18/19 maart valkenswaard

Vond ze ook wel goed staan dit keer. Alleen stond er zaterdag één te pissen vlak naast de baan en stak er een even de baan over toen ik door de rechts-links combi kwam na start finish :X

EW said:
Vond ze ook wel goed staan dit keer. Alleen stond er zaterdag één te pissen vlak naast de baan en stak er een even de baan over toen ik door de rechts-links combi kwam na start finish :X
kleinigheidjes houd je altijd erik ;)

DSC01548.jpg

Het eerste podium van het seizoen is een feit!!!

DSC01543.jpg

Ook is mn scooter nog steeds bling bling:L

DSC01547.jpg

Harm heeft er voor gezorgt dat ik een goed beukende machine heb!! :+

Voor meer, www.kbracing.nl

Ralf / Melf / Tino bedankt voor de foto's

#5Arno said:
in valkenswaard meestal wel goed!
net als in zwolle en staphorst waar een motor club organiceerd is het meestal wel goed voor mekaar maar meestal staan ze te fliere fluiten dat ben k met je eens..

True, True... Emmen is drama :). Maargoed... Dat blijf je altijd houden.. Ze maken het wel mogelijk om te racen :)

Whehe, thnx. Voor podium zal er nog wel wat moeten gebeuren denk ik. Al gaan we zo hard mogelijk uiteraard 8)

mijn verslagje van zondag..
zondagochtend weer vroeg vertrokken en waren er ook vroeg.
het was alleen echt nog veelste koud!
na inschrijven en keuren, begon voor mij al snel de 1e training.
na warmdraaien de baan opgereden, alleen door de kou al na 1 ronde bevroren carberateur. heb de rest van de 1e training daarom ook niet meer gereden.
toen de kwalificatie begon was het inmiddels 2 graden, nog steeds veelste koud, maar kon toch nog een redelijke tijd neerzetten.
voor de race als 2e gekwalificeerd en was hier erg tevreden mee.
ik had alleen een erg slechte start en kwam als 4e de eerste bocht door, na 2 ronden lag ik echter alweer 2e, maar de 1e man had al wel een kleingaatje geslagen. daarna langzaam het gat dicht proberen te rijden, maar toen kwam alleen een rode vlag en volgde er een herstart.
de herstart ging echt super en kwam dan ook als eerste de eerste bocht door.
daarna constant aan de leiding gelegen, met vlak achter mij de 2e man.
was toen ook blij dat ik de finishvlag zag!

ik ben zeer tevreden met het resultaat en de machine.
ik had namelijk absoluut niet verwacht dat ik mijn eerste race al meteen zou winnen. maar mede dankzij de derbi, die zeer goed liep is dit toch gelukt.

(heeft iemand misschien nog foto's van de sportklasse???)

Met een 2000 voorvork is de afstand van je wiel naar spatbord niet groter, alleen de hoek van de swing-arm anders. Ik denk dat het hier toch echt om een rs24 veer gaat die anders gemonteerd hoort te worden dan andere veren.

Back