Valkenswaard 2005 (eerste race)

scooterracer said:
mollie... in sleen hebben ze geen treinen DENX :+
Dat rot me geen reet. Die gozer weet echt wel wat een trein is aangezien er ook 100 op een dag in Staphorst voorbij komen, zeker bij Melf want die mist altijd wat snelheid.... :X
Verder was het eigenlijk een flame van mij op Melf, maar ik zal er niet verder op ingaan. Evengoede vrienden! :henko:
En Mark, beter ga jij wat rustiger aandoen de komende races... :X :* Je gaat veel te hard!
 
Mol is de meest geweldige vent :rolleyes:

je moet eerst maar eens naar jezelf kijken voordat je wat van een ander zegt, dat geblaat en gebulder van jou hoor je over het hele rennerkwartier altijd , net of dat niet iri is... en altijd maar proberen mensen af te zeiken , als je zelf op een racescooter ging zitten maar dat doe je ook niet...
 
In dit geval Melf :*
Mijn geblaat en gebulder sta ik om bekend, helaas was je er in Brakel niet om te horen hoe ik mijn stem kwijt was. Verder geniet ik er idd steeds meer van om jou af te zeiken. Waarom vraag je je af? Je roept het af over jezelf, je stopt jezelf in een zielig hoekje. Als je nou eens ophoud met op elke pagina dit soort dingen posten:
- zou ik een ander mijn scooter laten gebruiken kan het best zijn dat ie veel hoger uitkomt dan ik hoor , daar ben je geen zip voor nodig...
- ikwas ruim over de 160kg totaalgewicht , dat is niet echt goed.

Ik ken er 1 in de topscooter die over dat gewicht gaat en al 2 races top 10 heeft gereden. Om maar een loos argumentje "uit mijn mouw" te trekken....

Waar ik op doel is dat je altijd excuusjes zoekt/je probleem bij een ander neerlegt terwijl het gewoon aan JEZELF ligt en aan niemand anders.
Ik weet van mezelf dat ik een botte klootzak ben met een grote bek, maar wanneer jij nou eens in gaat zien dat jij gewoonweg niet weggelegd bent als GP coureur/winnaar/whatever dat vraag ik me af.
En ga nou niet zeggen "ik heb nooit gezegd dat ik een winnaar ben" of wat dan ook, want als het je niet om "winnen" gaat waarom zeur je dan over elk regeltje en elk ding wat voor jou ook maar van invloed is op je prestaties?

[edit]
Zelf op een racescoot gaan zitten? Dat doe ik wel met testrijden, racen laat ik aan mensen over die er gevoel voor hebben. Misschien een leuke tip voor jou?
[/edit]
 
gewoon gezeik....

ik rij gewoon lekker door , ook al is het alleen maar omdat ik me slap lach ok zulk commentaar ...

ik heb ooit beter gereden en zal het ook wel weer kunnen , we zullen zien , maar jouw commentaar heeft toch geen invloed op mij , jullie willen gewoon alles afkraken en meer zit er niet achter...

en geef ik een keer tegengas door iets te zeggen wat jouw niet aanstaat is het mis , mja , dat boeit mij echt niet , ik ben wie ik ben en dat zal altijd zo blijven , er zijn gelukkig ook nog aardige mensen op het rennerskwartier die wel normaal doen....
 
Idd, gewoon gezeik zoals er wel meer doen hier. Niet alleen op jou, ook op mij/anderen/regels van de SOBW. Het hoort er dus gewoon bij. Toch?
Verder vraag ik me af waarom je zegt: "jullie willen gewoon alles afkraken en meer zit er niet achter..."
Volgens mij gaf ik toch best een goede motivatie waarom ik op jou begon te zeiken.
Verder ben ik geen jullie, ook al ben ik best groot. Ik ben gewoon een Ïk/Jij persoon.
Maargoed, ik zal hier niet meer reageren. Stuur me maar een pm, zoals Ralf al vroeg. Als je hier reageert stuur ik je wel een pm :p
 
Melfje melfje toch je verliest dit echt dik. want ik weet er ook alles van dat mol de grote patser is van het scooterwereldje en graag afkraakt maar hij heeft 200% gelijk. lees nou eens terug waar dit over begon tot en met die opmerking : wat is een trein? ...

als je jezelf dan nog niet voor je kop slaat vraag k me ook af waar je verstand zit... en dan ook nog zo tegen mensen ingaan die gelijk hebben dat het een stomme zinloze ergerlijke opmerking is
 
joop timmer said:
Melfje melfje toch je verliest dit echt dik. want ik weet er ook alles van dat mol de grote patser is van het scooterwereldje en graag afkraakt maar hij heeft 200% gelijk. lees nou eens terug waar dit over begon tot en met die opmerking : wat is een trein? ...

als je jezelf dan nog niet voor je kop slaat vraag k me ook af waar je verstand zit... en dan ook nog zo tegen mensen ingaan die gelijk hebben dat het een stomme zinloze ergerlijke opmerking is

De meester heeft geproken.

Amen!

Whahaha :)
 
melf #50 said:
ik vind het wel humor iig ...
ik niet, mischien dat we beter een thread "heb je iets te zeiken dan doe het hier!!" kunnen openen zodat we het in deze threads schoon kunnen houden.

P.S Jopie ?? sinds wanneer kan jij ook serieuze teksten oplepelen! tjeeee
ik sta er gewoon van te kijken, chapeau
 
melf #50 said:
gewoon gezeik....

ik rij gewoon lekker door , ook al is het alleen maar omdat ik me slap lach ok zulk commentaar ...

ik heb ooit beter gereden en zal het ook wel weer kunnen , we zullen zien , maar jouw commentaar heeft toch geen invloed op mij , jullie willen gewoon alles afkraken en meer zit er niet achter...

en geef ik een keer tegengas door iets te zeggen wat jouw niet aanstaat is het mis , mja , dat boeit mij echt niet , ik ben wie ik ben en dat zal altijd zo blijven , er zijn gelukkig ook nog aardige mensen op het rennerskwartier die wel normaal doen....

Je hebt Mol toch wel eens irl gesproken op een race mag ik aannemen? Zoniet, doe dat dan een keertje, het is een soort van hobby van hem om mensen out te maken, dat doet hij ook @ Koopmans. Het is heus niet zo dat ie je persoonlijk een klootzak vind ofzo, maar hij heeft het nu gewoon over je opmerking over de trein (waar ik je overigens best een paar warningpoints voor kan geven :p)en op dat punt moet ik hem gelijk geven. Ik zou zeggen, kom na de race eens een biertje drinken @ Koopmans tent, dan zet ik jou samen met Mol & David aan een tafeltje, en dan weet ik zeker dat het een stuk gezellig wordt in het SOBW gedeelte op dit forum :D

Vanaf nu wil ik het trouwens weer ontopic hebben, want zelfs hier in het SOBW gedeelte, (ookal huist hier de grootste verzameling debielen :* )hebben we regels, en die moeten nageleefd worden.
 
Back
Top