Race 11 Valkenswaard.....

g-one said:
'kben zeeeer nieuwsgierig naar die foto, was een zeer krappe move in die snelle rechter binnendoor (114 km/u) ik geloof zelf dat we elkaar raakten.

maar ja het moest ergens gebeuren en hij wilde me er ook niet zomaar langs laten.
in de chicane op het rechte stuk 2 x gruwlijk afgesneden door die snelle #5
laatste x bijna achterwiel geraak maar ik kon nog net een crash voorkomen.
ik vond het leuk om weer eens voor een plek te moeten vechten, helaas weer uitgevallen.
ik weet iig zeker wat er op emmen 10 x gecontroleerd wordt!!!!
het begint met een V en eindigd op ariokoeling.

gekees01.jpg


Strakke move...... 8)


-:-
 
Die extra kilos erbij voor van dijk zal jij vast niet erg vinden. :)

Ondank het uitvallen van kees een gave wedstrijd,super om te zien.
Ook leuk om #5 eens voor #1 te zien rijden.
Maar goed #1 deed weer waar zijn nummer voor staat,zoals het hoort.
Pluspunt van de dag?
Kees is blijven zitten.


-:-



g-one said:
ik heb nog wel een chiller van 20 kW weegt maar 300 kg maar gegarandeert koele vario
 
Last edited:
Valentino... said:
Die extra kilos erbij voor van dijk zal jij vast niet erg vinden. :)

Ondank het uitvallen van kees een gave wedstrijd,super om te zien.
Ook leuk om #5 eens voor #1 te zien rijden.
Maar goed #1 deed weer waar zijn nummer voor staat,zoals het hoort.
Pluspunt van de dag?
Kees is blijven zitten.


-:-

volgens mij hebben er veel mensen serieus op kees ingesproken dat hij erop moest blijven zitten.
eerlijk gezegd vindt ik dat kees na Amsterdam minder hard is gaan sturen, gevolg is dat hij wel blijft zitten, maar het kan nog wel iets harder als nu. vooral het moment van gas geven is telkens een paar meter te laat.
dat is het verschil tussen winnen of bijna winnen.
maar ik denk dat hij in de komende wedstrijden nog wel een paar podiums haald.(als hij de streep haald)
btw gevecht tussen kerv en kees was ook gaaf.
inhaal actie kerv op kees voor de blinde linker was errug dapper vond ik.
die wint er ook nog wel 1 dit jaar.

weet jij wat het verschil was tussen die van kerv en kees de hairpin uit, ik kwam duidelijk een paar meter te kort zodat kees mij voor de streep weer voorbij was en ik had het gevoel dat kerv kees wel voor kon blijven op het rechte stuk.
in dat geval heb ik nog wat te doen voor emmen want dat zijn allemaal korte bochtjes.
 
Heeft iemand maybe telefoonnummer van iemand bij SOBW ofzo? Omdat ik mijn telefoon ben kwijtgeraakt daar (nokia 6820)... verder complimenten voor de racers en de mooie finish van Edwin ;)
 
LXSpeedfighterz said:
Heeft iemand maybe telefoonnummer van iemand bij SOBW ofzo? Omdat ik mijn telefoon ben kwijtgeraakt daar (nokia 6820)... verder complimenten voor de racers en de mooie finish van Edwin ;)

06-30010801
Theo v/d hulst
 
g-one said:
beetje dikke knie geloof ik, verder weet ik het ook niet.
reed trouwens niet volgens de regeltjes.
vw was training voor adria geloof ik.
ik zei al tegen hem; je hebt zeker niet zo veel meer aan je scooter gedaan sinds Spa :p
 
dani said:
G?, weet jij trouwens hoe t met Paul is?

Hebben we het over Paul de kruiff? Wat is er met hem gebeurd?

Heeft iemand trouwens die witte phantom zien gaan, er klopte echt iets niet aan. Reed ineens in de top mee, terwijl hij normaal een heel stuk naar echter zit??
________
Pattaya apartments for sale
 
Last edited:
Phantom is eerlijk,cilinder heb ik gedaan. ;)
Ding loopt gewoon goed,evenals die van ben.
Gewoon plane en simpel houden,kom je een heel eind mee.


-:-




Appie50 said:
Hebben we het over Paul de kruiff? Wat is er met hem gebeurd?

Heeft iemand trouwens die witte phantom zien gaan, er klopte echt iets niet aan. Reed ineens in de top mee, terwijl hij normaal een heel stuk naar echter zit??
 
g-one said:
weet jij wat het verschil was tussen die van kerv en kees de hairpin uit, ik kwam duidelijk een paar meter te kort zodat kees mij voor de streep weer voorbij was en ik had het gevoel dat kerv kees wel voor kon blijven op het rechte stuk.
in dat geval heb ik nog wat te doen voor emmen want dat zijn allemaal korte bochtjes.

Kervin zijn scoot had een dalend rpm vanuit de hairpin.
Zeg maar beginnen op 14500 en dan traag inzakkend.(ik noem maar wat he qua rpm).
Soms kan dat een groot voordeel zijn,zeker vanuit bijna stilstand.
Dat is het enige wat mij opviel iig.


-:-
 
Valentino... said:
gekees01.jpg


Strakke move...... 8)


-:-

Pff ik reed achter deze 2 snelle jongens (nadat ik op een rondje was gezet :) ), ging er idd bijzonder krap aan toe zeg }) Heb je nog foto van me kunnen schieten Tino? #18...
 
g-one said:
ik heb nog wel een chiller van 20 kW weegt maar 300 kg maar gegarandeert koele vario



jaja dat ken ik en dan mag ik weer met dat zwaare ding gaan lopen je brengt um maar lekker naar de schroot ga ik ondertusse een kees bestendige slang adapter maken
 
zozo jongens juliie zitten lekker te lullen. ik zit lekker in zeeland met het genot van een heerlijik biertje en een mooie vriendin heheh. 8) 't was een leuken races lekker kunnen spelen met iedereen. er rust gewoon een vloek op me. ik magg blijkbaar niet winnen dit seizzoen. hahah +ralf+ maar we hebben we lekkerr veel lol gehaad. en daar draaid t om. er was trouwens een bout van mn rem schijf uitgelopen wat mn rrem raakten. vandaar die herie, en mn fouttje eind rechten sstuk. ditt iss trouwenss een fucking toetsenbord. lekker ge wwatterskiet vaanndaaag hehe :~ }) -:-
 
Back
Top