This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PS3 vs. 360

Idd. Ik hoorde dat er nu al chips zijn voor PS3. 8P

Maja , dan moetje wel zo'n pepersuperduperdure blu-ray brander hebben.. Ik hou m lkkr origineel iig.

Wow echt veel subjectieve argumenten,
zoals de controller van de xbox 360 die veel beter in de hand ligt dan die van de ps3?
Het is maar wat je gewend bent, zo vind ik de controller van de ps3 echt chill en ben ik xbox 360 niet zo gewend, dus vind ik dat minder lekker spelen.
En natuurlijk zijn er nog niet zo veel spellen voor de ps3 als voor de xbox360, de ps3 is nog niet zo "lang" uit.
Maar daarbij gaat het gewoon ook over jouw voorkeur kwa spellen. Ik vind mgs, gt hele vette spellen. Tja ik vind Fable ook heel cool, maar die speel ik wel op de pc als die uitkomt ;p.

En de PS3 zal over een tijdje ook wel te kraken zijn, het heeft gewoon tijd nodig, hoewel er volgens mij nu al chips voor zijn.

Dus ik vind XBOX360 helemaal niet slecht ofzo hoor, harstikke leuke console! Ik speel er vaak op als ik bij een vriend van me ben,maar ik ben zelf toch meer playstation oriented. Waarschijnlijk omdat ik al zo lang bij dat merk zit .

Zo dat is mijn mening er effe op.

Xbox360 Vs Ps3.

Xbox360
  • Beteren online modus.
  • Geen extra's die veel geld kosten
  • Mooi beeld
Ps3
  • Blueray ? Leuk, jammer dat alles op DVD's staat
  • Beter beeld als de Xbox 360 ?, jammer dat je dan wel een perfecten TV moet hebben. Die zeker iedereen nog niet heeft !
  • Extra's die veel kosten !
Kortom De Xbox 360 is nu beter gezien de prijs en de grapfics ! Het is wel leuk hoot dat Blueray maar waneer komen de spellen eindelijk op Bleuray disc's ? ALs dit gebeurd komt Windows wel weer met een anderen console ! En Sony ook, maar waarom zat het op de 3 dan ook ? Beeld kwaliteit, heb je wel een tv die dit ook echt afspeelt ? Kortom je kan nu nog beter voor de Xbox360.​

- Spellen staan dus gewoon op blu-ray.
- Voor een xbox moet je ook een goede tv hebben
- Xbox live is beter, straks komt sony met "home" of het beter is.... wie zal het zeggen?

Wat versta jij verder onder extra's? Oke, wireless lan had van mij persoonlijk niet gehoeven. Blu-ray moet wel, anders hadden de spellen net als de xbox op dvd gemoeten wat een beperking is of in de toekomst zeker word.

De xbox is trouwens van Microsoft, niet van windows :+

jullie zeuren wel jezus (sommige) iedereen wil zn gelijk lijkt t wel.

check link, met beeld vergelijking : http://www.gamespot.com/features/6162742/

ik vind voor de PS3 1e generatie games erg goed beeld, vergeleken met 1e generatie 360 games.

zoveel verschil is het niet imo.
Het is anders jah... maar beide zijn niet realistisch en met beide kun je het spel goed spelen.
Bij de 1 is een gebouwtje wat scherper , bij de ander de binnenspiegel.

Ik zou persoonlijk lekker voor de 360 gaan (voor het geld).

Mjah ik vind het allemaal mieren neuken.

kan ik eigenlijk met een xbox 360 op de pc spelen?
heb ik dan zo'n kabel nodig?
ff de naam kwij

ja een VGA kabel van 29 euro.
Heb ik ook en is echt aan te raden ,je beeld is dan hetzelfde als een 1000 euro HD tv (namelijk 720p en hoger)

720p is namelijk 1280x720 resolutie, ik draai m nu @ 13xx x 900 nog wat, echt RAMcsherp, en dat op mn 19" widescreen:love:

*kick*

Jaja er iseen ps3 topic, en een xbox360 topic, maar ik zit te twijfelen tussen die 2, dus vandaar dat ik 't hier doe.

Ps3 + GtaIV
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004006115655&Section=GAMES

Of

Xbox360 + GtaIV & Halo 3 & Assassin's Creed
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004006117361&Section=GAMES

Ik ben/was echt een playstation iemand, heb de ps1 gehad, en nu de ps2 en psp. Maar nu is dat xbox360 pakket wel érg aantrekkelijk.

Ik weet dat deze vraag hier al wel vaker is gesteld, maar toch zou ik graag jullie mening willen weten.

Merci :*

Ik ben voor de 360 gegaan omdat het zowiezo een stukje goedkoper is dan de PS3 versie. Meerdere mensen die ik ken hebben ook een 360 dus dat is ook een voordeel. Blueray gebruik ik niet dus dat is geen voordeel voor mij.

De 360 is hier nog helemaal niet uitgevallen en ik heb echt al tientallen uren GTA zitten spelen. Ik dacht dat de controller zou tegenvallen maar deze is juist uber chill!

Zijn die extra euro's voor de PS3 het waard? Voor mij niet.

Ik heb trouwens ook altijd bij de PS gezworen, PS1 + 2 maar nu zit ik toch met de 360, zeker geen miskoop!

Je moet gewoon de voordelen en nadelen naast elkaar zetten, dit is bij iedereen anders. Ik kocht deze console vooral voor GTA4 en GTA4 is op de Xbox 360 net wat uitgebreider dan op de PS3 waar je de achievements niet hebt.

Grafisch zijn die 2 gewoon identiek, de PS3 scheen wat lichter te zijn dan de 360, dus mensen die beweren dat de PS3 of de 360 ,, mooier '' is, gewoon onzin.

Ik heb ze alle 2 en de PS3 heb ik nu al een paar maanden niet aan gehad om te gamen (ik gebruik hem alleen als dvd speler, hij pakt namelijk echt alles).

Ik speel eigenlijk alleen maar op de Xbox 360 omdat de controller veel lekkerder in de hand ligt en er veel meer/betere spellen zijn op het moment.

Maar het is natuurlijk je eigen keus.

Ik heb zelf de PS3, ook omdat ik gewoon altijd al PS heb gehad.
Xbox vind ik ook wel goed, maar alleen jammer dat je moet betalen voor online.