Race 11 Valkenswaard.....

Enrico@Sprinter said:
Ik neem aan dat jullie het toch wel per circuit aanpassen?
nop alle wedstijden met zelfde afstelling alleen venlo en wemeldinge een tandje langer
wel de vering en carb. natuurlijk
 
Voor benji............ +ralf+

benji01.jpg



-:-
 
Inderdaad Ben Barten en Yrjo reden allebei op Valkenswaard een 54-er ( respectievelijk 54.46 en 54.97) allebi in ronde 3. Ze zijn ook 1 en 2 gefinished die race. Heb de boekjes er op nageslagen en ben tot 2001 nog geen enkele 53-er tegen gekomen op Valkenswaard. Ben dus erg benieuwd waar dat gerucht nou eigenlijk vandaan komt.
 
BART#21 said:
Inderdaad Ben Barten en Yrjo reden allebei op Valkenswaard een 54-er ( respectievelijk 54.46 en 54.97) allebi in ronde 3. Ze zijn ook 1 en 2 gefinished die race. Heb de boekjes er op nageslagen en ben tot 2001 nog geen enkele 53-er tegen gekomen op Valkenswaard. Ben dus erg benieuwd waar dat gerucht nou eigenlijk vandaan komt.

Ik zei alleen maar wat ik gehoord had.:)
Mensen overdrijven graag he.
Maar dan nog 54.46 is nog erg snel.
Goed,dat verhaal is de wereld uit.

-:-
 
Was het soms een spannend groepje waar koopmans in zat :rolleyes:
Beetje jammer dat we erachteraan reden, maja eigen schuld +ralf+
 
Je hebt er ook voor gezeten toch? Jasper wel iig.
Ik was tijdens de race persoonlijk meer met de top3 bezig eigenlijk, maar dat moet ik maar niet te hard zeggen :X

g-one said:
idd eerlijk gezegd hebben wij aan alle scooters na eind maart niets meer gedaan alleen onderhouden.
Heb jij sinds eind maart die Malossi uitlaat er al onder zitten dan? O-) Het viel mij in VW pas op namelijk.
 
Mol said:
Je hebt er ook voor gezeten toch? Jasper wel iig.
Ik was tijdens de race persoonlijk meer met de top3 bezig eigenlijk, maar dat moet ik maar niet te hard zeggen :X


Heb jij sinds eind maart die Malossi uitlaat er al onder zitten dan? O-) Het viel mij in VW pas op namelijk.

jep, alleen dat was een nieuwe ten minste die zat er al vanaf a'dam op. Op emmen had ik de vorige afgeschreven.

btw. die van kerv is wel iets sneller geworden t.o.v. het begin van het jaar mede door een cilinder die de geest gaf en die gene die er toen op is gegaan was gewoon iets sneller.
verder alles fresh houden.
 
OMG, was dat toen Kees ze scoot kapotging? Ik kon het moment al echt niet meer thuisbrengen.

g-one said:
jep, alleen dat was een nieuwe ten minste die zat er al vanaf a'dam op. Op emmen had ik de vorige afgeschreven.

btw. die van kerv is wel iets sneller geworden t.o.v. het begin van het jaar mede door een cilinder die de geest gaf en die gene die er toen op is gegaan was gewoon iets sneller.
verder alles fresh houden.
Ow ok, van die pijp was me echt nooit opgevallen. Dacht dat er nog steeds een DPR'etje opzat. En dat het ding van Kerv iets sneller is dan de jouwe was in Valkenswaard goed te zien zondag. Werk aan de winkel dus!
 
Mr. van Nies heeft deze wedstrijd toch met camera gereden in de trainingen?? Kan je hier ons misschien wat leuke stukjes van laten zien?? })
 
Back
Top