5e race SOBW Valkenswaard!

Denk dat leroy teveel naar Shumacher heeft gekeken vorig jaar. Die deed altijd precies hetzelfde bij de start. Wat een zieke actie trouwens.
Over het voorval van Fred en Arno kan ik moeilijk iemand de schuld geven, het is lastig te zien. Mja waarschijnlijk kon Fred kiezen tussen naar links gaan of tegen Paul op rammen....
 
Allereerst Patrick, Jasper en Niels gefeliciteerd met jullie resultaat.

Zelf ook maar weer eens meegereden (na een half jaar niet op de scoot te hebben gereden) met als resultaat een 14e plek in de std. A Hier ben ik dan ook erg blij mee!:D

Inne heb je toevallig nog meer pics van de std A?
________
WASHINGTON MEDICAL MARIJUANA DISPENSARIES
 
Last edited:
Mijn weekend begon weer lekker.
Zaterdag morgen had ik mij een "beetje" verslapen, gelukkig was marijke zo aardig om me even in te schrijven en was ik nog net op tijd voor de keuring.
Met een fris cilindersetje begon ik aan de eerste training, maar veel plezier heb ik daar niet aan beleefd, want na een paar ronden liep hij al warm.
Ondertussen nog wel even met mijn voorwiel een paar strepen op Marks helm gezet. :)
Toen maar even het cilindertje gepoetst, nieuw zuigertje erin en knallen maar.
Dat ging 1,5 rondje goed en daarna zat hij muurvast door een verkeerde zuigerveer. ( en bedankt meneer malossi! :()
Daarna de scooter maar klaargemaakt voor de zondag.
'S avonds nog even "rustig" gezwommen en even gezellig nageborreld.

Zondag lekker getourd in de vrije training.
In de tijdtraining door een schuivertje in de hairpin mijn oude vertrouwde witte pijpje kort gereden :'(, maar gelukkig toch nog een nette 7e tijd neer kunnen zetten.
Na een redelijke start begon ik aan de wedstrijd.
In het begin moest ik behoorlijk knokken voor mijn plek.
Nadat ik niels had ingehaald kon ik lekker in mijn rimte komen en een aardige voorsprong opbouwen.
Patrick was inmiddels te ver weg gelopen en daarom maar de cruise control aangezet om de wedstrijd te eindigen met een mooie 2e plek, waar ik uiteraard zeer tevreden mee ben. :)
 
het was weer eens leuk om de topscooter race vanuit het publiek te bekijken :) complimenten gaan uit naar opa jopa en niels in de std en natuurlijk naar kerv in de top. klasse jongen ;) nu op naar staphorst waar ik zelf ook weer mag starten van de teambaas.
 
Het enige wat Leroy nog kan winnen dit jaar is de troffee voor meest onsprtieve rijder, ik denk dat hij deze nu wel verdient heeft en als hij nog verder gaat in de std klasse hoop ik dat hij er niet nog meer voor gaat doen. ( zijn vader helpt hem er wel bij zo te zien )

Mensen van de SOBW; geef hem nu die trofee vast in het belang van de veiligheid van de overige deelnemers EN natuurlijk voor je eigen veiligheid. Staat die ziekenwagen er voor de rijders of voor de gevolgen van de fam. Mostert ?

Verder was het weer sensatie ten top !

Ge zal wel echt balen, maar thoms heeft prachtig gereden.
Kerv. heeft zoals altijd weer mijn zegen ! ( samen met kees aardige mannen )
 
vrijdag kwamen we aan, hek dicht... wij dus lekker de boel tegeover mark geparkeert ik denk leuk gezellig weekendje mark.. doet ik smorgens de deur van onze caravan open mark weg, ik d8 nou die hebben de hoop snel op gegeven :D

hele dag lekker kunnen trainen, eindelijk had ik fatsoenlijke banden en de motor liep op en top. zaterdag avond nog een nwe zuiger erin gezet.
zondagochtent de eerste training netjes ingereden en ik had weinig animo om hard te gaan want het was nog nat... in de kwalifikatie training wel aardig door kunnen blazen maar nog niet zo lekker als de dag ervoor... wat resulteerde in een derde startplek met maar liefst een seconde op de pole van henri. ik was dus niet egt tevreden... maarja, de start van de wedstrijd ging redelijk ik was namelijk ietsje te laat weg waardoor ik samen met vincent de eerste flauwe boch in knalde waardoor ik ff van het gas moest, toen tijdje achter vincen gereden maar langzaam liep hij weg en henri zat al achter me maar ik had niet het idee dat hij zou gaan aanvallen en dat deed hij ook nog niet. toen ik met het uitkomen van de hairpin het gras in ging kwam hij voorbij en had hij meteen een beste voorsprong... ik kwam redelijk snel dichterbij. toen er een groep achterblijvers naderde zat ook vincent daartussen die ontstekingsproblemen had en ik ging goed de hairpin uit en op het rechte stuk iedereen gepakt en toen reed ik plots aan de leiding... henri tiben heeft nog wel de hele race aan men achterwiel gezeten maar hij had tog geen schijn van kans:P toen kwam naa 23 zwaare ronden eindelijk die finish vlag en waren de eerste 100 punten binnen dit seizoen! :D
het was weer een tovvv weekend....
 
Originally posted by joop timmer
vrijdag kwamen we aan, hek dicht... wij dus lekker de boel tegeover mark geparkeert ik denk leuk gezellig weekendje mark.. doet ik smorgens de deur van onze caravan open mark weg, ik d8 nou die hebben de hoop snel op gegeven :D


whehehe :W
 
is in ieders geval beter als onderstaande quote , Jopie! :)

Originally posted by joop timmer
vrijdag kwamen we aan, hek dicht... wij dus lekker de boel tegenover mark geparkeert ik denk leuk gezellig weekendje met mark.. doet ik smorgens de deur van onze caravan open valkenswaard weg ?, ik d8 nou ?
 
dat zei Leroy tegen mij zelf op de e-mail. Hij zou namelijk een 14 mm phbd kopen bij mij maar dat ging niet door omdat ie niet meer mocht rijden.
 
Back
Top