....

teeeeering wat een weekend, ben kapot

zaterdag eerste training niet gereden, vanwege natte baan.
tweede training rustig gereden, nieuwe schijf ingereden en beetje wat aan de veering gedaan, want had veel problemen met de grip.
derde training nog beetje lopen rammen.

's avonds BBQ, daarna naar Centerparcs, lekker chillen in mijn bubbelbad met badschuim +ralf+
Toen in dating show beland, maar wel fanta hoedie aan overgehouden.
Laters met Rik, EW und Nielsch even sfeer gehapt in de CP discotheka, waar heel erge hopeloze figuren rond liepen :)

Toen weer terug naar het circuit,
Verjaardag van ome Rick gevierd.
Daarna me bij Koopmans gezetteld.
En vervolgens bij Jeroen even op zijn verjaardag partijtje aangeschoven, waar de mooiste discussies ontstonden :)

de training 's ochtends ging wel lekker.
kwali ook wel, behalve dat na 4 ronden mijn demper er af viel, toch nog een 10e startplek.
race, goede start, had lekker aansluiting, later nog op mijn bek gegaan in de hairpin, toen weer met Harm gesport.
Doorgereden naar de top 5 groep, aansluiting gevonden, rik viel voor me en Jim Doorewaard voorbij gegaan.
resultaat; 4e plaats en goed gaar :)

Top scoot.
1. Gé
2. Kerv
3. Wilc0

std.
1. Benji
2. Arno
3. Paul
 
Chris@Citta said:
Wat ging er precies fout bij jou?

Bij het aanremmen van de hairpin is m'n scooter verzopen.

Ps: Het was inderdaad lekker warm toen wij reden, 32 graden!
 
Hier een verslagje van mijn weekend.

Op zaterdagochtend vertrokken met mooi weer richting valkenswaard. Tegen de tijd dat ik in valkenswaard was regende en onweerde het echt onwijs hard:) Gevolg: heel het grasveld onder water.
Wel ingeschreven voor die dag en ben met de eerste training begonnen. Dat ging allemaal wel lekker maar voor mijn gevoel had ik veel snelheid tekort. Daarna dus nog iets gedaan aan de brommert.
Toen ik hem wilde starten voor de 2e training wou hij niet aan. De plaat van de rotor was voor de 100324151215 keer losgetrild.
De tweede training dus niet kunnen rijden maar de scooter opgelapt voor de 3e training. Dit alles met een heerlijke temperatuur van 30 graden ofzo.
De 3e training ging overigens wel erg goed en het ding reed behoorlijk hard, iets wat ik niet verwacht had:)

Zaterdag avond lekker gegeten met fam. piechota. Daarna weer lekker wezen zwemmen. Ik hoop dat we volgend jaar weer welkom zijn :rolleyes:
Na het zwemmen wou rik nog een spel doen in de "game hall". Daar aangekomen was er eigenijk nix dus wij weer weg. We wouden wat drinken en uiteindelijk zijn we (dani, rik niels en ik) beland in een datingshow met een overheerlijke negerin :X
Maar we hebben er een tof hoedje aan overgehouden, dat scheelt +ralf+
Na dit alles zijn we ook nog eens wezen discodansen in de plaatselijke centerparcs disco. Dit was te kansloos, beetje polonaise lopen en raar aangekeken worden. Dani en rik ook nog eens een mooie dans demo gegeven:D
Toen was het wel weer genoeg geweest daar. Erna nog even gezeten bij fam. alferink want jeroentje was jarig.

Zondag dan:
de vrije training ging goed eigenlijk, alleen de scooter stotterde op topsnelheid. Erna dus wat aan gedaan en toen was het over. De tijdtraining kwam uit op een 11e plaats.
In de wedstrijd een lekker gevecht gehad met koopmans, jasper en jeroen. Uiteindelijk 9e geworden. Ik ben tevreden, eindelijk weer eens gereden.

