Valkenswaard 2005 (eerste race)

Advertisement - register to remove this

Dit wordt mijn eerste echte wedstrijd. Overnachten heb ik er al vaker gedaan en zal ik nu ook wer gezellig doen. Mn spullen zijn al aardig voor mekaar.
 
malle neo's said:
Dit wordt mijn eerste echte wedstrijd. Overnachten heb ik er al vaker gedaan en zal ik nu ook wer gezellig doen. Mn spullen zijn al aardig voor mekaar.

Voor mij wordt het ook me 1e SOBW race, ik heb me spullen nog niet echt netjes voor elkaar, maar dat heb ik nooit, dus daar sta ik niet van te kijken. Waarschijnlijk wordt me 1e race gereden met een std ontsteking, std primaire vertanding, en std membraan, wegens geldgebrek. Maar dat maakt helemaaaaaaaal niet uit, want ik ga er gewoon voor, hoe minder pk's, des te harder ik moet sturen +ralf+
 
Razma said:
ikkeuh ben er :)
ik denk niet alle twee de dagen aangezien ik ook een bezoekje wil brengen aan 100% Tuning in Gent (België)
inne heb je daar meer info over???100% tuning in gent:)
misschien kom ik wel kijkje nemen als iemand de datum en de tijd wilt doorgeve
 
ik heb alles maar het ligt nog allemaal netjes in de verpakking te wachten tot mn dealer weer actief is en mij een torque driver levert :p dan kan het hele boeltje in elkaar ... zit alleen in zware crisis ivm vervoer :( toch wel een belangerijk detail lijkt me
 
ben natuurlijk ook weer aanwezig.
denk allebijde dagen
ik heb er weer veel zin inen kan niet wachten om er eindelijk weer eens op te rijden....
 
Ik ben er klaar voor alleen de machine wil niet echt vlotten maar dat is meer een koopmans kwaal :D. Vandaag kappen gespoten dus die kunnen er van de week op.
 
ben er uiteraard ook weer :p
hopen dat we alleen niet doodvriezen van de kou...
hopen dat alle racers heel blijven en dat fred, chris, anthony en william veel zullen leren van hun 1e seizoen expi :D

zijn er al mensen die een verwachting hebben mbt de uitslag van de race? :D :D :D
 
Valentino... said:
Candyman is samen met joor wel de enige waarvan ik een biertje kreeg afgelopen seizoen.....:D:D:D:D

we moeten jou ook niet teveel bier geven... anders krijgen die uitlaatpoorten van je wel hele gekke vormen ;)
 
Back
Top