PS3 vs. 360

fout. In het boekje staat hoe je de schijf kan verwisselen. Je kan elke Sata 2,5" harde schijf erin zetten. Er word op diverse fora wel aangeraden om een 5400rpm schijf te nemen omdat sony deze standaard gebruikt.

De grootste schijf dit ik kan vinden is 160gb. Sony gebruik 15gb ruimte voor het systeem. Het schijnt dat je instellingen en saved games niet kwijt zijn na het vervangen van de schijf. Gedownloade demo's, films, muziek en fotos uiteraard wel. Eerst even een back-up maken dus.

Het is allemaal wel mooit wat er in de PS3 zit, maar ik heb al een tijdje de 360 en ik vind hem compleet!
Voor internet heb ik een PC en voor DivX films heb ik een Xbox met 80GB HDD erin.....

De keuze ligt puur aan welke spellen je leuk vind/vond.

Ik vind de spel franchises die op de xbox zijn (halo, forza, graw, fable) nu eenmaal leuker dan playstation (mgs, killzone, gran turismo)

Puur een kwestie van smaak dus:P

Als je die schijf alleen voor gedownload spul kan gebruiken dan is dat gelijk aan een Xbox360, daar kan je ook een sata schijf bijhangen.

kheb zelf de xdoos en vind deze persoonlijk beter dan de PS3 !!
zowiezo zit er al wat meer spul bij..
Oa HD(TV) kabels voor de prijs inplaats van de slordige PS3 waar deze niet bijzitten..
Op het moment zijn er veeel meer spellen tekoop voor de Xbox360 en licht deze naar mijn zin al verder op ontwikkeling..
online gaming is gewoon super flex..
ik speel nu ongeveer al half jaartje xbox360+xboxlive en nog nooit problemen mee gehad..
altijd zo op internet en prefect verbinden en UITERAAD met mircofoon enzo :+

en dat hij langzamer is dan de PS3 is niet waar.. zit allebei de zelfde processor(3,2 Mhz) in enzo.. stond pas in zo'n computer blad.. waren uitgebreid specs naast elkaar zegmaar

Op het moment zijn er veeel meer spellen tekoop voor de Xbox360

online gaming is gewoon super flex..

ik speel nu ongeveer al half jaartje xbox360+xboxlive en nog nooit problemen mee gehad..
altijd zo op internet en prefect verbinden en UITERAAD met mircofoon enzo :+

Dit zijn dus echt argumenten die je gewoon weg kan laten, want het slaat echt nergens op wat je daar neer zet. En ik heb niet eens zin om het uit te leggen......Misschien morgen :+

P.S. Check je tag :D

ik zou voor de ps3 gaan playstation krijgt weer hele zieke spellen op de ps3,beeld kwaliteit is stuk beter op de ps3 op de 360 vind ik het tegen valen!

De 360 zit je ook met laad tijden tijdens de spellen dat is bij een ps3 niet het geval ,en even ter ver duidelijking is het online game gratis!!!! blue ray is zeker leuk blue ray is gewoon vele male mooier als dvd,en is meer mee te doen,kortom ps3 komt erwel en zal zeker een concurent gaan worden,maar inderdaad de prijs is absurt mischien nog even wachten tot die wat gezakt is?

dit is 100% complete onzin !

heb je wel een echte ps3 naast een xbox360 gelegd ?

ff voor de duidelijkheid waarom XBOX360 PREMIUM (met 20gb etc dus) voorkeur heeft:

- Kost in Duitsland 299€ !!! (@ Mediamarkt in Duitsland)
- Controller is 100x beter dan de ps3 controller
(de ps3 controller is dezelfde als die van de ps1 en ps2= kut in de handen)
- GRAPHICS van PS3 vallen enorm tegen!
- LAADTIJD van PS3 is LANGER dan XBOX360!
- Xbox360 kun je flashen en gebrande spellen spelen + online !! (ja met gebrande spellen kun je met 360 online)
- Gamepad+headset zijn heel erg goed te gebruiken! (headset sluit je aan op je gamepad, wat heel erg innovatief is)

de xbox360 maakt wel wat lawaai vind ik zelf, maar dat kun je met een flash veranderen waardoor het minder lawaai maakt

don't believe me ? ga naar de mediamarkt, daar kun je die dingen naast elkaar leggen en vergelijken en je word daar keurig geholpen :)

Dit zijn dus echt argumenten die je gewoon weg kan laten, want het slaat echt nergens op wat je daar neer zet. En ik heb niet eens zin om het uit te leggen......Misschien morgen :+

Er worden hier sowieso veel te veel subjectieve argumenten neergeknald.

Ik ben ook super blij met me xbox 360. Al zou ik de PS3 ook niet verkeerd vinden. Ik zou hem ook wel willen proberen alleen ik vind de prijs nu toch nog iets aan de hogere kant.

