PS3 vs. 360

Xbox live heeft zich al bewezen online, de PS3 moet dat nog doen.
Dus jullie praat slaat even nergens op, als je Playstation fan bent klaar koop dan zo'n ding dan snap ik ook niet wat je hier doet te vragen want je hebt je persoonlijke beslissing toch al gemaakt.

En om nou op een console internet te surfen flikker toch op, een console is een spelcomputer niet een internetmachine, als je wilt internetten moet je een pc hebben, geen console dus die tijd hadden ze bij sony beter in de chip kunnen steken die niet eens de oude games kan spelen.
 
Maar t is altijd makkelijk als je het spelen beu bent , en je kan en wil op internet op het zelfde apparaat. :!
 
Je kan het inderdaad ook overdrijven, dit heeft sony naar mijn mening dus daar ook mee gedaan, het had gewoon niet gehoeven.
 
Ik heb ze beide in huis.

Grafisch verschillen ze niet echt onderling. De controller van de Xbox ligt iets lekkerder in de hand.

De Xbox is puur om te gamen
De PS3 gaat verder , daar kan je andere besturingssystemen opzetten , je kan m als multiemedia kast gebruiken.
Heeft standaard hetzelfde menu als de PSP en je kan dus muziek , film en foto's ermee afspelen.

En de Blu-ray player is wel fijn.

Oja ik zag iemand zwetsen over dat gare Motion systeem.

Wordt tijd dat je de juiste spellen gaat spelen. De motion sensor werkt perfect en heeft een leuk resultaat op de game-play
 
Godver je wordt toch gek van alle dat fanboy gepraat.

Zie tekst van lycorda.

Consoles zijn beide bijna gelijk. 1 is beter op het ene en andersom.
Ik zelf vind de spellen voor X360 leuker. Maar ik geef toe er komen zeker ook leuke spellen op de ps3.

En veel spellen die het echt goed gaan doen komen lekker op beide consoles uit. Denk hierbij aan GTA 5, Assasins Greed, Mgs, En noem het maar op.

En voor de rest moet je gewoon kijken waarvoor jou de meeste leuke games op uit komen.

Kortom het zijn beide perfecte machines. Elk met hun minpunten en pluspunten. Het enige verschil zit hem in de prijs. Maar dat is ook te verwaarlozen in mijn ogen aangezien je bij de ps3 blue/ray hebt en voor de X360 een Hd/dvd speler kunt kopen wat dus weer op de zelfde prijs valt.



KORTOM NOK MET GELUL OVER DIE IS BETER DAN DE ANDERE !!!!!!!!!!!!!!
 
Het ligt gewoon aan wat je wil en zoekt, en hoeveel geld je er voor over hebt. Ik vind het alleen zo'n bullshit dat de PS3 te duur is en daarom slechter is ofzo.En tuurlijk is het veel geld maar er zitten ook genoeg dure grapjes bij de Xbox 360, zoals charge kit/ hd dvd ding/ memorycard en Xbox live. Ik denk dat het gewoon is dat niet veel mensen zoveel geld in 1 keer willen neerleggen voor een console.
Ik heb zelf een Xbox 360, de core. Prima ding en ben er zeer tevreden mee, want ik speel alleen solo games of tegen vrienden en heb geen HD tv dus dit is een prima optie.
 
Last edited:
Ik heb zelf een Xbox360 en ben er super tevreden mee, het is gewoon een goede console. Verder heb ik ook nog een mooie pc staan waar ik op kan internetten dat hoef ik dus ook niet op een console te doen.

Over Xboxlive, het werkt perfect nog nooit problemen mee gehad, hierboven staat dat het veel geld kost. 60 eur per jaar dus 5 eur per maand, kan ik niet veel noemen.

Over de blue ray speler, ik kan dat nog geen echt voordeel noemen. Zeker niet wanneer Universal zal besluiten om op HD-DVD over te stappen.
Ook lijkt mij die 1200 eur voor een blue ray speler wat overdreven. Dat wil zeggen dat Sony minimaal 600 eur verlies loopt op elke PS3 die ze verkopen. Dat houd Sony nooit vol.
 
Ik zou nu nog niet de PS3 kopen..ten eerst omdat de prijs nog te hoog is..en ten tweede er zitten nog ''kinderziektes'' in..XBOX 360 ook niet omdat ze daar vast nog wel met een upgrade komen met ingebouwde HD-DVD en betere hardware...
 
Over Xboxlive, het werkt perfect nog nooit problemen mee gehad, hierboven staat dat het veel geld kost. 60 eur per jaar dus 5 eur per maand, kan ik niet veel noemen.

