zo tijd niet meer geupdate
Zal even samenvatten hoe wij de laatste paar meetings zijn doorgekomen:
als eerste genemuiden 25 augustus! een meeting waar we voor de gezelligheid naar toe gingen! Want we zaten uiteraard in de xtreemklasse en met speed maak je daar niet zo gek veel kans. Maar uiteindelijk goed gereden! Bob en ik wisten ons toch te plaatsten voor de 1ste omloop! Bob moest tegen titus en verloor het op 0,007! Ik wist mijn run wel te winnen! Daarna verloren van Joel! en ook verloren van Rene voor de 3e of 4e plek!
Helaas met lege handen naar huis maar was een super meeting!
bob en ik:
Dag daarna was nijmegen! We hadden weinig slaap gehad en de scooters liepen niet zo lekker! Eerst wouden we de sonic van rick zelfs thuis laten omdat het echt niet wou lukken! Maar eenmaal aangekomen ging het eigelijk meteen goed zetten meteen 6,90 neer! Ook bob zetten mooi tijden neer rond de 7,0x! Eindelijk waren de reactietijden zo als het zijn moet! wist daarom ook m'n snelste tijd te verbreken naar 6,84! Allebei door naar de 2de omloop! daar verloor bob het net van hans! Ik wel door en moest zoals gewoonlijk weer tegen sarik! die ik helaas weer verloor! bob 4de geworden ik 2de! Ook wisten we weer de beker voor het hoogste vermogen te bemeesteren
Afgelopen weekend naar meppel geweest met meer hoop allebei de scooters liepen goed! op de bank bij marco 24,0 en 24,1 pk! Ook weer beker voor het hoogste vermogen gewonnen! Bob en ik allebei onze snelste tijd verbroken Bob wist 6,99 neer te zetten en ik 6,70! allebei door naar de halve finale! tom werd 4de bob 3de! Sarik en ik weer tegen elkaar! Ik weer 2de geeindigd maar dit keer 5 punten voor de snelste tijd van de dag!
zo genoeg getypt!
als iemand nog wat foto's heeft van afgelopen meetings mag die ze hier posten
mark