Er worden hier sowieso veel te veel subjectieve argumenten neergeknald.

Ik vind het zo jammer dat niemand op mijn vergelijking reageert. Staat op de vorige pagina...Maar je hebt inderdaad gelijk over de subjectiviteit rondom dit topic :D

* Verhaaltje *

Amen to that:*

lawaai vind ik nog wel meevallen zelfs..
het is dat hij onder me HDTV lig/staat en er dus 0,5 meter vanaf zit maar doe ik een stap terug word het al gelijk minder:W

zowiezo het online gebeuren speelt vele malen relaxter dan op de PS3
je betaald er miss wel 24€ per 3maanden voor maar je weet iig dat je speelt op betrouwbare servers :winner:
En het is super handig dat je Xdooslive in verbinding staat met je Computer/Hotmail/Microsoft site's..
iig hier wel:# +pippi+

Dat ie veel lawaai maakt klopt wel, maar ach ,gewoon dat volume omhoog pompen, genieten van de 5.1 explosies, geweer schoten en RPM's die je machine brult, en dan heb ej er geen last van:D

Om te verduidelijken dat de PS3 goedkoper is...

Xbox premium pack 20GB: €430
- 1 Game
- 1 Wireless controller
Wireless pack bestaande uit: €80
-quick charge
-1 controller
-afstandsbediening
Game €60
Wireless internet €80
1 jaar xbox live €60
2x 20gb €200
Hddvd speler €200

Totaal: €1110

PS3 60gb pack incl:
-2 spellen
-2 controllers
-onbeperkt gratis internet

Totaal: €750

Ben het met je eens behalve met de extra HDD en HDDVD speler, beide zijn namelijk compleet nutteloos. HD-DVD heb je nergens voor nodig. Ook de extra HDD zijn overbodig aangezien 20 gb voldoende is.

Ben het met je eens behalve met de extra HDD en HDDVD speler, beide zijn namelijk compleet nutteloos. HD-DVD heb je nergens voor nodig. Ook de extra HDD zijn overbodig aangezien 20 gb voldoende is.

Je hebt gelijk, als het gaat om overbodigheid. Maar ik kijk vanuit prijskaart + wat krijg je ervoor...Dan concludeer ik voor mezelf, dat je voordeliger bent met een PS3 dan een XBOX 360...

Ik ging erop in, omdat de meeste blaten over "PS3 is te duur blabla..." Dat zal misschien wel, maar je krijgt ook meer voor je geld dan een XBOX 360.

Dat begreep ik er wel uit, maar of die meerwaarde dan ook echt zin heeft dat is de vraag. Probleem bij die PS3 is dat ie gewoon duurder is standaard dan een 360. Bij een 360 kun je dan zelf kiezen wat je er nog bij wilt kopen. Ik heb bijv. genoeg aan 1 controller. Heb alleen een charge kit erbij gekocht voor 30 eur. Dan is dus je 360 wel weer goedkoper dan een PS3.

Verder is het zo dat ik het beide goede consoles vind, ik heb alleen een Xbox360 omdat ik een jaar geleden een nieuwe console wilde en toen was alleen de 360 er :P.

Ben het totaal met je eens :) Wij hebben ook de 360 gekocht, omdat we een console wilden!! Nu wachten totdat de PS3 een redelijke prijs heeft en dan kopen wij hem ook.

Ik wacht nu ook mooi even dat ze met de PS3 wat gaan stunten, voordat ik er verder over ga na denken. Al trekt de 360 me toch iets meer, vooral om Halo. Maar zie nog wel even..

TD wil ik sowieso als spel er bij, is die er ook voor de PS3?

Ik heb nu de 360 en de ps3 (en wii). Maarja je moet gewoon kijken wat jezelf het beste lijkt. Voordeel van de ps3 is dat hij naar mijn mening ff tikkeltje sneller is met alles als het om laden enzo gaat. En tja het spellen aanbod is momenteel nog zwak voor de ps3. Een 360 is ook gewoon een perfecte console en ik vind de controller lekkerder in de hand liggen. Nadeel is alleen dat het lijkt of je een bladblazer in je kamer heb staan zo een tering herrie maakt de 360.

wat een gelul allemaal zeg.

De PS3 is niet duur, hij kost een hoop geld. De Blu ray player maakt echt wel verschil tov de gewone DVD. Ik heb een Blu ray film gekocht en gekeken. Ik stond er toch redelijk versteld van.

Ook heb ik Gran Turismo gedownload en die grafics stond ik ook echt van te kijken. En het was ook nog eens gratis 700MB downen.

Ik zag ook ergens een punt dat de Xbox te flashen is. De PS3 staat open voor een compleet nieuw besturingssysteem , zou die dan niet te flashen zijn?

Back