Het werkt ook prima:), alleen doe maar is 2 jaar xbox live + je xbox waarschijnlijk nog charge kit erbij voor je controller en je zit op 540 euro, bijna een PS3.. Snap je een beetje wat ik bedoel...op lange termijn kan PS3 wel voordeliger zijn, maar dat ligt ook maar net aan je voorkeuren..
 
Ik snap wat je bedoelt, maar de spellen van een PS3 zijn ook zo'n 10 eur per spel duurder. Dus dat compenseert elkaar weer.

@NeoS

HD-DVD en hardware upgrade zal er nooit komen puur om het feit dat dan de mensen die een 'oude' xbox360 hebben de nieuwste spellen niet meer zouden kunnen spelen.
 
Om te verduidelijken dat de PS3 goedkoper is...

Xbox premium pack 20GB: €430
- 1 Game
- 1 Wireless controller
Wireless pack bestaande uit: €80
-quick charge
-1 controller
-afstandsbediening
Game €60
Wireless internet €80
1 jaar xbox live €60
2x 20gb €200
Hddvd speler €200

Totaal: €1110

PS3 60gb pack incl:
-2 spellen
-2 controllers
-onbeperkt gratis internet

Totaal: €750
 
Om te verduidelijken dat de PS3 goedkoper is...

Xbox premium pack 20GB: €430
- 1 Game
- 1 Wireless controller
Wireless pack bestaande uit: €80
-quick charge
-1 controller
-afstandsbediening
Game €60
Wireless internet €80
1 jaar xbox live €60
2x 20gb €200
Hddvd speler €200

Totaal: €1110

PS3 60gb pack incl:
-2 spellen
-2 controllers
-onbeperkt gratis internet

Totaal: €750


Ja zo kan je ook beginnenx| Slaat helemaal nergens op

-2maal een hardeschijf tuurlijk :Z
-wireless internet helemaal niet nodig |(
-hd speler wat je zelf wilt :|

Ik vind het een beetje onzin dat je zoiets neerzet

Je hebt zeker ook nog niet gelezen dat de makers van spellen voor de ps3 geld mogen en kunnen vragen om spellen online te spelen. Dit heb je op dit moment nog niet natuurlijk aangezien hij nieuw is zo klantjes kan lokken. Op den duur zal je dus eventueel wel geld gaan betalen om spelletjes te spelen online.
 
Kun je bij een PS3 trouwens de HD gemakkelijk wisselen? Zonder em echt open te schroeven dus. Aangezien Sony al heeft aangekondigd met 80 gb en een 250 gb versie te gaan komen.
 
Ja zo kan je ook beginnenx| Slaat helemaal nergens op

-2maal een hardeschijf tuurlijk :Z
-wireless internet helemaal niet nodig |(
-hd speler wat je zelf wilt :|

Ik vind het een beetje onzin dat je zoiets neerzet

Je hebt zeker ook nog niet gelezen dat de makers van spellen voor de ps3 geld mogen en kunnen vragen om spellen online te spelen. Dit heb je op dit moment nog niet natuurlijk aangezien hij nieuw is zo klantjes kan lokken. Op den duur zal je dus eventueel wel geld gaan betalen om spelletjes te spelen online.

Dat over betalen voor spellen weet ik al. Maar het is nog altijd gratis :) Vandaar ook dat ik er 1 jaar XBOX Live tegenover zet.

Wireless internet zet ik er neer, omdat er in de PS3 STANDAARD!!!! wireless internet in zit.

HD Speler zet ik er neer, omdat er in de PS3 STANDAARD!!!! een HDDVD in zit...

Je moet kijken wat je bij de PS3 standaard krijgt en betaald en dit vergelijken met de XBOX 360 wat je standaard krijgt, eventueel aanvult en betaald

Waarom vergelijk ik de XBOX 360 met de PS3, omdat de PS3 standaard al met meer functies/opties wordt geleverd.
 
Kun je bij een PS3 trouwens de HD gemakkelijk wisselen? Zonder em echt open te schroeven dus. Aangezien Sony al heeft aangekondigd met 80 gb en een 250 gb versie te gaan komen.

Daar komt Sony in de toekomst nog wel mee. Het klopt inderdaad wat je zegt...als er in de toekomst een harde schijf komt met bijvoorbeeld 300gb, heeft dezelfde afmetingen als de 60gb harde schijf in de PS3. Past de 300gb erin :)

Dit heeft Sony zelf aangekondigd!

P.S. Geldt alleen voor Sony harde schijven.
 
Back
Top