Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
ik heb het voorgevoel van een chat :p ...

ontopic..

over dat sbo.. als je je daarvoor inschrijft ben je verzekerd van een startpositie anders niet , lees dat topic eens door zou ik zeggen...!
 
ja maar de helft van de sprints doen er niet aan mee .....toch ? dusja en wie schrijft zich wel in dan ? tom ook niet miq ook niet maarten ook niet neem ik aan dus waarom zou ik het wel doen ? en als ik dit jaar niet mag sprinten op die meetings ga ik lekker door de stad vliegen ofzow heb ik ook nog lol haha ;) maar ik zal heus wel kunnen sprinten dit jaar dusja
 
Door de stadt ! EGT EEN HANS BEN JE ALS JE DAT DOET .... 8P

zie je tog een chat :p vet , gezellig :D

sorry hoor ! Robert vette dna +ralf+
 
trouwens nog een paar fotos gevonde

van zn Speed Rep.:
Foto=7KKPMSS8


en van zn pijp:
Foto=4K36LR8J


enjoy..

edit:/ bezig met filmpje uppen..;)
 
Last edited:
Appart pijpje robert :) vind het er allemaal wel vet uit zien. Nu nog kijken of je je verhalen waar kan maken :p
ennuh over de sbo.. ik ga me misschien wel inschrijven. Wie zegt dat de helft van de meetings niet met de sbo mee doet ?
 
wie kan er zo vriendelijk zijn die link van de sbo met allee meeting enzo even te geven want ik heb me al rot gezocht opt forum ....... tis niet dat ik lui ben ofzow

alvast bedankt
 
wel vette chatbox hierow.., ik vind het jammer dat je zoveel om tips vraagt ik bedoel, niks zeggen en op een meeting bwooaap daar sta je dat vind ik persoonlijk wel vetter:)...

voor de rest je dna is wel vet:)

greatz stefan
 
ok morgen donderdag 24/11/05 gaan mij kapjes optisch bewerkt worden en dan zal er zo spoedig mogelijk een update komen :O
 
ghost-dna said:
ze vinden me pijp mooier als me scooter :( niet leuk hahaha :p dan maar is optisch beginnen ;)

Goed idee :), komt wel goed met deze Dna als je er wat aan gaat veranderen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top