R&BK Sprint SONICS!!

Ik zou op Zoetermeer wellis een sprintje tegen een van jullie willen rijden . Zou dat geregeld kunnen worden =D ? haha

spreek jullie .

uiteraard kan dat geregeld worden. kijken als JIJ die 23,8 kan waarmaken 8P

jongens helaas maar zoetermeer beter fix ff die andere sonic in elkaar kan ik daarop knallen:P
tot van de week

uiteraard kan dat geregeld worden. kijken als JIJ die 23,8 kan waarmaken 8P

waarschijnlijk die gast, die op Meppel ook even 23.5 neer zou zetten:+

sonic's zagen er zoals gewoonlijk weer zeer vers uit:)

"strijd" bij de testbank was weer lache:P jammer dat het bij mij niet zo goed liep, volgende keer beter.

tot op zoetermeer.

waarschijnlijk die gast, die op Meppel ook even 23.5 neer zou zetten:+

sonic's zagen er zoals gewoonlijk weer zeer vers uit:)

"strijd" bij de testbank was weer lache:P jammer dat het bij mij niet zo goed liep, volgende keer beter.

tot op zoetermeer.

haha was wel lagge onder die tent:P jammer dat je scoot al te warm was bij de 1ste run.
Vond het alleen jammer dat we om 2 uur ofzo niet meer ff konden rijden. want toen scheen de zon. Mja 8 juli maar weer duimen dat het droog is en de tijdsmeting het doet

de bijde sonic's stonder er weer netjes bij jongens;)

op zoetermeer maar eens een sprintje trekken ;)

hopen dat mijn beestje dan nog zo hard loopt , want wou op meppel weer onder de 7 gaan , helaas de regen

tot op zoetemeer:)

Dat was een aardig vette dag jongens! Gefeliciteerd met de twee bekers. De score van 24+pk was niet mis en dan ook nog een eerste plaats bij de sprint! Erg tof, zo doorgaan zeg ik :W

Zoetermeer

Zoals elke meeting zijn we ook weer naar Zoetermeer geweest, zoetermeer was gewoon perfect geregeld. Goede sfeer en erg warm :).

Aangekomen in Zoetermeer had (volgens mij interscoot) 23.9 pk SAE op de bank neergezet, toch maar eens een van onze sonics op de bank gezet om te kijken of er meer in zat.. Resulataat een bizar vermogen van 24.5 pk SAE. Hiermee ook de beker voor hoogste vermogen tot 70cc gewonnen.

Hierna kon er gesprint worden, beide sonics doorgegaan naar de finale ritten.. Hierbij is Mark doorgegaan tot de finale, een langdurige finale rit tegen Sarik. Een beetje ongewone finale rit, de mensen die het gezien hebben weten wel waarom. Uiteindelijk gewonnen door 2 valse starts van Sarik.

1.jpg

2.jpg

Het plaatje van Zoetermeer word nog toegestuurd :)

hele mooie score neergezet, denk niet dat deze zomaar verbroken gaat worden.

was weer een gezellige dag, leuk gesprint tegen mark.

hoeveelste is bob geworden?

speek jullie snel weer,,

te zieke score mja dat zei ik gister al..

was leuk ff gemeet te hebben en te zien waat voor tijd jullie erin steken..

respect:W

spreek jullie op sittard wel weer hopelijk weer in de top 10:)

bedankt voor de toffe reacties.
ik heb een zeer geslaagde dag gehad, lekker veel kunnen knallen.
me sonic een leuk vermogen neer gezet.
nu nog het vermogen goed op de weg krijgen:)

Back