PS3 vs. 360

Nergens te vinden want het is nog geen eerlijke strijd, de 360 heeft veel meer games en content, dus die loopt voor.

de PS3 is net uit, heeft nog geen goede games als ik veel reviews mag geloven, dacht dat de release games een totaal gemiddelde van een 7.1 hadden dat is toch best wel een laag cijfer.

DAMN! :X Nu weet ik helemaal niet meer welke ik zou moeten nemen haha. Ik lees dat veel mensen de PS3 goed vinden door Gratis Online modus en vettere games. Maar de 360 heeft ook hele vette games (denk aan PRO6) dus nu weet ik het helemaal niet meer..

Ik denk dat ik gewoon nog even 1/2 maandjes wacht en dan ga kijken, want dan is de PS3 ook wat verder en dan kan je beter beslissen :) Is er misschien ook al ergens een Review tevinden van PS3 vs. 360 ?

Over 2maandjes zal de strijd nog niet gelijk zijn.
Want deze zal nooit gelijk worden.

Als je de specs van beide consoles vergelijkt wint de PS3 op dat gebied.

Vergelijk je de prijs dan wint de XBOX 360 op dit moment.
Omdat ze nu nog gelijk liggen kwa prestaties en de XBOX 360 een stuk goedkoper is.

Vergelijk je het met de games wint de XBOX 360.
Veel vette games, al low budget titels die zeer goed zijn.

Je moet zelf kiezen wat je wil.
Een XBOX 360 is om te bouwen en dus goedkoop aan games te kopen.
het online gebeuren kost misschien geld maar is super geregeld.

Ik zou zelf momenteel eerder een x360 kopen, voornamelijk omdat er al bergen leuke games te krijgen zijn. Ik zou hem sowiso kraken (kunt met een firmware update gewoon games branden, scheelt je kapitalen ;)).

Dan zou ik dus wachten tot de Xbox360 Elite en dan die firmware uopdate doen en dan heb je voor 480 euro + de firmware + kosten per dvdtje + 60 euro live... een supervette console met games.

300.jpg

hij heeft een grotere harde schijf, maar nog steeds geen hddvd:)
edit: en standaart hdmi kabeltje, voor 460, dan koop ik liever voor 500 de ps3 of voor 600 de betere versie van ps3

Imo blijf je altijd een nintendo ps en een x box kamp houden. Ik maar weinig mensne hier in de buurt die naar een nader merk spelcomputer overstappen.
De laatste tijd begint mijn scooterhobby een beetje te overheersen dus heb nog steeds geen 360 aangeschaft:S. Persoonlijk vind ik x box spellen gewoon leuker doordat er veel vervolgen uitzijn/komen van spellen die ik eerst speelde. En een ps is gewoon belachelijk duur+ dat er nog weinig spellen uit zijn op het moment en voor de 360 er al classics uit zijn denk ik? Online boeit me niet zo veel:p.

stukje gevonden in de PU(power-unlimited)
de kosten liggen egt niet zo suer veel hoger als andere consols die uit zijn gekomen over de jaren:P
Sega Saturn 1159,00 gulden
playstation 1 800 gulden
playstation 2 1150 gulden
dreamcast 599 gulden
xbox 479 euro
etc etc etc:P
playstation 3 600euro - dik 1300 gulden dus

het is wel veel geld maar wat verwacht je als zo'n console waar veel aan gewerkt is net uit is
gewoon effe wachten dan is iedereen ook daar vanaf:)
ik wacht er ook nog een tijdje mee
als die voor onder de 450 te verkrijgen is zal ik er denkik nog hard overnadenken:P

:~ Die xbos is echt dope man !
Dus dit is zeg maar de betere versie van de "normale" 360? Wanneer ligt die in de winkels?

