Valkenswaard 2005 (eerste race)

Twin said:
Ook hier ben ik het mee eens, ik doelde eigenlijk op de gemiddelde deelnemer, de toppers zoeken de grens op. Jouw blokken met nog een andere enkeling meer zijn daar dus weer een uitzondering op. Dat geld ook denk ik voor het nieuwe concept blok waar wij nog mee bezig zijn ( std klasse )

Ben's scooter loopt id aardig maar dat is dan ook goed gemaakt zoals ik al eerder wist te vertellen.

Het is al lang geen geheim meer dat racen een paar centen kan kosten, maar als je verstandig bent steek je je geld in de goede zaken en dan gaat de regel goedkoop is duurkoop wel eens op. Fouten maken is een dure hobby, hoe meer fouten je maakt des te meer geld moet je spenderen.

BTW als het zo goedkoop was dat iedereen het zou doen zou er toch ook niets meer aan zijn toch ??

btw. bij handballen zul je ook wel mensen hebben die klagen dat de bal of whatever te duur is. :p


als iedereen motorsport nou net zo interessant vond als voetbal zouden er veel meer mensen aan motoersport doen , dan zou je hetzelfde krijgen als voetbal , dat je er geld mee kan verdienen ipv uitgeven ;)
De ballen


mja , als jij me even verteld hoe het exact moet hoef ik niet bang te zijn dat ik teveel investeer :p
 
Twin said:
Dat is voorbehouden aan de echte Twins klanten *D

toedels

is ook niet echt in de buurt :p

mja , met een neo's kan het ook wel , als het met een Phantom kan....

alleen moet je er dan wat meer in investeren (vering en motorisch) . dan zal die al wat compentatiever worden , mja , je moet dan ook hard sturen en niet zo zwaar zijn , ikwas ruim over de 160kg totaalgewicht , dat is niet echt goed :p

zou ik een ander mijn scooter laten gebruiken kan het best zijn dat ie veel hoger uitkomt dan ik hoor , daar ben je geen zip voor nodig...
 
Arno woont ook niet echt in de buurt. Hij doet wat extra moeite en dat is net waar het hier allemaal om gaat denk ik.

Je hebt doorzetters en afhakers.................Ik vind dat de doorzetters de prijzen verdienen. :L
 
Ik heb een donkergroen vermoeden dat mn kickstarter is ontvreemd op VW :'(
Iemand em gezien, hij is zwart met een stukje rubber over het trap armpje, voor het laatst gesignaleerd onder ons kampeertentje op VW...
 
melf #50 said:
is ook niet echt in de buurt :p

mja , met een neo's kan het ook wel , als het met een Phantom kan....

alleen moet je er dan wat meer in investeren (vering en motorisch) . dan zal die al wat compentatiever worden , mja , je moet dan ook hard sturen en niet zo zwaar zijn , ikwas ruim over de 160kg totaalgewicht , dat is niet echt goed :p

zou ik een ander mijn scooter laten gebruiken kan het best zijn dat ie veel hoger uitkomt dan ik hoor , daar ben je geen zip voor nodig...
Ik ben gister middag/avond nog op en neer gereden met me pa.
er was iets afgescheurt dus moest ff iets nieuws gemaakt worden dus moest 4 uurtjes in de auto zitten maja dat heb ik er graag voor over.....mijn scoot is er weer klaar voor met dan k aan The Ant!!+ralf+
tot morgen allemaal
 
Twin said:
Arno woont ook niet echt in de buurt. Hij doet wat extra moeite en dat is net waar het hier allemaal om gaat denk ik.

Je hebt doorzetters en afhakers.................Ik vind dat de doorzetters de prijzen verdienen. :L

Zo is het maar net,kees ,dani,benji e.a staan hier iedere week te sleutelen en te poetsen.
Je hebt die-hards en toeristen ,simpel

-:-
 
Valentino... said:
Zo is het maar net,kees ,dani,benji e.a staan hier iedere week te sleutelen en te poetsen.
Je hebt die-hards en toeristen ,simpel

-:-

Mee eens ja, m'n scooter staat niet thuis maar op me pa's werk wat 9km van me huis is. Dan moek 50km op en neer naar Koopmans als ik wil testbanken. Dus meestal ook nog wat heen en weer gesjees om ff een aanhanger of iets te regelen. Als je maar wil verzin je voor alles een oplossing. Ben ik nu diehard? +ralf+
 
ik ben zeker een dik een uur onderweg plankgas 120 (met deze afoe bus) denk zeker wel 80 km, da's dus 160km op een dag..... ben ik een diehard?
en neem een voorbeeld aan benji, die heeft nog geen rijbewijs en als ie naar tino wil gaan b.v. door de weeks (dan ben ik aan het werk) dan moet ie minimaal 2 uur reizen met het openbaar vervoer!!! das 4 uur reizen op een dag!!!
oow ja en soms zit ie er ook nog eens meerdere keren per week!!!
Ben de Bikkel!!!
 
Hier kan ik Kees alleen maar gelijk ingeven. Als je een lijstje moet maken hoevaak Ben al met de trein naar Tino is geweest :p Respect voor Ben!
 
Back
Top