Vehikel 04-06 Maart 2005

NeoHippie

Well-Known Member
Wie komt er naar de Vehikel @ Utrecht? Een van de grotere onderdelen beurzen van Nederland. Er zijn vaak best interesante onderdelen te vinden voor bijv. een project... Die 80cc motorcross cilinder voor op je prostock sprinter misschien? Een mooie valstroom carburateur. Een grotere radiateur. Een kort membraanspruitstuk. Noem maar op, en soms voor hele aantrekkelijke prijzen.

Voor alle mensen die er zijn. Op de zaterdag sta ik in de PTCN (Puch en Tomos Club Nederland) kraam. Kom eens langs voor een praatje!

www.vehikel.nl
www.ptcn.net

Locatie Vehikel:

Veemarkthal Utrecht
Sartreweg 1
3573 PW Utrecht

De Veemarkthal ligt langs de A27 (Utrecht - Hilversum, afslag "Veemarkt")
en heeft ruime gratis parkeerterreinen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

NeoHippie said:
Wie komt er naar de Vehikel @ Utrecht? Een van de grotere onderdelen beurzen van Nederland. Er zijn vaak best interesante onderdelen te vinden voor bijv. een project... Die 80cc motorcross cilinder voor op je prostock sprinter misschien? Een mooie valstroom carburateur. Een grotere radiateur. Een kort membraanspruitstuk. Noem maar op, en soms voor hele aantrekkelijke prijzen.

Voor alle mensen die er zijn. Op de zaterdag sta ik in de PTCN (Puch en Tomos Club Nederland) kraam. Kom eens langs voor een praatje!

www.vehikel.nl
www.ptcn.net

Locatie Vehikel:

Veemarkthal Utrecht
Sartreweg 1
3573 PW Utrecht

De Veemarkthal ligt langs de A27 (Utrecht - Hilversum, afslag "Veemarkt")
en heeft ruime gratis parkeerterreinen.



Ik ga denk ik wel een kijkje nemen, is 5 minuten van mn huis vandaan dus..
Hoeveel is t entree?

mvg daniel
 
Back
Top