18/19 maart valkenswaard

Aantal picci's.

DSC_5219.jpg

DSC_5223.jpg

DSC_5226.jpg

DSC_5232.jpg

DSC_5234.jpg

DSC_5429.jpg

DSC_5455.jpg

DSC_5496.jpg

DSC_5500.jpg

DSC_5501.jpg

DSC_5504.jpg

DSC_5518.jpg

DSC_5519.jpg

DSC_5521.jpg

DSC_5522.jpg

DSC_5525.jpg

DSC_5526.jpg

DSC_5527.jpg

DSC_5530.jpg

DSC_5537.jpg

DSC_5540.jpg

DSC_5541.jpg

DSC_5551.jpg

DSC_5554.jpg

DSC_5557.jpg

DSC_5616.jpg

DSC_5617.jpg

Paulus said:
aaah dus jij was die mafkees die heel de tijd dacht een wheely te maken 8P

ik probeerde geen wheely te maken maar dat ging uiteraard vanzelf had problemen met uit de bocht komen (ff stotteren)...bougie kleur WAS nog mooi kleurtje...

probeerde dus om derachter te komen waarom de scoot ineens slecht liep...
bleek dus 1 rolletje afgesleten te zijn en iets te kleine sproeier ( kwam door verandering van et weer) eerst iets te kleine sproeier en toen et warm was veel te kleine sproeier...was dus ook zo slim om de sproeiers thuis te vergeten....

sproeiers mee laten nemen na de training ff wat aangepast en toen reed ie de training erna dus een heel stuk harder (reed niet optimaal maar kon der mee door) ook niet kunnen banken omdat we erg lang moesten w88 op de onderdelen (en bij ons is op straat afstellen ook geen optie want na 2x heen en weer rijden staat er al een heel peleton wouten die je maar alte graag de scoot in beslag nemen....

we zijn iig blij met de 18e plaats :) niet alte beste afgestelde scoot en voor de eerste x op circuit gereden te hebben is dat wel mooi (iig geen laaste plaats :D)

@ brakel zijn we der met 2 zipjes dan rijd ik zelf ook :) en dan zijn de scooters wel wat beter afgesteld :)

Tip! misschien proberen hier wat te trainen en de scoot af te stellen zodat je het 17 april beter voor elkaar hebt ;)
en dat de scoot slecht liep vindt ik geen excuus om zo door het rennerskwartier te rijden, het blijft hoe dan ook gevaarlijk:)

beter koop je een Malaguti phantom , die doen het wel goed ;)

en zonder af te stellen of wat dan ook , alleen even links en recht wat schoonmaken. ik heb het hele weekend niks aan de sproeier gedaan of wat dan ook.

als het warmer word moet btw de sproeier juist armer meestal

ben zondag ook ff wezen kijken en was weer lekker gezellig heb alleen mol gemist........

heb trouwens wel leuke remmerij gekregen bedankt daar voor rik

DSC_5616.jpg

Dit was 1 van de 'hart-in-mijn-keel' momenten, een highsidertje in de een na laatste ronde, het enige moment dat deze overtrof was de bijna-bijna-bijna val in de blinde bocht toen Steven mij even van het circuit aftikte...

Neehoor, er missen er nog veel meer...

Normaal staan op Valkenswaard mensen tot helemaal achter op het veld, nu was zelfs het stuk langs de weg nog deels vrij..

caine zit momenteel op een hoge school. hoe ik het begreep van Gé, dus daar ging veel tijd in zitten. dus dat ging voor voor hem.

Back