Project: "Dna Replica"

Status
Not open for further replies.
Erg vet, vooral omdat je verder gaat met Speed Replica en niet zoals de meeste overstapt op Speed of Evo omdat het daarmee makkelijker hoog scoren is ;)
Het pijpje van ABT vind ik zeer netjes, ik ben benieuwd of het op de bank over de 20 gaat na de veranderingen.

Succes
 
En dan vlam je hem patrick , want op lely. was ik de bestuurder -:-

ontopic:

volgend seizoen sbo sprints?...
wat zijn je verdere uiterlijke plannen?....

Suc6 met de dna robert ...!
 
danny ik snap niet wat die sbo sprint in houd ik zorg gewoon voor start nr aan de deur ofzow zo'n daglicentie en dan ga ik gewoon meedoen maar ja

ik ga kwa uiterlijk : mooi kontje fiksen - mono seat die erop en eraf kan - misschien nog ander kleurtje - rims stripping op me velgen en dat was het wel ik ben niet zo'n optisch mannetje :)

maar weer bedankt voor alle toffe reacties
 
[5th]patrick said:
Ziet er allemaal netjes uit man :)

pijpje staat heel goed :W


sprintje doen we nog wel over aankomend jaar.

suc6 er mee

greetz

is goed moet je maar even praatje komen maken ;) gaan we ff sprintje trekken
 
Mensen met ideeen laat je horen, een leuk idee is altijd welkom :) ow ja wat denken jullie erover als ik die roostertjes aan de zijkant dicht poly ?

ik zelf zit te twijfelen ;) ......
 
Kerel...Ik vind je voorkapje vet :D..pijp ook zeekerr wete..alleen die zou wel wat mooier staan onder me zip..hahaha

Vlamse
 
ow jullie willen filmpjes :eek: zal ik dan maar is gaan uitzoeken hoe ik die hierop kan zetten :# komt goed ik zal wel is een filmpje maken ;)
 
Haha Robert ,, heb je niks te doen :p beetje je topic per pm verzenden terwijl ik hem toch al zo vaak heb bekeken ;) btw me broer had bij je op school gezeten zei die.
 
wreed dingetje hoor robert maar we moeten maar eens kijken waar we gaan vlammen maar dan moet het eerst een beetje lekker weer worden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top