R&BK Sprint SONICS!!

ha jongens:P
ik ben net terug from italy en nu rotten jullie op:P
resultaten waren niet verkeerd zo te zien:)
binnekort weer met z'n alle knallen!~
bob ik heb je stiekum wel gemist hoor:o

Oooooi
 
De sonics stonden er weer netjes wij in Sittard! dit jaar nog naar 25 SAE (bijna evenveel als mijn 2fast :X) en onder de 7:W
 
de computer van fredmotoren liep soms vast, dus ik zou het grafiekje later krijgen, maar toen ik hem vroeg stond alles al in de bus.
nijmegen krijg ik me grafiekje en post ik hem wel even :)

verder bedankt voor de reacties allemaal!
 
Hey zeker leuk dat ik jullie gemeet hebt op sittard,jammer dat ik me niet kon mengen in de strijd voor plaats 3 maar ik geef niet op:P hahaha nee was super!!binnenkort maar een keer banken daar in harderwijk!!!

Greets Dinya en Dominic
 
zo tijd niet meer geupdate:P

Zal even samenvatten hoe wij de laatste paar meetings zijn doorgekomen:

als eerste genemuiden 25 augustus! een meeting waar we voor de gezelligheid naar toe gingen! Want we zaten uiteraard in de xtreemklasse en met speed maak je daar niet zo gek veel kans. Maar uiteindelijk goed gereden! Bob en ik wisten ons toch te plaatsten voor de 1ste omloop! Bob moest tegen titus en verloor het op 0,007! Ik wist mijn run wel te winnen! Daarna verloren van Joel! en ook verloren van Rene voor de 3e of 4e plek!
Helaas met lege handen naar huis maar was een super meeting!

bob en ik:
Foto-PNXZOE48.jpg


Dag daarna was nijmegen! We hadden weinig slaap gehad en de scooters liepen niet zo lekker! Eerst wouden we de sonic van rick zelfs thuis laten omdat het echt niet wou lukken! Maar eenmaal aangekomen ging het eigelijk meteen goed zetten meteen 6,90 neer! Ook bob zetten mooi tijden neer rond de 7,0x! Eindelijk waren de reactietijden zo als het zijn moet! wist daarom ook m'n snelste tijd te verbreken naar 6,84! Allebei door naar de 2de omloop! daar verloor bob het net van hans! Ik wel door en moest zoals gewoonlijk weer tegen sarik! die ik helaas weer verloor! bob 4de geworden ik 2de! Ook wisten we weer de beker voor het hoogste vermogen te bemeesteren

Afgelopen weekend naar meppel geweest met meer hoop allebei de scooters liepen goed! op de bank bij marco 24,0 en 24,1 pk! Ook weer beker voor het hoogste vermogen gewonnen! Bob en ik allebei onze snelste tijd verbroken Bob wist 6,99 neer te zetten en ik 6,70! allebei door naar de halve finale! tom werd 4de bob 3de! Sarik en ik weer tegen elkaar! Ik weer 2de geeindigd maar dit keer 5 punten voor de snelste tijd van de dag!

zo genoeg getypt!
als iemand nog wat foto's heeft van afgelopen meetings mag die ze hier posten:)

mark
 
Last edited:
Erg knappe prestaties weer van jullie kant! Gaat lekker zo! Ben benieuwd wat er in Eindhoven gereden gaat worden! Erg veel succes en spreek jullie wel weer!
 
Idd weer een tijd geleden dat er een update is geweest.

Afgelopen tijd niet stil gezeten, zoals mark al zei is er gereden in:
Genemuiden
Nijmegen
Meppel

Genemuiden was meer voor de gezelligheid, hier toch een 4e+5e plaats behaald. Na deze dag hebben we tot 3 uur ‘s nachts doorgesleuteld om de problemen weg te werken die we op genemuiden hadden. De dag erna naar Nijmegen. Scooters reden niet naar onze zin maar gingen toch goed hard. Voor het eerst werd er door Mark continu onder de 7 seconde gereden. Bob reed tijden rond de 7.05. Ook waren we op Nijmegen niet met 2 maar met 3 sonics aanwezig. De derde sonic is voor het volgende seizoen maar wouden we vast een keer laten rijden. Yram goverde rijd dit seizoen nog op deze sonic.

Resultaat in Nijmegen: Alle drie door naar de finales en uiteindelijk 2e, 4e en volgens mij een 6e plek.
Meppel ook weer met drie sonics aanwezig. Mark een tijd neergezet van 6,7 seconde met een reactietijd van 0,08 seconden! Bob reed ook voor het eerst onder de 7 seconde en de derde sonic reed al een tijd van 7,04 seconde. Uiteindelijk ook alle 3 de sonics door naar de Finale met een 2e, 3e en 5e plek. Op naar eindhoven dus!

Verder is er voor aankomend jaar leuk speelgoed aangeschaft, daarover binnenkort meer ;)

Dan nu een best zooitje fotos:
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


20.jpg


21.jpg


25.jpg


22.jpg
 
Back
Top