Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
jongens ik heb eindelijk overwogen om maar is een testbank afspraak te gaan maken ik moet even afstellen :D doe ik opstraat dan ga ik voor 1 run naar tino kijken hoeveel er uit gaat komen want ik heb geen zin om dubbel op te doen nu en net voor de sprint vandaar dat het 1 runnetje word :D maarja we''ll see deze maand komt dus de update met aantal pk's wat ik er zelf heb uitgekregen plus grafiek !
 
ok bezig geweest met beetje afstellen volgen binnekort filmpjes ik heb mijn poeli's verstelt en nu blijkt dat ik daar door harder op trek plus een hoger top heb ik reed naast een auto nu 130 op de teller toen hield de weg op
 
Yow en is het gelukt ben je Polyesteren;) en hoe gaat het rijdt ie al een beetjuh ik hoor het nog wel ik ga binnekort die van mij mar weer eens inelkaar zetten langzaamaan!;P
 
Ghost Slider said:
Yow en is het gelukt ben je Polyesteren;) en hoe gaat het rijdt ie al een beetjuh ik hoor het nog wel ik ga binnekort die van mij mar weer eens inelkaar zetten langzaamaan!;P


een beetje.. dat ding rijd al jaarren.. haha...en goed ook;)

maaruh Robert.. wanneer gaan we weer monoseat beune??

tune's ze o0ii Randy
 
nou als iemand er genoeg voor bied doe ik hem weg maar hij moet niet persee de deur uit dusja .....dusja ga er lekker verder aan :D
 
Ging je eerste setupje goed met die c20? was die uitlaat niet te hoogtoerig? Ik ga namelijk binnekort gelijkaardige setup steken maar was van zin met c16 te rijden..

Voor de rest vet project! 9||6
 
ik weet t niet blue shark.. hij had met die c20 enz enz.. 16,9 pk.. dus.. ik weet niet.. lijkt mij opzich wel netjes.. (zelf afgesteld)
maar robert.. we horen nix meer van je.. hoeist er mee? ik kom nog wel een keer buurten... o0ii(Y)
 
eerste setup bedoel jij de stage 6 ? ik zeg 1 ding stage 6 is standaard al redelijk hoogtoerig en c20 ging er echt lekker op


Randy .

ja moeten we maar is weer een keer gaan chillen ofzow he laat je anders ff keertje horen ofzow.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top