22 maart 5 april arkel vrije training.

Sander said:
Jah.. ik ben het er compleet mee eens... Gewoon sucks... Sloten waar je invalt, als je uit de bocht vliegt, en 1/3 van het circuit bestaat uit klinkers...

Doe normaal.. KLINKERS op een circuit :X Het moet niet gekker worden....

sorry hoor maar hier wordt ik een beetje boos om! dus reageer ik maar gelijk.
ten eerste: de klinkers liggen niet over 1/3 van de baan, maar 1 klein bochtje!
ten tweede: die bocht met klinkers kan je echt heel hard nemen, dus heb je helemaal geen last van de klinkers! je voelt alleen de overgang van asfalt naar klinkers.
ten derde: volgens mij heb je er nog nooit gereden, dus weet je eigenlijk helemaal niks van de baan (ik heb nog nooit een sloot gezien, ik heb wel iets beters te doen als ik rij)
ten vierde: moeten we dan een wedstrijdenlijstje maken met alleen kartbanen??? dat je steeds dezelfde baan rijd, 15 x in een jaar??? dacht t niet, lekker die variatie!
ten vijfde: er zijn ook mensen die wel van de 'stratencircuits' houden (ik bijvoorbeeld) op deze manier is er voor ieder wat wils

ik sluit me aan bij bart21: arkel = leuk!

lydia, arkel heeft wel sloten :) maar is gewoon VET!!!

staphorst is ook een coole baan maar daar heb je naast je bomen(Wat harder aankomt) en ook sloten.

lydje said:
sorry hoor maar hier wordt ik een beetje boos om! dus reageer ik maar gelijk.
ten eerste: de klinkers liggen niet over 1/3 van de baan, maar 1 klein bochtje!
ten tweede: die bocht met klinkers kan je echt heel hard nemen, dus heb je helemaal geen last van de klinkers! je voelt alleen de overgang van asfalt naar klinkers.
ten derde: volgens mij heb je er nog nooit gereden, dus weet je eigenlijk helemaal niks van de baan (ik heb nog nooit een sloot gezien, ik heb wel iets beters te doen als ik rij)
ten vierde: moeten we dan een wedstrijdenlijstje maken met alleen kartbanen??? dat je steeds dezelfde baan rijd, 15 x in een jaar??? dacht t niet, lekker die variatie!
ten vijfde: er zijn ook mensen die wel van de 'stratencircuits' houden (ik bijvoorbeeld) op deze manier is er voor ieder wat wils

ik sluit me aan bij bart21: arkel = leuk!

rustig aan denk om je knie lydia :*

ok. ik heb echt nog nooit sloten gezien op Arkel, maar kan best
persoonlijk vind ik t geen gevaarlijke baan, t gaat erom hoe de rijders ermee omgaan. je kan t namelijk zo gevaarlijk maken als je zelf wilt! de rijders moeten namelijk altijd in hun achterhoofd houden dat je nou eenmaal met een gevaarlijke sport bezig bent.

als je meerdere keren per jaar op dezelfde baan rijd, wordt je deze als rijder echt heel snel zat! geloof me, 3 x emmen wordt je echt zat! zeker als je steeds de dag van tevoren nog gaat trainen.

maarre...ik wil zeker nog een keer komen trainen op Arkel voor Brakel, want dat zouden dan de 1e paar meters zijn met de scoot op de baan. ik hoop zo snel mogelijk!

lydje said:
ok. ik heb echt nog nooit sloten gezien op Arkel, maar kan best
persoonlijk vind ik t geen gevaarlijke baan, t gaat erom hoe de rijders ermee omgaan. je kan t namelijk zo gevaarlijk maken als je zelf wilt! de rijders moeten namelijk altijd in hun achterhoofd houden dat je nou eenmaal met een gevaarlijke sport bezig bent.

als je meerdere keren per jaar op dezelfde baan rijd, wordt je deze als rijder echt heel snel zat! geloof me, 3 x emmen wordt je echt zat! zeker als je steeds de dag van tevoren nog gaat trainen.

maarre...ik wil zeker nog een keer komen trainen op Arkel voor Brakel, want dat zouden dan de 1e paar meters zijn met de scoot op de baan. ik hoop zo snel mogelijk!
nog 5 nachtjes slapen dan mag je weer })

jah ik vind arkel ook VET die baan ligt me gewoon...
en die klinkers went wel...en wat die sloten betreft je moet immers gewoon op de baan blijven dan heb je daar zeker geen last van :)

emmen zat van??? dat kan niet :P

mooie baan :*

tja , vroeger werden races verreden op veel slechtere wegen , ook veel klinkerbochten en van het gladde type ook nog , dus ik denk dat we tegenwoordig best leuke banen hebben :) , op elke baan is wel wat aan te merken denk ik..

behalve emmen dan :*

lydje said:
ok. ik heb echt nog nooit sloten gezien op Arkel!

Als je de overgang hebt van klinkers naar asfalt, krijg je een bocht naar rechts...als je daar rechtdoorgaat kom je in het gras...en als het dan keihard regent zoals vorig jaar, is het gras een grote modderpoel, dus remmen en sturen gaat niet meer...je blijft dus rechtdoor gaan, en als je je niet laat vallen, flikker je 1,5 meter naar beneden, de sloot in. En ja...ik heb er ervaring mee, gelukkig liet ik me optijd vallen...had nog een metertje speling :D

Pronk said:
Als je de overgang hebt van klinkers naar asfalt, krijg je een bocht naar rechts...als je daar rechtdoorgaat kom je in het gras...en als het dan keihard regent zoals vorig jaar, is het gras een grote modderpoel, dus remmen en sturen gaat niet meer...je blijft dus rechtdoor gaan, en als je je niet laat vallen, flikker je 1,5 meter naar beneden, de sloot in. En ja...ik heb er ervaring mee, gelukkig liet ik me optijd vallen...had nog een metertje speling :D

iedereen kreeg daar zwemles dus neit zo aanstellen:D

fucking hel, zooitje stuk gereden vanmiddag. geen zin meer om opnieuw optebouwen.....

ga wel lekker bij de race's sleutelen aan tijn en san hun scooters.........

Gegroet maar weer

Back