R&BK Sprint SONICS!!

Netjes jongens, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Misschien heeft het knappen van die rotor wel iets te maken met de speling op je lager, mja you never know.
 
Wat had je gedaan aan die rotor waardoor hij er blijkbaar op gegeven moment geen zin meer in had ? Of was hij gewoon standaard/niks aan gedaan ? :P
 
Rotor was afgedraaid.. blijkbaar te ver! Al zijn er verschillende mensen die die rotor exact even ver hebben afgedraaid. Dit was een nieuwe rotor en heeft zo`n 15 seconde gedraaid.
 
Krukas is voor zover ik het kon zien niet krom, heb er nog geen klokje op gehad dus zeker weten doe ik het niet.


hoi rick, is het een idee om een stalen plaatje op je carter te bouten? Dan kan je daar statief + meetklok opzetten, heb er al eens aan zitten denken als noodoplossing oid zodat blok niet uit elkaar hoeft om de krukas te checken. :)

( zonde als de boel krom is dan kan je wachten tot er meer stuk gaat )
 
ik zie het nut er niet echt van om je rotor te gaan afdraaien, daar komt bij dat een pvl rotor standaard maar 340 gram weegt wat probeer je er mee te bereiken om hem nog lichter te maken?
 
Meer gasreactie, mja heb wel het idee dat het niet erg best is voor je lagers als je totaal geen gewicht aan 1 kant hebt, en dat je rond slingerende massa niet een negatief iets is(genoeg discussie over gehad in topics dus wil ik hier niet aan beginnen) @ vario kant wel omdat dit een hele andere kracht is.
 
idd enkel zo'n alu stripje oid heeft dan totaal geen nut meer..

Denk je dat een ac kapje wel helpt dan ? ;)

Zo'n stripje is geloof ik alleen bedoelt zodat je niet per ongeluk tegen het vliegwiel aan kan komen terwijl het draait. (lijkt mij het meest logisch iig)
 
Ik wil niet weten wat er allemaal door je hoofd ging toen je dat kapje verwijderde en je dure rotor zag:P Niet quoten denk ik;)

Succes met de reparatie!
 
@ jaspah stripje is voor het loslopen van de moer:L blijft die als nog zitten denk ik maja

brommers eigelijks weer beetje paraat? proberen voor busje of keer aanhangers? komt goed tot zaterdag
 
Zo weer terug uit meppel :), jammer van het weer en vooral erg sneu en zielig voor degene die deze meeting mogelijk gemaakt hebben!!

Meeting was gewoon simpelweg verregend, eind van de dag nog even de sonics op de bank gegooid, 23.0 en de ander 23.2, hiermee nog wel een bekertje voor het hoogste vermogen gepakt.

Tot zoetermeer!!
 
ja Rick,,

ze liepen weer mooi :)

ik hoop dat jullie toch nog eens een volwaardige meetig kunnen sprinter nu ze zo lekker knallen!

groet jeroen.
 
Back
Top