Op naar emmen +ralf+
 
nog even een reactie van mijn kant:

Zaterdagmorgen erg vroeg de Caddy aangetrapt en in 1,5 uur naar VW gereden. Daar gearriveerd begon het me toch te hozen,echt niet normaal. Trainingen dan ook uitgesteld tot 12.00 ipv 9.30. Verder de hele zaterdag kunnen knallen, met voor mijn doen goede rondetijden (1.04) s?vonds bbq bij fam. Alferink. Daarna zwemmen @ Centerparcs. Bijna het hele sobw scooterveld was aanwezig en het was dus ook erg gezezellig. Om 12 uur was onze jeroen jarig dus we hebben er maar een 'paar' biertjes opgedronken. Tot 3 uur blijven zitten en daarna was het ook echt nodig om te gaan pitten.

Zondagmorgen met een flinke kater op mn zippie gestapt en ik merkte gelijk al dat ie niet mooi liep.Afstelling terug gezet naar die van zaterdag. Na de tijdtraining waarin hij steeds beroerder begon te lopen geconstanteerd dat ik nog steeds last heb van detonatie, mn hele (kop)pakking was weg gefikt :'(

In de wedstrijd op een andere zip gestapt die dus wel goed liep. Veel mensen kunnen inhalen. Weet niet wat ik ben geworden, maar het was i.i.g. een leuke race!!!!

gr oet Twente,

Wouter
________
The Legend Condo
 
Last edited:
Pfew, ik ben net wakker na gisteravond ook nog een klein feestje gemaakt te hebben.
De races in de std. en topscooter waren bijzonder vet om naar te kijken. Erg leuke gevechten gezien en daarbij kwam het super warme weer en het supergezellige rennerskwartier met daarin 2 jarigen. Top weekendje was het, erg gezellig en nu over 3 weken naar Emmen!
 
was een vermoeiend en warme dag!
de dag begon wel lekker koel, maar tijdens kwali en race was het echt niet normaal!
eerst ff race van sportklasse gekeken, die zowat allemaal verzopen bij de hairpin.
later de expi, andre had 4e gekwalificeerd doordat liewe nicolai problemen had met de ontsteking en doordat walter bek een vastloper kreeg, lag andre 2e.
maar in de laatste ronde, laatste bocht (hairpin) kwam niek leeuwis hem nog voorbij. met een verschil van ongeveer een halve meter kwamen ze over de finish.
volgende x beter!
 
Vanavond komt er wat aan.
Ff kijken wat ik heb.
Ik heb iig wel de uberinhaalactie van ge op kees op de plaat gezet.


-:-




Fabian #41 said:
Ga je nog mooie fotos posten tino?
Post er effe 1 ofzo van Rodney... std41 uiteraard :)
Thx alvast..
 
oke dan wacht ik wel :)... Je maakt altijd wel mooie fotos, ben erg benieuwd.
En ben jij die rob meier die achter rodney aan zat? Je ging wel erg hard zeg... een zipje is toch wel beter zeker :)
 
hallo allemaal, ik zal me ff voorstellen ben Niels Leite uit std klasse #29.
dit is mijn verslag van de race
Tijdtraining ging best lekker alleen problemen met het uitkomen van de hairpin
(hadden meer mensen last van lees ik) had een 9e starttijd.

de race
De start begon goed ik lag 8e of 9e tot aan de hairpin maar remde iets te laat waardoor mijn scooter verzoop en afsloeg. Ik had niet meteen door dat m'n racer uitstond omdat ik alleen maar geluid van andere voorbij hoorde sjeesen, dus snel weer starten en begonnen aan een inhaalrace ik ging als 1na laatste de 2e ronde in maar ben toch nog 13e geworden dus best tevreden.

