18/19 maart valkenswaard

Ralf said:
Of de Roke bus is eindelijk doormidden gerot :D

Verkocht *D

Caine is iidd erg druk met zijn opleiding, twee kalenders rijden is iets te veel van het goede. dus houden we het voorlopig ff bij de open 70 cc Cup.

maar in berghem en amsterdam schuiven we graag ff aan, als het is toegestaan bij de sobw.
 
g-one said:
Verkocht *D

Caine is iidd erg druk met zijn opleiding, twee kalenders rijden is iets te veel van het goede. dus houden we het voorlopig ff bij de open 70 cc Cup.

maar in berghem en amsterdam schuiven we graag ff aan, als het is toegestaan bij de sobw.

Dag licentie:L

-:-
 
g-one said:
Verkocht *D

Caine is iidd erg druk met zijn opleiding, twee kalenders rijden is iets te veel van het goede. dus houden we het voorlopig ff bij de open 70 cc Cup.

maar in berghem en amsterdam schuiven we graag ff aan, als het is toegestaan bij de sobw.
Geen probleem, het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat je je niet op tijd hoeft in te schrijven. :+
 
Last edited:
dani said:
Geen probleem, het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat je je niet op tijd hoeft in te schrijven.

denk dat ze al blij zijn dat er nog iemand inschrijft ;)

als ik wist dat er zo weinig waren in VW had ik achteraf ook wel mee willen doen , mja , zo ook prima gelsaagd :)
 
Pronk said:
Die heeft nog wel een topscooter staan ja... :+

Pronk said:
Heeft er iemand nog een topscooter over? ik wil graag eens een keer een wedstrijdje meerijden :p


Muil houden...

We gaan voor de top 3, dus je mag geen wedstrijd missen... Als je zo nodig echt hard wil gaan, en LC wil gaan rijden, pakken we wel een SBO race ergens..

We draaien wel effe een 70cc zipje in elkaar 8P. Samen hebben we makkelijk anderhalf "70 open"-zipje staan
 
ah hij kan toch na zijn eigen wedstrijd achteraan in de Top starten, niet kwalificeren en dan alleen de wedstrijd rijden dan maakt het toch niet zo uit, zou dan wel even een paar daagjes op amsterdam gaan trainen met die topper, dan kun je rustig een wedstrijdje mee doen misschien bereik je nog wel wat 8P
 
Verslag / nieuwe foto's / filmpje start

Site is weer up to date www.kbracing.nl

IMG_0073.jpg

( Foto gemaakt door ValeTino )


-:-
 
Back
Top