Even van mezelf gequote:

Microsoft heeft het bestaan van de Xbox 360 Elite bevestigd en heeft bekend gemaakt dat de zwarte spelcomputer in de loop van 2007 in Europa verschijnt. Eerst is echter de Verenigde Staten aan de beurt. Daar verschijnt de Elite op 27 april voor een prijs van 479 dollar. De zwarte Elite komt gebundeld met een 120 GB harde schijf en heeft een HDMI port. Een saillant detail is dat je meteen ook een HDMI kabel bij de Elite krijgt, in tegenstelling tot bij de PlayStation 3.

stukje gevonden in de PU(power-unlimited)
de kosten liggen egt niet zo suer veel hoger als andere consols die uit zijn gekomen over de jaren:P
Sega Saturn 1159,00 gulden
playstation 1 800 gulden
playstation 2 1150 gulden
dreamcast 599 gulden
xbox 479 euro
etc etc etc:P
playstation 3 600euro - dik 1300 gulden dus

JOH , daar kom je nu me. 8P Daarom vind ik de PS3 goedkoop. Omdat 'ie iets duurder is , maar kan veeeeeeeeeel meer. :) Plus een aparte Blu-Ray speler apart , is al 1200 !!!EURO!!!... En de PS3 €600,- , plus die kan veel meer. Games , internet alles .. :)

PS2 was trouwen 1200 gulden oid. :rolleyes:

Ik zou zeggen ga je eens orienteren op IGN.com en gamespot.com

De PS3 en X360 zijn identiek qua beeld en dergelijke, en vooral niet op de 25% onzin letten want dat zeggen ze bij elke console.

Ik had vroeger altijd een ps1 en ps2, maar beiden hebben alleen maar stof liggen happen sinds ik een xbox had.

Puur kwestie van smaak dus.
Bij mij waren het xbox Live ( online gebeuren ) en de spellen de beslissende factor.

Gewoon veel meer (multiplayer)fun in het games aanbod.
En betrefd die graphics, kijk hier maar eens:

http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html

Maar ik ben zeg maar dan een Playstation man, want ik heb dit gehad.

PS1
PS2 (Verkocht voor een Xbox)
Xbox (2 maanden gespeeld en verkocht en toen weer nieuwe PS2 gekocht)
PSP (heb ik nog steeds)

Maar tussen de 360 en de PS3 kan ik echt niet kiezen, zijn allebei super machines, maar ik hou ook echt van alleen maar Online Spelen. Dus dan zou de 360 tot nu toe de winner zijn?

Hoezo dat, er zijn nog helemaal geen problemen geweest met het online gebeuren van PS3. Xbox live kost aardig wat geld + de PS3 heeft 60 gb. PS3 is gratis online, en je kan er mee surfen, en xbox heeft alleen het gare xboxlive.

Dan zou ik dus wachten tot de Xbox360 Elite en dan die firmware uopdate doen en dan heb je voor 480 euro + de firmware + kosten per dvdtje + 60 euro live... een supervette console met games.

http://media.insidegamer.nl/hardware/7/300.jpg

Grappig die nieuwe xbox360, maar wat schiet je er mee op?. Die grotere hd heb je vrij weinig aan, aangezien je toch geen xvid's (of nog leuker, die 720p xvids) kunt afspelen vanaf hd.
De ruimte voor demo's zou mij zelf weinig boeien, zo'n demotje download je in 15 minuutjes weer opnieuw :+.

Ik zou, als ik van plan was een 360 te kopen, gewoon wachten tot de huidige goedkoper wordt.......:p

Hoezo dat, er zijn nog helemaal geen problemen geweest met het online gebeuren van PS3. Xbox live kost aardig wat geld + de PS3 heeft 60 gb. PS3 is gratis online, en je kan er mee surfen, en xbox heeft alleen het gare xboxlive.

Inderdaad. Tis helemaal gratisch. En je kan met PS3 internetten , wat ook erg goed is. :)

Ask Extera.

Beide consoles heeft zo zijn voor en nadelen, het is maar net wat je zelf wil. Als Wesley vertelt wat hij wil / wat voor gamer hij is kan je pas beter kijken wat het beste is denk ik...

Back