topklasse was trouwens vet om te zien die rijders gaan echt hard
 
Nou kan ik ook niet meer achterblijven. Zaterdag lekker met mijn meisje, Dani en pupil Niels naar Valkenswaard vertrokken. Aldaar aangekomen even een flahback van Spa gehad. Met andere woorden het zeikregende. Toch maar besloten om te gaan trainen. Gelukkig wachtte de SOBW tot het droog was. Heb de eerste training lekker overgeslagen. MAar in de tweede en derde training goed rijles van Dani en Rik van Rijssen gehad. Dat viel mij vies tegen om ze bij te houden. Maar heb er veel van geleerd. Zondag de eerste training wat aan mijn vering gewijzigd wat niet goed uitpakte. Dus in de kwali weer teruggzet. Helaas maar 5 ronden kunnen rijden omdat mijn vertanding besloot uit elkaar te vallen wat tot gevolg had dat ik na Harm in de hairpin met een vast achterwiel stond (gelukkig niet op het rechte stuk) Desondanks een beschaamende 16e tijd neer gezet. Ruim anderhalve seconde langzamer dan de vorige keer. Maar met frisse moed aan de race begonnen. Had een verschrikkelijke kutstart. Ik zag RiCk Pellenberg samen met Thomas Blok vertrekken, daardoor dacht ik ook weg te kunnen maar zag op tijd het rode licht. Dus vol in de ankers waardoor ik het GEDOOFDE licht mistte :( Als allerlaatste de eerste bocht in waardoor ik een inhaalrace moest beginnen. Na Martijn en Twan redelijk makkelijk ingehaald te hebben heb ik een aantal ronde achter Fred en David moeten zitten omdat ze met elkaar bezig waren. Maar doordat Alfons van Midden viel en David en Fred remde had ik ze allebei in een keer te pakken. Toen naar Alex Kalden gereden die me er heel makkelijk langs liet omdat ie het asfalt van dichterbij ging bekijken. Heb toen nog de moed bij elkaar geraapt om het gat dicht te rijden naar RiCk en Thomas. Maar omdat ik Gé en Kees wel heel erg netjes langs liet gaan is me dit niet meer gelukt. Ben de laatste paar ronden achter Gé aangegaan om er voor te zorgen dat de rest me niet zou dubbelen. Ben nou alleen benieuwd hoeveelste ik ben geworden.
 
Last edited:
Valentino... said:
Vanavond komt er wat aan.
Ff kijken wat ik heb.
Ik heb iig wel de uberinhaalactie van ge op kees op de plaat gezet.


-:-
'kben zeeeer nieuwsgierig naar die foto, was een zeer krappe move in die snelle rechter binnendoor (114 km/u) ik geloof zelf dat we elkaar raakten.

maar ja het moest ergens gebeuren en hij wilde me er ook niet zomaar langs laten.
in de chicane op het rechte stuk 2 x gruwlijk afgesneden door die snelle #5
laatste x bijna achterwiel geraak maar ik kon nog net een crash voorkomen.
ik vond het leuk om weer eens voor een plek te moeten vechten, helaas weer uitgevallen.
ik weet iig zeker wat er op emmen 10 x gecontroleerd wordt!!!!
het begint met een V en eindigd op ariokoeling.
 
ja tino, wat was er aan de hand met kees zn machine? ik vond het wel jammer eigenlijk dattie uitviel, het was echt een prachtig gevecht :W
 
Fabian #41 said:
oke dan wacht ik wel :)... Je maakt altijd wel mooie fotos, ben erg benieuwd.
En ben jij die rob meier die achter rodney aan zat? Je ging wel erg hard zeg... een zipje is toch wel beter zeker :)

ja dat ben ik. de zip loopt goed! ik rij goed samen met de zip. en wat wil je nog meer. dan zit je dus mooi voorin te spelen! op een niet extreem snelle scooter!

op naar emmen jongens! ik heb er nu al weer zin in!

groeten rob

ps. stonden jullie er een beetje van te kijken hoe hard ik ging ofzo;) dat jullie het er nu zo over hebben?
 
Back
Top