22 maart 5 april arkel vrije training.

Blastie said:
Das klote rob :henko:

maar hoe kan die vario loslopen?? :eek:


weet ik niet. zal jou vast ook ooit wle is overkomen. zoals iedereen.

ik had al 35 ronde's gereden ofzo past los over en uit.
 
Steven#36 said:
Hij heeft al bewezen dat-ie het kan :p

idd :p
VW120061.jpg
 
rob#10 said:
fucking hel, zooitje stuk gereden vanmiddag. geen zin meer om opnieuw optebouwen.....

ga wel lekker bij de race's sleutelen aan tijn en san hun scooters.........

Gegroet maar weer
Pfew man dat is toch geen instelling :)
Als het moest stonden wij om 3 uur snachts (zo'n 7 uurtjes voor de 1ste training 8P) nog een blok te reviseren. Jij hebt nog alle tijd, dus niet zeuren, een asje scoren voor weinig of 1 van je sponsoren pijpen en knallen komend weekend!! :*
 
Mol said:
Pfew man dat is toch geen instelling :)
Als het moest stonden wij om 3 uur snachts (zo'n 7 uurtjes voor de 1ste training 8P) nog een blok te reviseren. Jij hebt nog alle tijd, dus niet zeuren, een asje scoren voor weinig of 1 van je sponsoren pijpen en knallen komend weekend!! :*


tja , je hebt er idd ook gekken bij zitten :*
 
Mol said:
Pfew man dat is toch geen instelling :)
Als het moest stonden wij om 3 uur snachts (zo'n 7 uurtjes voor de 1ste training 8P) nog een blok te reviseren. Jij hebt nog alle tijd, dus niet zeuren, een asje scoren voor weinig of 1 van je sponsoren pijpen en knallen komend weekend!! :*
dus zo deden jullie dat :rolleyes:
 
ik heb vanmiddag nog is gekeken naar de krukas... is denks nog wel bruikbaar. maar had gister goed de pist erin en zo in de auto verder gekwakt...

toen door getourd op san haar scooter..... dus vandaar.
 
rob#10 said:
ik heb vanmiddag nog is gekeken naar de krukas... is denks nog wel bruikbaar. maar had gister goed de pist erin en zo in de auto verder gekwakt...

toen door getourd op san haar scooter..... dus vandaar.

mm dus wel rijden?? :p
 
Back
Top