Welk Spel Speel Jij? (PS3)

Ik vind hem nog best groot hoor. Bovendien als gt fan koop je hem gewoon:p en tis gewoon een vet spel klaar:+

Er zijn misschien hier ook mensen die niet begrijpen dat jij dik 10 dagen oid achter cod4 kan zitteh :p
 
Hoezo kopen jullie dat spel dan?? Die Prologue??
Waarom niet gewoon eerst een ander vet spel kopen en je geld bewaren totdat de "echte" Gran Turismo 5 uitkomt in plaats van gelijk die prologue te halen,, is toch zonde man.. 8P

Nee is een voorproefje. 30 á 40 euri doet geen pijn hoor. ;)
 
pff ik begin nu wel te zweten met Grand turistmo.. vond alle auto's maar traag ten opzichte van die GTHD demo.. maar word nu beter..
 
Haha precies

Gefeliciteerd Ben:) Kan ik je niet meer afzeiken jammer;)

Helaas. :* Mja , heb m nu niet zo héél erg lang nee. Helaas. Wat ik zal zei , en wat ook gewoon echt zo is , is dat ik wachtte op de nieuwere. Grotere schijf ed. Maar ik kreeg NFS: PS binnen , omdat ik lid werd van een blad , en GT5: P , die kreeg ik ook , omdat ik die erg lang geleden had voor-besteld ( pre-order ) , en ervanuit ging dat tegen de tijd dát ie uitkomt , er een nieuwe zou zijn... Maar nee hoor. :p En GTA:IV komt aind April... Die heb ik ook ge pre-order'd gelijke toen t kon... 't is niet anders. Begon onderhand gewoon te kriebelen. ;) Met een béétje tegen zin tóch maar gekocht. :D
 
Murphy_Lee_L

- Fifa :p

pas 2 spellen vandaar,

Ben ook GT fan ma om 45 euries neer te legge, No Way
Koop voor dat geld wel GTA 4 *D

Dan wacht ik nog wel liever totdat GT 5 uitkomt,
 
hmm ik heb nog niemand gezien die Unreal Tournament 3 heeft..
terwijl dit toch best een goed spel is, in Amerika is dit een van de meest verkochte spellen :p :love:
Heeft niemand van jullie dit ooit op de computer gespeeld ofzo?
 
Ik heb ook UT op de ps3, maar vind de controller echt fuckin irritant voor dit spel:p. Gauw ff een usb muis + keyboard scoren en knallen maar 8)
 
heb van de week ook eventjes Rainbow Six Vegas 2 gekocht..
Errrug vet spel ook weer hoor, de normale ''single player'' mode kan nu ook met ze 2en gespeeld worden, dus met een maatje bij jou thuis of gewoon met iemand samen via online network :winner:
 
Back
Top