Project: Gilera DNA

Originally posted by Rolf
They are going to do that, only they have not yet decided the colour to paint it in.

I'm curious too:)

Gaat hem over ongeveer 2 dagen naar de spuiter brengen.
Ik had een vette kleur in gedachten 2 kleuren die inelkaar overlopen, maar het kost wel ontzettend veel om het zo te laten spuiten en heeft de spuiter speciaal gereedschap nodig om dat zo te kunne spuiten.
Wanneer het ontzettend duur gaat kosten om het zo te krijgen spuit ik hem denk toch maar een andere kleur.
Denk zelf aan rood want ik vind dat toch een mooie felle kleur en zwart wordt een beetje erg donker en geel en groen vind ik ook niet echt fantasties.
Maar als jullie nog idee hebben voor een leuke kleur hoor ik het graag.
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Uhhh ff een vraagje, je zit eraan te denken om hem rood te laten spuiten? Maar volgens de foto is dat ding toch echt al rood :D

Hij is wel rood maar er zitten allemaal beschadigingen op. Die gast van wie die is geweest is er een paar keer flink mee op ze plaat gegaan
 
mooie DNA, leuk om mooi te make alz je genoeg geld hebt.. :) ..

kheb zelf ook een DNA btw..

zwarte malossi edition, post nog wel x fotow hier.. ;)

als je nog gianelli uitlaat moet hebbe, mijn reverse staat te koop op piaggio markt board..
 
Hey wil, het word echt al wat he. Ben benieuwd naar je gespoten kappen en de prestaties van je blok als je hem strax terug heb. En dan ff nieuwe pics uploaden he.
Ik zou zeggen tune zo door;)
mzzzls
 
Last edited:
Back
Top