R&BK Sprint SONICS!!

Hello guys.

Weer een erg vette score.
Ben benieuwd waar het stopt 8)

Staan er nog aanpassingen op de lijst of blijft hij gewoon lekker zo?
In ieder geval suc6 er nog mee.

Grtz Hans
 
@ Spasta.. er staan nog zeker aanpassingen op de lijst.. In een van de sonics zaten al wat dingen die ongeveer een half pk extra gaven. Deze dingen zaten nog niet in de sonic met 24.5 PK.. Of het vermogen nog hoger word, we zullen zien :)

Verder zijn we bezig met wat oplossingen voor de starts. We verliezen te veel tijd bij de starts. Dit is mede te danken door de wielspin en het 13" achterwiel. Rond de 100 meter beginnen we de tegenstander in te halen.. dit is echter wel wat aan de late kant.
 
Verder zijn we bezig met wat oplossingen voor de starts. We verliezen te veel tijd bij de starts. Dit is mede te danken door de wielspin en het 13" achterwiel. Rond de 100 meter beginnen we de tegenstander in te halen.. dit is echter wel wat aan de late kant.

wijze woorden :+

haha hou het maar lekker zo, probeer eerst maar eens de reactie tijden naar beneden te krijgen :P
 
Hey kerel!! Was zeer geslaagd man leuk jullie weer gemeet te hebben op zoetermeer,stiekem ben ik wel een beetje trots dat Dinya teminsten 1 Karsemijer sonic wist te pakken,volgend sprint nog een keer een battle?:D

hey veel succes met jullie sonic en spreek jullie zeer spoedig weer!!

Groeten Dominic!!
 
Hey kerel!! Was zeer geslaagd man leuk jullie weer gemeet te hebben op zoetermeer,stiekem ben ik wel een beetje trots dat Dinya teminsten 1 Karsemijer sonic wist te pakken,volgend sprint nog een keer een battle?:D

hey veel succes met jullie sonic en spreek jullie zeer spoedig weer!!

Groeten Dominic!!

Dinya was echt snel weg bij de start maar op het einde haalde ik dr weer in. Volgende keer doen we wel weer een sprintje dan moet ik cker in de linker baan sprinten:P:W

spreek je in sittard
 
Hello guys.

Weer een erg vette score.
Ben benieuwd waar het stopt 8)

Staan er nog aanpassingen op de lijst of blijft hij gewoon lekker zo?
In ieder geval suc6 er nog mee.

Grtz Hans


hun stoppen nooit :P
ik zie ze nog wel op de 26 belanden...
vorig jaar zou je ook niet geloven dat je op een meeting ff 24,5 bankt met een speed toch?

maarja,, goed werk jongens ;)

mooi project!!

ga zo door:winner:
 
Is dat nou een reden om dit topic te kicken? :X

Volgens mij snapt ie er weinig van:|


Ontopic: Vermogen zit wel snor, nu idd ff jullie best doen om ook bekers te scoren met tijden-:-

Spreek jullie nog wel een keer op een meeting...

Gr Enzo
 
Tijden vallen me nog een beetje tegen als je vermogen en gewicht naast elkaar zet. Aan de ene kant zou ik denken, korter vertanden, maar als je nu al last van wheelspin hebt wordt dat er ook niet beter op.

Leuk he, veel vermogen :+
 
stond er leuk bij die bekers op een rij, en nog allemaal verschillende ook:+:W

ben benieuwd of jullie weer bekers binnen halen op Sittard zal wel leuk zijn voor de collectie:D

veel suc6 met verder afstellen en uittesten van andere nieuwe shizzles en ik spreek en zie jullie snel weer...

lataa :*
 
Last edited:
tijden vallen idd nog tegen, snelste tijd tot nu toe 7.05 dacht ik.
reactie tijd van mark en mij moet echt nog veeel beter :P gaat echt helemaal nergens over.
maar daar gaan we aan werken :)
er zijn nog wat dingen die we willen testen om minder wheelspin te hebben en onderin sneller te zijn. ook zullen er nog dingen getest worden met het blok:)
 
ff een kleine update:)

meeting sittard was super!
met de sonic van rick de score van mijn sonic in zoetermeer verbroken met maarliefst 0.1 pk score was 24.6pk hierbij ook de beker voor het hoogste vermogen gewonnen:)

ook met het rijden ging het goed! mark werd 2e in de scooter special!
ik zelf mocht ook finales rijden maar ik lag er gelijk uit, de hele dag waren me reactie tijden om te janken.

al met al een hele leuke dag gehad :)

als iemand foto's of een filmpje heeft van ons, mag je ze hier posten!
 
zo dat ging weer lekker he gisteren.. mooie score op de bank neergezet en met de Sonic van Rick ook lekker geknalt tot de 2de plaats:W

volgende meeting maar de rest van de bekers binnen halen en in de winkel plaatsen, je zou er bijna extra ruimte voor moeten maken:P

ik heb nog foto's van jullie

S5001632.JPG


S5001633.JPG


S5001634.JPG


doei doei tot snel :*
 
ninaloverrr:D

Het was gezellig zondag fucking warm beetje kotsen enz je weet togg:+

omin lauw denks:W

Voor een scooter met een nieuwe zuiger reed ie leuk.. :P

Neuj ejweet hoe ik erover denk nu weg met die afschuwlijke groene beker en zet die mooie rood goude er maar voor:*
 
Back
Top